Ongedwongen sfeer verkoop gesprek en komt afspraken na.

Rustige, duidelijke, vakbekwame man met goede adviezen. Standvastig in prijs onderhandeling hetgeen de koper vertrouwen geeft.

Super bedrijf

Fijne mensen betrouwbaar service goed,komen hun afspraken na.

Vriendelijk, behulpzaam, eerlijk en betrouwbaar

Zeer prettig in contact, goede service, meedenken, zeer klantvriendelijk.

Helemaal tevreden!

De service was zeer goed en onderhoud was heel nauwkeurig gedaan. Auto zag er gloednieuw uit dankzij de magische vingers van de garage-eigenaar! Voor een volgende auto na een paar jaar zou ik zeker weer langs willen komen :) Zeker een aanrader!

Goed gevoel

Vriendelijke en goede gang van zaken bij Vos Auto's Wij zijn hartelijk ontvangen en hebben hier een auto gekocht die ons prima bevalt !

Al jaren een vertrouwde en fijne relatie!!

Intussen al de derde auto bij deze mensen gekocht en ingeruild. Nooit een probleem of teleurstelling gehad. Luisterd goed naar de wensen van de klant. Steekt ook veel tijd en energie in de zoekopdracht die hij krijgt. We gaan elkaar in de toekomst zeker blijven zien.

Vriendelijk, eerlijk en vakkundig geholpen

Duidelijk omschreven en kloppende foto's in de advertentie. Geen verrassingen bij het bekijken van de Auto, Suzuki SX4. Geen afleverkosten maar wel aantoonbaar compleet onderhoud gedaan, inclusief banden en remschijven. Echt heel erg tevreden over de nette en vriendelijke afhandeling en levering. Echt een aanrader!

Positieve ervaring

Ik neem eigenlijk nooit de moeite om een recensie te typen. Omdat we deze keer zo positief zijn wordt dit de eerste keer. Ze hebben alle tijd voor je, geven eerlijk advies, juiste prijzen en doen er veel aan om klanten met een goed gevoel weg te gaan. Kort om, als we een nieuwe auto zouden kopen zal ik eerst even kijken wat er in z’n garage staat voor ik elders ga kijken.

Gemoedelijk, kwaliteit met oog voor detail.

Op zoek naar een Citroen C3 Picasso gingen we op de bonnefooi kijken bij Vos autobedrijven. Een warm welkom en een prachtige auto om te bewonderen. Na de proefrit besloten om deze auto te kopen. Een eerlijk verhaal, duidelijk en dat geeft vertrouwen. De dag er na de auto opgehaald en ook dit was tot in de puntjes verzorgd. Kortom, een aanrader als je op zoek bent naar een betaalbare en goede occasion.

Prettige klantbenadering, eerlijk en open

Na eerst online wat informatie te hebben uitgewisseld via telefonisch contact prettig overleg gevoerd over proefrit en aankoop

Heel fijn geholpen, goede service, klant vriendelijk! Eigenlijk zoals het hoort. Echt een aanrader.

Prettig, persoonlijk en snel

Wederom goed geholpen. Erik snapt precies waar we naar op zoek waren en gaat gelijk rondkijken voor een geschikte auto. Een week later rijden we al rond in onze nieuwe auto. Eerlijk advies en fijn meedenken! Auto ook erg netjes afgeleverd. Zowel in- als exterieur keurig schoongemaakt.

Vriendelijk en duidelijk en netjes Hebben onze auto ingeruild En andere auto gekocht Zijn er erg tevreden mee

zeer vertrouwend

zeer vertrouwend in de zin van zoek dat en dat type auto voor mij wat ik graag wilde, en als dan de telefoon gaat dan heeft vos autos een auto wat ik als trouwe klant zoekt. zonder dat ik er ook maar een proefrit in heb gemaakt heb ik er zo veel vertrouwen in dat de koop gelijk door gaat, zo veel vertrouwen heb ik in vos autos omdat de service daar gewoonweg perfect is.

Onlangs een auto gekocht. Open en eerlijk onderhandeld. Nette en snelle service

GEWELDIG!

Goede service, vriendelijk en zeer behulpzaam! Dank u wel!!

Zeer prettig geholpen

Op een hele prettige no nonsens manier geholpen. Alles werd goed uitgelegd en er werd de tijd voor je genomen Alles werd in één keer geregeld en ik kon de auto meteen mee nemen.

Prettig en betrouwbaar bedrijf!

Dit is mijn eerste ervaring met Vos Auto's en het is gelijk een goede ervaring. Ik heb er net een Toyota Yaris gekocht en ben er super blij mee. Voordat ik hem meekreeg is de auto van top tot teen nagekeken en behandeld. Ik ging met een gerust hart en veilig gevoel de weg op. Ik vind dit bedrijf zeer betrouwbaar overkomen en het heeft een vriendelijke uitstraling. Ik ben dan ook meer dan tevreden en hoop er voor nu en in de toekomst klant te kunnen blijven.

Last minute even gebeld of de auto die ik op het oog had er nog was. En omdat we toch in de buurt waren, of we dan even konden komen kijken. Dat was geen probleem op de zaterdagmiddag. De auto beviel prima en we wilden hem gelijk meenemen. Direct alles nagekeken, olie ververst, andere vloeistoffen ook. Nu ben ik zeer blij met mn mooie occasion! Ook de historie van de auto was bekend. Zeer prettig gevoel bij hoe we geholpen zijn.

Vriendelijk, eerlijk, net

Auto's zijn goed, duidelijk en eerlijk omschreven. Gewoon recht voor zijn raap.

eerlijke koop van de auto

De Vos had een eerlijk verhaal mbt mijn gekochte auto. Verder recht door zee en geen blbla verhalen.

Betrouwbaar adres, waar goede service de normaalste zaak van de wereld is

Klein bedrijf waar de eigenaar altijd voor je klaar staat en weet waarover je praat. Ook bij niet al te jonge auto's weten ze de kosten in de hand te houden, met de zekerheid dat je veilig op pad gaat

Leuk bedeijf

Leuk autobedrijf. We hebben hier een super mooie Kia Rio gekocht. We werden erg netjes geholpen en de auto is netjes afgeleverd.

Betrouwbaar, eerlijk en attent

Denkt goed mee in de aanschaf van een auto!

Uitstekende ervaring

Mooi klein bedrijf met een eigenaar / monteur zonder kapsones, eerlijk en weet waar hij over praat. Zelfs zonder overleg nog even wat lichte plekjes laten restylen op de ochtend van op halen. Super!