Helemaal top

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Verkeerseducatie Zwolle. Richard zorgt voor een goede en rustige sfeer in de auto. Hij legt alles heel duidelijk uit en dat zorgt voor meer zelfverzekerdheid achter het stuur. Hij benoemt op een goede manier wat goed gaat en legt duidelijk en rustig uit wat beter kan en hoe. Wat ik heel fijn vond aan deze rijschool, is dat er echt naar je gekeken wordt als persoon. Richard kijkt naar wat goed gaat en naar waar jij op vastloopt en baseert daar de lessen op. Het is niet zo dat je het vaste riedeltje afloopt en het examen ingeduwd wordt voordat je er klaar voor bent. Zelf heb ik enorme faalangst en perfectionisme, ook tijdens normale lessen, en het is vaker voor gekomen dat het mij te veel werd in de auto. Als dit gebeurde, kon Richard hier heel goed op inspelen waardoor ik vaak direct weer verder kon. Hij had het ook altijd door als dit gebeurde en ik het probeerde te verbergen, wat zeker heel goed was. Zijn motto "progressie, geen perfectie" gebruik ik nu nog steeds. Door de rijlessen ben ik veel zelfverzekerder geworden, ook buiten de auto. Tot slot waren de lessen ook nog eens gezellig, wat ook zeker een belangrijk puntje is.

Leuke en leerzame lessen

Lessen bij Richard was leuk en leerzaam. Hij gaf altijd duidelijke uitleg en feedback en er was genoeg tijd om voor het rijexamen de puntjes op de i te zetten.

Fijne rijlessen

Erg fijne rijlessen. Ik was goed voorbereid voor mijn examen. Genoeg tijd in het lessen gestoken om uiteindelijk goed te kunnen rijden.

Top rijschool

Fijne rijschool met een leuke instructeur die alles rustig en goed uitlegt!

Erg fijne en nuttige rijlessen!

Na niet zulke goede ervaringen met mijn vorige instructeur, was ik heel blij dat ik bij Verkeerseducatie Zwolle terecht kon. Deze instructeur zorgde voor een ontspannen sfeer in de auto, en hij kijkt ook naar wie je bent als persoon waardoor hij al snel doorhad waar ik in vastliep. Het stukje persoonlijke ontwikkeling is ook mooi meegenomen :)

Geweldige rijschool!

Richard neemt goed de tijd voor z’n leerlingen. Hij laat je examen doen als hij zeker weet dat je slaagt.

Top instructeur en fijne lessen

De lessen waren heel fijn. De instructeur gaf goede feedback en regelde op het gebied van examens veel voor je. Mijn ervaring met deze rijschool was super goed en ik raad het iedereen aan.

Goeie rijinstructeur met focus op het individu

Kon de gehele duur van de rijschool goed merken dat Richard echt naar je kijkt als persoon en niet 1 het zelfde riedeltje gebruikt voor al zijn leerlingen. Altijd energiek en een duidelijke goede uitleg. Voor iemand met ADHD werkt dat heel goed en dat heeft me erg geholpen met mijn rijbewijs te halen.

Vertrouwde en leerzame lessen!

Ik heb alle rijlessen bij Richard met plezier ervaren. Hij legt alles duidelijk en met veel geduld uit, waardoor ik me altijd op mijn gemak gevoeld heb. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal ready en zelfverzekerd mijn examen in ben gegaan. Heel erg bedankt voor alle rijlessen Richard!

Gezellige en leerzame lessen

Bij Richard altijd leuke lessen gehad. Ben gister in 1x geslaagd en dat komt zeker door de expertise van Richard. Altijd krijg je een rustige uitleg waar het op staat en wat voor dingen er beter kunnen. Hij heeft een effectieve manier van aanleren waardoor autorijden al snel op een veilige manier in je systeem komt. Daardoor kon ik dr altijd naar uitkijken om te lessen, zoals het hoort! Ries bedankt!

Snel op mijn gemak

Ik heb net mijn rijbewijs behaald, en heb hiervoor hele fijne lessen bij Richard gevolgd. Toen ik naar een rijschool op zoek was, lag mijn prioriteit bij een instructeur waar ik mij goed op mijn gemak voel. Dat had ik al heel snel bij de eerste lessen van Richard. Hij kan heel goed inzien waar ik op een bepaald moment nog extra aandacht nodig had. Daarnaast waren het natuurlijk ook gezellige lessen! De lessen werden stap voor stap opgebouwd. Wanneer iets niet goed ging, bracht hij dit rustig. Hierdoor kreeg ik ook steeds meer vertrouwen in het rijden.

Alles wat ik nodig had en meer.

Dit is niet mijn eerste rijschool, desondanks alles in een keer gefixt! Echt een aanrader voor zowel ervaren als beginnend. Omgang met de instructeur altijd prettig en fijn gevonden. De communicatie en aanwijzingen zijn op de juiste plaats. Feedback altijd genuanceerd en terecht maar wel dat je er van leert. Na iedere les zorgde de instructeur er voor dat ik steeds meer zelfvertrouwen kon opbouwen voor het bedienen van de auto en het zelfstandig besturen. Ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt voor deze rijschool!

Zeker een goede rijschool!

Ik heb een erg goede ervaring gehad bij deze rijschool, dankzij de goede en rustige sfeer. Ik heb altijd zin gehad om weer te gaan lessen, en vond de lessen dan ook erg goed doordat ik kon merken dat de instructeur wist waar hij het over had. Zeker een aanrader!

