Goede begeleiding

Ik heb een goede ervaring bij Menno gehad. Hij is erg vriendelijk en legt het op een goede en rustige manier uit.

Onwijs fijne rijschool

Ik heb les gehad bij Barry en het was super fijn! Heeft me altijd heel erg op mijn gemak gesteld en was super gezellig. De lessen waren altijd top en heb daardoor mijn rijbewijs in 1x gehaald!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik heb een goede en leerzame ervaring gehad ! Voelde me erg op mijn gemak en zou iedereen aanraden hierheen te gaan.

Geweldig, top rijschool!!

Ik heb les gehad van Inge Smit, de begeleiding die ze gaf was uitstekend en nuttig. Ik heb mijn B in één keer gehaald en binnen 8 maanden. De lessen waren altijd super gezellig, maar ook zeker heel erg leerzaam. Je krijgt goede individuele begeleiding als dat nodig is. Je kan alles nog een keer vragen als je dingen niet helemaal zeker weet hoe het moet en dan legt ze het gewoon weer opnieuw uit. Het was gewoon super goed. Ik raad iedereen deze rijschool aan!!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Uitstekend! Alles goed geregeld vooraf!

Prima manier om je rijbewijs te halen. Alles van te voren prima geregeld , goed materiaal en fijne instructeur. Zeer tevreden en…geslaagd!

Leuk en erg leerzaam

Ik heb heel veel geleerd met de bromfiets lessen met roadmasters en had een hele goede ervaring op de manier waarop er les werd gegeven.

Prettige manier van lesgeven

Ik heb in 2 dagen de hoogst noodzakelijke handelingen voor het rijden met een aanhangwagen bij gebracht gekregen. De lessen waren zeer leerzaam en in een ontspannen sfeer.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Prima instructie, goede en rustige voorbereiding op het BE examen

Uitstekende begeleiding vooraf aan BE examen

Gelijk geslaagd

Goeie scooters en erg vriendelijke lesgever

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Net mijn motorrijbewijs gehaald! De lessen waren altijd leerzaam en gezellig, en de instructeur was super geduldig en professioneel. Dankzij alle handige tips en trucs voelde ik me snel op mijn gemak op de motor en ging het examen uiteindelijk prima! Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede en betrouwbare rijschool. Bedankt Michael!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

E achter B in één dag.

Ik had Michael als instructeur. Michael heeft me goed beleid naar mijn examen. Goede uitleg en tips mee gekregen. En met resultaat E achter B in de pocket. Bedankt Roadmasters rijopleiding

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Prima voorbereiding op cbr examen

Prima geholpen om mijn cbr examen te halen. Leuke vakbekwame instructeur, handige tips, duidelijk en correct.

Super goed

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met rijopleiding Roadmasters! Alles verliep erg soepel en was goed geregeld. Marcel als rijinstructeur is ook top! Erg fijn en je merkt dat hij veel ervaring heeft!

geweldig

perfect geregeld met 1 lesje en in 1 keer gehaald k kan niet blijer zijn dankjewel roadmasters

Echte Roadmasters!

Goeie rijschool, van geen ervaring naar rijbewijs! Ik heb zeker een leuke tijd gehad bij Shad in de auto!

Alles werd duidelijk gemaakt

Je rijd niet in een grote groep wat erg fijn is ook word alles wat je kan krijgen op het praktijk examen uitgelegd en ook geoefend waardoor je nier voor verassingen komt te staan en het examen ook haalt

Perfecte rijschool.

Mijn rij instructrice was Inge ik heb ook in het begin bij Michael les gehad en beide zijn echt heel goed. Goede uitleg, stellen je op je gemak, als je zenuwachtig bent of gespannen, soms angstig weten ze precies de juiste dingen te zeggen zodat je weer rustig woord en zelfverzekerd. Ik heb echt hele fijne en duidelijke lessen gehad.

Super fijne lessen en in 1x mijn rijbewijs

Vorig jaar oktober begonnen met mijn rijlessen en nu in 1x mijn rijbewijs gehaald. De instructeur (Inge) stelde mij op mijn gemak. Was altijd op tijd, en als er eens iets wat liet ze dat op tijd weten. Flexibel in afspraken, goede uitleg tijdens de lessen en stelde mij echt op mijn gemak. Ik raad Roadmasters iedereen aan en in de toekomst (motor) zien jullie mij zeker terug!

Was perfect geregeld.

Het was helemaal goed geregeld. ‘S morgens nog oefenen daarna afrijden.

Wat een top rijschool!

Ik heb ongeveer een half jaar bij Inge gelest voor mijn autorijbewijs, en dit deed zij als de beste! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald en heb veel lol gehad tijdens het behalen hiervan. Ze heeft mij super veel geleerd en mij zelfvertrouwen op de weg gegeven. Roadmasters is een top rijschool om je rijbewijs bij te behalen!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik heb les gehad van Barry, kan niks anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met hem als rij-instructeur. Altijd duidelijk en vriendelijk. Zeker een goede rijschool zeker een aanrader.

Gewoon goed!

Fijne lessen gehad met goede uitleg. Wel werd bij mij vaak de afgesproken lesdag/tijd veranderd, som op het laatste moment; dat vond ik soms vervelend.....

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Het was fijn, flexibel en goed geregeld.

De communicatie was fijn en de uren waren goed in te plannen. Mijn rij instructeur was ook erg fijn en gaf mij goed directe feedback over wat goed ging en wat nog beter moest.

Superfijne rijschool!

Ik kan iedereen Roadmasters aanbevelen! Heel veel geduld en ze begeleiden je op je eigen tempo. Hele lieve en fijne mensen die er voor zorgen dat jij je fijn voelt in de auto. Heel blij dat ik bij en door hun mijn rijbewijs in 1x heb mogen behalen! Dankjewel Menno, Sylvia en Inge!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

goede lessen, rustige coach met veel geduld haha

Marten Michielshof 39 1483CB De rijp