perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron is een super instucteur, die je lekker op je eigen tempo laat leren! Met veel plezier mijn rijbewijs gehaald!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer geruststellend, nemen de tijd voor je en zijn heel erg aardig en begripvol. Geven ook hele goede tips. Mensen die ADHD of ADD hebben adviseer ik hierbij te gaan lessen. Ik heb zelf ADHD en ben heel goed geholpen door Ron Ouwens. Door zijn hulp ben ik voor mijn praktijk in 1x geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het was altijd wel gezellig en het waren goede rijlessen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool! Ron is een aardige, rustige en eerlijke rijinstructeur. Hij geeft heldere en duidelijke uitleg/feedback over bepaalde verkeerssituaties. In één keer geslaagd voor m´n rijbewijs dus heb geen enkel moment spijt van mijn keuze voor deze rijschool!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijne rijlessen gehad. Ron blijft altijd rustig en bereid je goed voor op het examen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super fijne rijschool. Veel geleerd, niet alleen voor mijn rijexamen, maar ook zodat ik nu zelf veilig en zelfverzekerd de weg op ga! Ron geeft leuke en persoonlijke lessen en er was altijd een goede sfeer in de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron durft in leerlingen te investeren; op een hele relaxte benadering zegt hij waar het op staat. Dit is een hele fijne manier van les krijgen. Zeker mede dankzij Ron de 1e keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen en een hele fijne sfeer. Ron blijft altijd rustig er wordt nooit boos wanneer een fout wordt gemaakt. Rijlessen zijn goed gestructureerd en uitleg is duidelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron kwam als inval bij een andere rijschool. Wij waren zeer tevreden met de andere rij instructeur die door omstandigheden even zijn werk neer moest leggen en daardoor kregen wij Ron. Spannend dus maar het was een groot succes, goede begeleiding en contact een echte aanrader!!Onze oudste zoon met adhd heeft onder de rustige vriendelijke begeleiding van Ron zijn rijbewijs behaald.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De reden dat ik zo \'laat\' begon met lessen was omdat ik altijd bang was voor auto rijden. Dankzij Ron zijn duidelijkheid en vriendelijke manier van rijles geven is dat als sneeuw voor de zon verdwenen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede hulp met rijlessen, geeft duidelijke en handige tips. Zeer tevreden. Bedankt voor de lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring! Ron is geduldig en zal nooit kwaad worden. Gezellig kletsen in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is erg goed! Ron geeft je vertrouwen en plezier in het rijden ongeacht je leertempo!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool. Zeer zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron Ouwens is een zeer prettig persoon in de omgang. Hij stelt je op je gemak en verteld altijd dat je van fouten alleen maar kan leren. De prijs is goed en je merkt dat Ron met plezier iets wilt overbrengen, top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron is een heel prettige rustige instructeur die mij na vele jaren rijangst eindelijk het vertrouwen geeft dat ik het écht wel kan. Wat ik ook fijn vind is dat hij me mijn eigen rijstijl laat ontwikkelen. Hij zeurt niet om hele kleine dingen. Als iets niet goed is, is het niet goed, maar zoals veel instructeurs doen, in de grijze zone van rijstijl ontwikkeling, wel hun mening te pas en te onpas ventileren. Ron doet dit dus niet. Ik heb nog 5 extra lessen bijgeboekt!