Een prettige aankoop

Erik klinkt als een ervaren man. Hij reageerde snel en denk met je mee.

Harm, bedankt voor je positieve review en voor de vlotte samenwerking, heel veel plezier met je mooie Mazda 3 !

Zeer goede service

Wij hebben bij dit bedrijf een tweedehands auto gekocht. De eigenaar is vriendelijk, neemt de tijd voor je en legt alles duidelijk uit. Doet een hoop moeite om een auto in de best mogelijke conditie te brengen. Zeer goede ervaring dus.

Heel erg bedankt voor deze mooie review, was ook van onze kant ook een prettige ervaring, heel veel rijplezier met jullie mooie Celica !

Heel fijn en snel geholpen!

Mijn auto was oververhit geraakt. Bij andere garages kon ik hiervoor pas over 2-3 weken terecht. Vos Auto's heeft me heel fijn en snel kunnen helpen! Duidelijke communicatie wat ook prettig verliep.

Bedankt voor je goede beoordeling, voor sommige dingen moet je soms even tussendoor tijd vrij maken, als er weer wat is horen we het graag !

Vriendelijk en goede service

Kwam bij toeval bedrijf tegen op internet. Klein bedrijfje [hou ik van], vriendelijk ontvangen, netjes geholpen, prima prijs-kwaliteit, goed zaken mee te doen. Zeker een aanrader.

Bedankt Jan voor deze mooie beoordeling, we doen ons best om alles zo goed en betaalbaar mogelijk te doen, een mooie review naderhand is altijd prettig om te krijgen !

Goed adres voor een nette auto!

Op Zaterdag een auto gevonden via Autotrack, op Maandag kijken en na de proefrit gekocht. Door de eisen die de verkoper stelt aan de voertuigen die hij verkoopt, en met een duidelijk verhaal, was de koop snel rond.

Wijnand jij ook bedankt voor het plezierige contact en heel veel plezier met je gave Mazda 3.

Erg fijne aankoop en super auto

Erg fijn contact gehad voor de aankoop van onze auto. Hele goede service, waardoor er een top auto afgeleverd is zonder haken en ogen.

Justin, bedankt voor je positieve review, ook van onze kant hebben we het als zeer positief ervaren. We wensen jou en je partner mede i.v.m. de gezinsuitbereiding heel veel plezier en veilige kilometers met jullie mooie Hyundai i30 Wagon.

Superbetrouwbaar en netjes

Zo wil je een auto kopen! Je moet even zoeken, geen show of reclame aan de weg, maar een echt autobedrijf van een echte vakman met hart voor auto's. Alles is er superschoon en netjes, en zo is ook de auto die we kochten. De heer Vos vertroetelt de auto voordat hij deze aan je verkoopt! Alles gerepareerd wat nodig is, alles werkt, is schoon en netjes, maar wel eerlijk, dus geen overdreven bandenlak en middeltjes om hem er te nieuw uit te laten zien. En wel helemaal met de hand gepoetst. En met 6 maanden garantie.

Hartelijk dank voor deze mooie review! fijn om te horen/lezen, heb de verkoop ook als zeer prettig ervaren. Nogmaals dank voor de aankoop en het vertrouwen en heel plezier met jullie mooie Mazda 2!

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf, waar kwaliteit voorop staat!

Deze week een mooie Mazda 3 gekocht. Erik is vriendelijk en neemt ruim de tijd voor je. Erik gaat een aantal stappen verder dan veel andere autobedrijven. De auto werd voor de verkoop grondig nagelopen. Een nieuwe Nederlandse handleiding, nieuwe kentekenplaten, nieuwe velgen en banden en zelfs de remklauwen werden gestraald en mooi gespoten. Een aanrader!

Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling, blijft leuk om ze te krijgen, we wensen je heel veel rijplezier en veilige kilometers met jouw mooie Mazda 3!

Betrouwbaar autobedrijf

Deskundig, vriendelijk en geweldig goed geholpen bij de aankoop van onze auto.

Patricia en Wilma, heel erg bedankt voor deze mooie review, fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn, was van onze kant ook een prettige ervaring, we wensen jullie heel veel veilige kilometers met jullie mooie Honda Jazz!

