Goede uitleggen en leuke sfeer

Erg leuke rijlessen gehad bij ramon. De balans tussen een grapje en serieuze uitleg beviel mij erg goed. Zou deze rijschool zeker aanraden.

Het was fijn rijlessen te nemen bij Ramon. Je kan altijd wel een grapje hebben maar daarnaast kon hij ook kritisch zijn en goed de situatie uitleggen.

In een keer mijn rijbewijs gehaald, Ramon is altijd professioneel geweest. Grappig en gezellig en streng wanneer nodig.

Rijschool NW Friesland

Altijd met erg veel plezier mijn rijlessen gevolgd bij autorijschool NW Friesland. Instructeur paste zijn manier van lesgeven gemakkelijk aan, aan mijn gemoedstoestand en hierdoor ervaarde ik elke les als prettig en leerzaam. De instructeur is direct en eerlijk wat ik persoonlijk altijd als prettig heb ervaren. De administratieve dingen verliepen vlekkeloos en snel. Communicatie met deze rijschool is gemakkelijk en altijd vriendelijk.

Heel fijn om hier les te hebben gereden! Ramon is vakkundig en zorgt er voor dat je je op je gemak in de auto voelt. Van begin tot eind in één woord TOP!

Goede leerzaam lessen!

Ik ben super blij dat ik N.W Friesland rijschool heb gekozen. De manier van lesgeven is fijn. Hij helpt je om het beste uit je te halen en dat lukt ook zeker. De instucteur is een aardige man. Hij durft alles te zeggen en kan goed inschatten hoe iemand is en hoe die zich voelt. Ik heb elke les als prettig ervaren en ben nu ook erg blij dat ik in 1x geslaagd ben! Heel erg bedankt! Ik raad deze rijschool ook zeker bij anderen nog aan! Groetjes, Mariama

Fijne rijlessen met goede uitleg

Ik heb een fijne rijleservaring gehad. Duidelijke uitleg met goede afwisseling in lessen. Door herhaling van onderdelen krijg je dingen goed onder de knie.

gezellige en leerzame lessen

goed duidelijke en leerzame lessen met de nodige gezelligheid

Ontzettend goede en fijne rijschool!

Elke keer goede en leuke lessen gehad. De ondersteuning was ook fijn wanneer het wat moeilijker ging zodat iedere les altijd goed werd afgesloten. Bedankt voor de leuke en leerzame tijd Ramon!

Leervolle en gezellige lessen!

Na een tussenjaar te hebben genomen van rijlessen vanwege een buitenlandse stage, kon ik snel weer mijn lessen oppakken! Omdat ik elke week heb kunnen rijden bij Ramon, heb ik in korte tijd mijn rijbewijs in één keer gehaald!

Top rijschool

Ik vond het een super leuke periode dat ik hier heb gereden. Het waren goede en gezellige lessen!

Met vallen en opstaan, maar: opgeven is geen optie!

Ik ben begonnen in november 2017, en ik ben niet een ster in autorijden. Ik maak het altijd moeilijker voor mezelf dan nodig, en daardoor vond ik autorijden soms erg lastig. Ramon heeft erg veel geduld met mij gehad, wat prijzenswaardig is, want ik had het waarschijnlijk niet met mezelf gehad! Ik zou koste wat kost mijn rijbewijs halen, ook al zou het vijf jaar duren. Gelukkig duurde het maar twee jaar, en heb ik ongeveer 90 lessen gereden. Het begeleiden van Ramon heb ik altijd heel prettig gevonden, want hij is rechtdoorzee, en daar hou ik van. Ik wil graag weten wat ik fout doe zodat ik er beter op kan letten voor de volgende keer, daar hoeft niet omheen gedraaid te worden. Vaak was ik ontzettend boos op mezelf wanneer iets niet lukte, of wanneer ik wéér iets vergat. Desalniettemin, heb ik het hartstikke leuk gehad met Ramon in de auto. Ik vond het erg gezellig, en ik zal oprecht, de rijlessen gaan missen. Op de dag dat ik mijn examen had gehaald zei ik: 'het is toch wel raar dat we nu geen rijlessen meer gaan inplannen?' En dat is het ook, want als je twee jaar lang bij iemand in de auto zit, dan is het toch wel gek dat je elkaar niet meer gaat zien in die situatie. Ik vond de rijlessen erg leuk en leerzaam, de begeleiding van Ramon vond ik erg fijn, en ik raad deze rijschool aan iedereen aan! Ramon: bedankt!

Zeer veel plezier in het rijden gehad en zeer leerzaam

Ik had het enorm naar mijn zin in de les auto. Het waren hele leerzame lessen. Ik was wel een leerking die er moeite mee had maar hij had altijd geduld om het mij te leren. Zeker een aanrader!!

Begeleiding op maat en naar eigen snelheid

Leer proces word van begin tot eind begeleid op een leerzame en eerlijke manier.

Gezellige en leerzame lessen!

Mijn ervaring met deze rijschool school was erg. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer ik een les had en kon deze gemakkelijk inplannen.

Super leuke en gezellige rijschool. Duidelijke uitleg en je kan alles kwijt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en goede rijschool

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was zeer positief. Ramon neemt zijn werk serieus en kan naast goed instrueren ook altijd tijd vinden voor humor. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel geleerd van Ramon en de lessen waren altijd gezellig. Ramon zegt waar het op staat en dat vind ik fijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg goede ervaring. Ramon is een goede instructeur en neemt ook de tijd voor je. Hij is er ook altijd voor een leuke grap, dit houdt de sfeer leuk in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke rijlessen en vooral leerzaam. Veel grapjes en goede tips. Geen kritiek, maar opbouwend commentaar om te kunnen leren!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring gehad! Hele leerzame lessen en tussendoor heel veel gelachen! Ga zo door Ramon en bedankt voor alles :)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is heel goed geweest er word met veel dingen rekening gebaden dat voor veel mensen prettig is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb tijdens mijn rijlessen veel geleerd. Ik had er eerst wat moeite mee om het rijden onder de knie te krijgen, uiteindelijk ben ik toch geslaagd! Je leert hier erg veel.