Ik heb de rijlessen bij Verkeerseducatie Zwolle als zeer positief ervaren! Van tevoren zag ik best op tegen het beginnen met rijlessen, maar dat was snel over. Richard wist mij prima op mijn gemak te stellen tijdens het rijden. De opbouw van de rijopleiding zit goed in elkaar. Stapje voor stapje leer je omgaan met de auto. In eerste instantie krijg je veel aanwijzingen, maar gedurende de opleiding word je steeds meer losgelaten en zul je verkeerssituaties zelf gaan oplossen. Dat verloopt allemaal heel geleidelijk. Richard laat je ook zeker weten waar je nog in moet verbeteren, maar ik heb dat altijd als opbouwende kritiek ervaren. Hij weet bovendien goed wat je kunt verwachten tijdens het praktijkexamen en (eventueel) de tussentijdse toets. Tijdens de lessen (zeker richting het einde van de opleiding) werk je hier ook duidelijk naar toe. Tot slot waren de lessen erg gezellig, ook niet onbelangrijk. Al met al een top rijopleiding!

Fijne rijlessen op basis van rust en vertrouwen

Ik heb hele fijne lessen mogen krijgen van Richard. Direct vanaf de eerste les was er een goede klik. De lessen waren goed maar ook gezellig. Richard is een instructeur die veel vertrouwen geeft aan zijn leerlingen. Dat heb ik als zeer prettig ervaren. Ook is hij heel flexibel gebleken in het inplannen van de lessen. Hij is eerlijk in de benadering naar de leerlingen. Benoemd wat goed gaat maar ook wat beter kan. Maar doet dit wel altijd op een opbouwende manier. Door de werkwijze die wordt gehanteerd heb ik veel vertrouwen gekregen. Ik heb het achteraf ook als heel prettig ervaren dat er niet met pakketten wordt gewerkt. Hierdoor krijg je gewoon het aantal lessen die je nodig hebt en begin je pas aan een examen als je er ook echt klaar voor bent. Tot slot vond ik het erg fijn dat Richard goed bekend is met de doelgroep ADD. Hij weet daar heel goed mee om te gaan en begeleid op een prettige manier. Hij weet precies hoe alle procedures werken en begeleid je goed in dat proces. Richard bedankt!

Nooit spijt gehad

Elke les met plezier ervaren. Leren ging voor mijn gevoel snel en makkelijk. De instructeur was gezellig en kritisch genoeg om zelfverzekerd mijn examen in te gaan. Er wordt gebruik gemaakt van simpele apps die alles ook lekker overzichtelijk houden

Heel fijne ervaring

Hele fijne rijschool. De instructeur, Richard, is erg rustig, wat ook voor een rustige sfeer zorgt. Echt een aanrader!

Als je echt goed wilt leren rijden dan moet je bij Verkeerseducatie Zwolle zijn.

Uitstekende leerervaring, kon niet beter. Richard is een geboren leraar. Altijd gezellig en relaxed, maar door de goede structuur en precisie van hem leer je het zoals het echt moet.

Fijne rijlessen

Ik heb mijn rijlessen altijd als prettig ervaren. Nieuwe dingen werden altijd stap voor stap gedaan waardoor het gecontroleerd en veilig aanvoelde. Vervolgens wordt alles vaak genoeg herhaald waardoor je dingen zo goed mogelijk onder de knie krijgt. Ook was er fijn persoonlijk contact. Erg aan te raden!

Heel leerzaam en gezellig

Perfecte combinatie tussen gezellig en serieus. Ik vond persoonlijk autorijden echt niet leuk, en zag elke rijles weer als een verplichting, maar ik weet zeker dat niemand het beter had kunnen doen dan Richard. Eenmaal aan het rijden, maakten we er het beste van. En ik ben in 1 x geslaagd met zelfvertrouwen in het rijden ;) wie had dat gedacht. Ik kreeg zelfs een compliment van de examinator dat ze veel vertrouwen in mij had in het verkeer. Ps ik heb ook nog eens een mentale groei meegemaakt, Richard geeft goede raad in rijden in combinatie met zelfbeeld hihi.

Ik heb leuke en goede lessen gehad bij Richard, het was een perfecte voorbereiding voor het examen. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Veiligheid centraal

Kleine rijschool dus veel prive aandacht, nooit opgekeken tegen een rijles, alles wordt besproken en nooit het gevoel gehad dat je onnodig zit te lessen. Richard is een top instructeur met veel passie voor het veilig leren auto rijden en een leuke babbel. Een rijschool die zeker is aan te raden.

Uitstekende ervaring

Ik heb een uitstekende ervaring gehad met deze rijschool omdat Richard heel goed weet wat hij doet en hoe hij dat moet uitleggen en toevoegen aan de lessen, verder is het gezellig in de auto je kan lekker kletsen onder het lessen maar ondanks dat raakt Richard niet afgeleid dus dat is eigenlijk top

Leuke en leerzame lessen die duidelijk ingaan op je persoonlijke behoeften.

Ik heb nooit opgekeken tegen de lessen, omdat ik me altijd op mijn gemak heb gevoeld. De lessen waren leuk en speelden goed in op mijn persoonlijke leerdoelen. Er werd altijd veel rekening gehouden met het feit dat ik het druk had met studie en stage.

Ik heb erg snel, maar ook veel geleerd!

Richard is een goede instructeur, heeft een fijne auto en houd rekening met zijn klanten.