Betrouwbaar en eerlijk

Top service, netjes en zeer klantvriendelijk, komt afspraken en levert keurig het product af

Ernst, bedankt voor je review, de prettige samenwerking en het vertrouwen in ons, veel plezier met je mooie Kia Ceed GT-Turbo.

Service en vakkundigheid ten top.

Eigenlijk was ik helemaal niet op zoek naar een Mazda 3, maar toen deze op internet als “alternatief zoekresultaat” voorbij kwam was toch m’n interesse gewekt en zijn we na ‘n belletje op afspraak gaan kijken. De vriendelijkheid en de kennis van zaken van Erik is bijzonder te noemen. Hij is een echte autoliefhebber, dat merk je aan alles. Niks opdringerig, gewoon een goed verhaal en uitleg over de auto, en hij doet ook écht moeite om de auto netjes te presenteren. (voor verkoop de remmelarij rood spuiten, om maar een detail te noemen) Een reëel inruilvoorstel voor onze “oude” en de deal was gesloten. Ook z’n eerlijkheid daar kunnen een hoop handelaren nog een voorbeeld aan nemen: op ons verzoek heeft Erik een extra sleutel bij laten programmeren. Dit bleek €50,- goedkoper dan hij dacht en dat heeft hij keurig netjes gemeld en verrekend. Bijzonder gastvrij, persoonlijk contact en zeer betrouwbaar. Hier kan je met een gerust hart slagen in je zoektocht naar een betrouwbare auto!

Bedankt voor je positieve antwoord Jelle, leuk om te lezen, is uiteindelijk toch het doel waar we het voor doen, tevreden en blije klanten die met een goed gevoel weggaan. Jij ook nogmaals dank voor de attentie ( een plaatselijke kruidenbitter en een bier bij jou uit de buurt )erg leuk om wat te krijgen van een tevreden klant! We wensen je veel plezier met jouw mooie Mazda 3 2.0HP 165pk!

Een echte aanrader

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben een fijne ervaring gehad bij de aankoop en inruil van onze auto. We hebben nog nooit een garage gevonden die een auto zo netjes aflevert. Je hebt het idee dat je van een liefhebber koopt en niet van een bedrijf. We hadden wat problemen om de verzekering in het weekend af te sluiten, maar dit was geen enkel probleem en we kregen alle tijd die we nodig hadden inclusief een gezellig gesprek. Bij de aankoop kregen we een cadeau voor de schoonmaak van de auto, wat we zeker gaan gebruiken en heel leuk vonden. Een prachtige Mazda 3-serie gekocht!

Hele mooie review Joery, hartelijk dank hiervoor! Ik probeer ook altijd voor iedereen evenveel tijd te nemen voor de uitleg en aflevering, nogmaals dank voor de aankoop en het vertrouwen en heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met jullie mooie Mazda 3 GT-M!

Heb er mijn eerste auto gekocht. Eerlijke en nette mensen. Fijne service en ook makkelijk bereikbaar via telefoon contact.

Hoi Menno, bedankt voor je positieve beoordeling, heel veel rijplezier met je mooie Kia Ceed, een hele gave auto waar je trots op mag zijn als 1e auto!

Uiterst vriendelijk en gewoon eerlijk.

Super goed geholpen met de aanschaf van een verse auto en inruil van de "oude". Eerlijk te woord gestaan en een nette inruil prijs gekregen. Gewoon volledig tevreden.

Sjaak, bedankt voor je mooie reactie en de prettige samenwerking, heel veel plezier met jullie mooie Mazda 6 en veel veilige kilometers gewenst!

Prima service, auto in top staat!

Erik neemt de tijd voor je, en geeft een heel betrouwbaar gevoel. Hij bied de auto’s in top staat aan. Alles is nagekeken en gecontroleerd, auto is echt perfect. Volgende auto kopen we graag weer bij Vos auto’s.

Bedankt voor jullie positieve beoordeling, fijn om te horen/lezen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier nog met jullie prachtige Mazda CX-5 en graag tot ziens!

