Ontzettend blij

Na lang aarzelen toch aan rijlessen begonnen. Mijn zelfvertrouwen was bepaald niet groot, maar Richard heeft me heel goed geholpen het te leren en erop te vertrouwen dat ik kan rijden. Nu het rijbewijs gehaald, en het vertrouwen dat ik het inderdaad kan.

Veel kennis is huis over alles wat te maken heeft met verkeer en autorijden, en daarnaast veel persoonlijke aandacht. Al met al een prettige ervaring.

Verkeerseducatie Zwolle is een uitstekende rijschool

De rij-instructeur heeft veel ervaring en weet waar hij over praat, hij legt alles duidelijk en zorgvuldig uit. En als plus punt is het een gezellige en toffe kerel!

Erg fijn en gezellig

Ik heb deze opleiding met erg veel plezier gevolgd, het was altijd erg gezellig en zeer leerzaam in de auto!

Neemt de tijd om je dingen te leren, en een praatje met je te maken.

Ik voelde mij vanaf het eerste moment fijn. Je nam de tijd om mij eerst op mijn gemak te laten voelen in de auto. Ik had er elke les weer zin in. Heel erg bedankt voor alles!

Erg prettig en leerzaam op een aangename manier.

Ik vond de lessen naar mijn ervaring altijd erg rustgevend en vond de manier van leren erg fijn. Er werd geluisterd naar wat ik te zeggen had en de Rijschool had precies door wat ik lastig vond en hoe ik hieraan kon werken. Ik kon altijd met een rustig gevoel de auto instappen. En wanneer er iets niet helemaal lekker ging tijdens het lessen vond ik dat mijn begeleider op een rustige manier mij vertelde hoe ik dit kon oplossen.

Hele prettige ervaring

Hele fijne en prettige lessen! Er wordt echt de tijd voor je genomen. Je krijgt veel duidelijkheid. En er is ook tijd voor een gezellig praatje tijdens de rijlessen, waardoor het heel ontspannen voelt. De verkeersinstructeur stelt je op je gemak, wat helpt bij het zelfvertrouwen bij het rijden.

Erg prettig

Richard (de instructeur) neemt goed de tijd voor je. Hij legt je rustig uit wat de bedoeling is en leert je op je eigen tempo goed autorijden. Ik raad hem zeker aan.

Gezellig en leerzaam!

Erg goede rij-instructeur die persoonlijk kijkt wat het beste voor je is. Nooit druk gevoeld om de opleiding (te) snel af te ronden en alles gaat op jouw tempo. Lessen worden flexibel ingepland en wanneer het jou uitkomt. De sfeer was ook altijd gezellig, goed en professioneel. Een super opleiding dus!

Fijne rijschool

Goede rijschool die de tijd neemt om je te leren rijden. Deze rijschool kan ik echt aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb deze rijschool ervaren als een goed rijschool. Ze nemen de tijd voor je, geven je persoonlijke begeleiding en doen alles op jouw tempo. Ik kijk er met een goede blik op terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Richard geeft rustig en duidelijke uitleg en is een gezellige man. Hierdoor zijn de lessen leuk en erg leerzaam. Je leert goed en beheerst autorijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen als erg prettig ervaren. Altijd een gezellige en leerzame sfeer in de auto. Er is ook een goede flexibiliteit vanuit de rij-instructeur. De rijschool geeft waar voor je geld en bereid je op een prettige manier voor op het verkeer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige ervaring gehad. Instructeur is zeer flexibel, transparant en oprecht. Een echte aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alle rijlessen als positief en leuk ervaren.\r\nHet was altijd leuk in de auto, ook krijg je professioneel les. De lessen zijn erg flexibel in te plannen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring gehad met deze rijschool, goede rij-instructeur die alles rustig en duidelijk uitlegt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool met fijne begeleiding waarbij iedereen op zijn eigen manier wordt begeleid. Gezellige lessen en ontzettend veel geleerd. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke, leerzame lessen en altijd gezellig! Zeker een aanrader!