Vriendelijk en vertrouwd

Prima autobedrijf, voelde erg vertrouwd.

Erik Vos blinkt uit door gewoon te blijven

Ik ken Erik al jaren en zonder te overdrijven kan ik zeggen dat je bij hem blind een auto kan kopen. Ook als je er geen verstand van hebt weet je zeker dat je een prima auto koopt. Erik is gewoon goed en heeft geen mooie showroom of Bovag logo’s nodig om het vertrouwen te winnen.

Keurige garage

Net een auto gekocht bij deze garage. Vriendelijke verkoper. De auto ziet er keurig netjes uit. Hoop dat mijn dochter er lang van mag genieten.

Fijn en eerlijk bedrijf. Zeker aan te bevelen.

Vlak voor de zomer heb ik hier een mooie Mazda MX-5 gekocht. De prijs ervan was goed en voor de (niet zo courante) auto die ik inruilde, kreeg ik een heel net inruilbedrag. De Mazda MX-5 rijdt prima en ik heb er veel plezier van. Toen de remmen begonnen te piepen, ben ik bij Erik Vos terug geweest en dit euvel is snel en gratis door hem verholpen. Kortom, een bedrijf dat een aanbeveling waard is.

Betrouwbaar, duidelijk. Vriendelijk zonder poespas. Prima.

Geen glimmende garage met receptie. Gewoon een garage waar gewerkt wordt. De auto´s zijn eerlijk met alle papieren inzichtelijk. Goede prijzen en eerlijk aanbod. Kan hem absoluut aanraden!

Geweldige service , fijne mensen!

Ik ben heel blij dat ik hier 2 jaar geleden mijn auto heb gekocht! Wat een fijn wagentje! Nu net APK en onderhoudsbeurt gehad! We gaan er weer voor! Bedankt voor de goede zorgen zal ik maar zeggen! :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, eerlijk en open over de aangekochte auto. \r\nGoede service. Kortom met een tevreden gevoel naar huis!\r\nEn de auto rijdt top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Audi gekocht dit bedrijf. Van meet af aan vertrouwen in deze garage. Erik is open en transparant over de ins en outs van de auto\'s die hij op voorraad heeft en hoe hij zijn bedrijf runt. Hij neemt de tijd voor je. Geen praatjesmaker. En zeker ook geen type die met halve waarheden op slinkse wijze een auto probeert te slijten. \r\n\r\nIk heb vertrouwen in het bedrijf. Overweeg ook sterk om het periodieke onderhoud ook bij deze garage neer te leggen. Ook al is de garage op afstand. \r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk klein bedrijf,met aandacht voor zijn klanten

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede informatie en neent de tijd voor. Ga snel een auto bekijken en hopelijk ook kopen. Word vervolgd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg blij met mijn nieuwe aankoop.\r\nFijne en betrouwbare garage met passie en kwaliteit voor de verkoop van auto’s.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en goede hulp! Geeft een nette inruilprijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een auto gekocht kwam afspraken na. Heeft meer gedaan aan de auto gedaan dan afgesproken zonder extra kosten. Service bestaat dus nog.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bewuste keuze voor een klein bedrijf,\r\nDuidelijke communicatie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week hier een hele leuke Toyota Aygo gekocht. Fijne en zeer snelle service. Deskundig. Tot nu toe erg tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen,eerlijke mensen,en vooral ook een heel warm binnenkomen , een hele fijne ervaring!!! En we blijven in onderhoud.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en gastvrij ontvangen door de vrouw van Erik. Als uitzondering was Erik deze dag niet zelf aanwezig, maar via telefonisch contact met zijn vrouw als tussenpersoon, tot overeenstemming gekomen over de aankoop en inruil van een auto. De gewenste aanpassingen zijn naar wens uitgevoerd en een week later hebben we de auto opgehaald.\r\nHet gaf ons een zeer degelijk en betrouwbaar gevoel! We verwachten dat we probleemloos van de nieuwe auto gaan genieten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met een veilig en goed gevoel een auto gekocht. U had veel kennis van de auto. Daarnaast werkte alles goed aan de auto en de manier waarop u met uw kennis over de auto praten had ik het gevoel dat u niks geks had gedaan met de auto en voor mij veilig en goed voelde om bij u een auto te kopen. Ik heb nu al veel plezier van de auto en ben blij met deze aanschaf bij u

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto wordt krijg altijd netjes een beurt bij Vos Auto\'s. Er wordt helder overlegd wat er gaat gebeuren. Je komt niet voor verrassingen te staan bij Erik.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dezelfde positieve ervaring als eerdere klanten.\r\nPrettig contact met de verkoper. Bij elke auto een duidelijk en eerlijk verhaal. Ik heb hier een Honda Civic uit 2009 gekocht met 114000 op de teller. Prima kwaliteit!\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, integere man die op een eerlijke manier zijn auto’s verkoopt. Ik heb hier een Nissan Pixo aangeschaft, welke er zeer goed uitzag van binnen en buiten. De auto had 100.000 gelopen maar zag eruit als nieuw. Onderhoudshistorie is aanwezig in een mapje en ook overige documentatie wordt op deze wijze aangeleverd. De prijs staat vast en voor aankoop krijgt de auto een kleine beurt incl 6 maanden garantie. Tevens kreeg ik er een paraplu bij. Conclusie een goede beoordeling waard.