Klantgericht

Ik heb bij Erik een mooie Mazda 2 gekocht. Na op vrijdagavond de auto te hebben zien staan op zijn website contact opgenomen. Mocht zondagochtend nog langskomen voor een proefrit. Eerste indruk meteen goed, ook al was de auto alleen snel gewassen (niet de normale gang van zaken, zei hij). Wel had hij de remmen uit elkaar gehaald en de onderdelen opnieuw gespoten. Zag er weer uit als nieuw. Een week later kon ik de auto op komen halen. Technisch heeft de auto een grote beurt gehad en zijn cosmetische aandachtspunten verholpen waar kon. Hij heeft op eigen initiatief zelfs de hele auto gepolijst en in de was gezet. Kortom, aanrader!

bedankt voor deze mooie review en de prettige samenwerking, fijn om te horen dat jullie tevreden zijn en veel plezier nog met jullie mooie Mazda 2!

Fijne en betrouwbare garage

Ik kom al jaren bij Erik voor onderhoud en kleine reparaties. Hij staat altijd voor je klaar! Denkt met je mee en dat alles voor een eerlijke prijs.

Ed, bedankt voor deze positieve review, fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het tenslotte ook voor!

geweldig

Ik heb hier al meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad. Altijd zeer tevreden over geweest. Erik is altijd eerlijk en betrouwbaar. Net weer een auto bij hem gekocht. Ziet er weer keurig uit en voor een eerlijke prijs

Hartelijk dank voor deze mooie review en wederom het vertrouwen in ons, heel veel plezier met jullie mooie Hyundai i10!

Heel persoonlijk en fijn contact

Verkoper Erik is een erg fijne en betrouwbare man die de auto met liefde heeft bereid. Hij heeft op ieder detail gelet en hij levert de auto pas af als hij er volledig achter staat

Zeer aangenaam

Tja wat moet ik zeggen zelfs 5 sterren zijn te weinig. Meneer Vos was zeer vriendelijk en behulpzaam. Auto hebben we echt in nieuwstaat aangestroffen. Was letterlijk starten en wegrijden. Extra service van tenaamstelling was natuurlijk heel makkelijk. Mochten we in de toekomst voor een 2de auto gaan dan weten we wel waar we naar toe gaan.

Goed en betrouwbaar

Afgelopen week een auto gekocht bij Vos Auto's, vanaf het 1e moment een goed gevoel bij dit bedrijf. Ik werd goed geholpen door de eigenaar en na een proefrit was ik verkocht. Showroom is mooi opgezet, alle auto's zien er schoon uit. 100% een aanrader!!

Zeer prettig geholpen.

Vriendelijk Behulpzaam Meedenkend

Super service en eerlijk

Eric is altijd eerlijk en staat bijna dag en nacht voor je klaar als je savonds belt en hij is thuis dan kun je bijna altijd komen. Gewoon een super garage ander woord heb ik er niet voor

Super service

Helemaal gelukkig met m’n nieuwe auto, vriendelijk, professioneel, en super geholpen door Erik.

Hij heeft vakkennis is betrouwbaar en realistisch.

Nissan Qashqai gespot op autotrack. Met het hele gezin op de bonnefooi naar Beemte Broekland. Helaas zaak gesloten. Bellen! Er wordt eerst niet opgenomen, maar ik wordt teruggebeld. Ik ben er over 10min. Op de tractor. Eerste indruk meteen goed. Ik houd daar wel van. Testrit gemaakt. In ons gesprek merkte ik dat Erik veel kennis heeft van auto’s. We besluiten de Nissan te kopen. Helaas bleef hij aardig vast in zijn prijs. Enigszins jammer, maar geeft ook wel vertrouwen. Zes maanden garantie erbij voor een auto uit 2011. Weer een plus. De auto een paar dagen later opgehaald. Geld al eerder overgemaakt en ondanks dat hij geen volle tank erbij wilde doen heeft hij er toch wat benzine in gedaan. Bij een volgende auto gaan we zeker bij Vos auto’s kijken wat er in de loods staat. Fijne garage.