Geduldig, begripvol en van hoge kwaliteit

De rijlessen zijn fijn opgebouwd, met gaandeweg steeds meer invulling op basis van leerpunten. Kwalitatieve rijlessen door ervaren instructeurs De instructeur is tevens zeer geduldig en begripvol. Als het om autorijden gaat ben ik geen snelle leerling, maar dit is nooit een probleem geweest. Hij heeft zelfs mij het zelfvertrouwen gegeven om toch door te zetten met het leren van een handgeschakelde auto en ik ben op een niveau dat ik een paar maanden geleden niet voor mogelijk hield.

Super dat het zo goed gaat en succes met de rest van de opleiding!

Ik kon snel aan de slag en heb de vrijheid om de inhoud van de lessen te beinvloeden.

Ik ben heel blij dat er heel snel een plekje vrij kwam waardoor ik snel met rijlessen kon beginnen. Hiernaast is het fijn dat ik zelf kan beslissen wanneer ik een les wil doen voor wanner mij het beste uitkomt, mijn instructeur kan hier goed in meedenken.

Wij vinden het fijn dat wij je weer op weg kunnen helpen!

Superleuke lessen met geduldige docent

Rijlessen van Rusen zijn superleuk, afwisselend en inspirerend. Hij blijft geduldig en weet altijd iets positiefs te zeggen waardoor het makkelijk is om gemotiveerd te blijven. Door zijn rustige uitleg en de goede opbouw van de lessen ervaar ik geen stress door het rijden (en dat is heel bijzonder voor me).

Wat fijn dat je met plezier de opleiding volgt! Ons motto is ook dat dit leuk en leerzaam moet zijn en het is dan fijn om te lezen dat dit precies is wat je ervaart :-)

Fijne persoonlijke aandacht en begripvolle ondersteuning in het rijden

Als ADHDer heb ik vaak moeite met lange tijd mijn concentratie erbij houden. Bij Route 71 wordt hier begripvol mee omgegaan en aangezien je persoonlijk opgehaald wordt ervaar je geen druk om iemand anders netjes naar huis te rijden. De lessen zijn leerzaam en gepersonaliseerd, als iets lastig wordt bevonden wordt er meegedacht over een alternatieve oplossing. De app laat overzichtelijk je voortgang zien en biedt ondersteunende tips en video's om je rijvaardigheid te verbeteren.

Super om te lezen dat onze manier van lesgeven jou aanspreekt. Ook leuk om te vernemen dat onze app je ondersteunt bij de lessen.

Ik vind het een hele fijne rijschool!

Ik vind dit een hele fijne rijschool omdat ik de website heel fijn vind en ik vind Bouke een hele fijne rij-instructeur omdat hij altijd mooi op tijd is en hij legt dingen heel duidelijk uit en ik vind het ook fijn dat hij rustig is.

Dank voor je recensie, fijn om te lezen je onze lessen als prettig ervaart!

Een goede rijschool

Route 71 is een goede rijschool. Mijn rijinstructeur is erg aardig en behulpzaam.

Fijn om lezen en succes met het vervolg van je opleiding!

Uitstekende lessen

Er wordt geweldig gefocused op elke les, in plaats van wat rond rijden zijn de lessen bij Route 71 volledig gefocused op de leerstof, wat er beter kan en wat er al goed gaat. Online wordt bijgehouden wat je status is van je voortgang, zijn er op de website altijd video’s te vinden hoe je bijvoorbeeld file parkeert en andere bijzondere manoeuvres uitvoert. De lessen duren een volledig uur, waar je wordt opgehaald en na de les weer thuis wordt afgezet - zonder de volgende leerling op te moeten halen.

De aanpak heeft gewerkt. Rijbewijs binnen, heel veel rijplezier!

Plezierige en overzichtelijke lessen op maat

Gestructureerde en professionele aanpak. Veel aandacht voor de leerling. Ik volg mijn rijlessen met veel plezier!

Dank voor het delen van jouw goede ervaring met onze rijschool!

Heel fijne rijschool

Route 71 heeft alles goed op orde en mijn ervaring bij Ruşen is heel positief. Hij is enthousiast, vriendelijk en je voelt je erg bij hem op je gemak. Tegelijkertijd is hij scherp en heeft hij persoonlijke aandachtspunten goed in de gaten.

Super leuk om te lezen dat je de opleiding met plezier volgt!

Prettige auto en vriendelijke instructeur

Ik heb tot nu toe een zeer prettige ervaring. Mijn instructeur is direct (soms streng) maar altijd vriendelijk. Absolute aanrader

Top dat je de rijopleiding met plezier volgt!

Goede rijopleiding met een duidelijke structuur

Op 29-jarige leeftijd en zonder eerdere ervaring met autorijden belde ik Route71 om te informeren naar een rijopleiding. Ik heb vanaf dit moment eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad. Route 71 is een rijschool waar je kan rekenen op geduld, goede uitleg, en rijlessen waarbij je je op je gemak voelt! Een groot voordeel van de rijopleiding bij Route71 is dat er een duidelijk en inzichtelijk systeem in zit. Route71 werkt met een routekaart in een app waarop te zien is welke onderdelen je al beheerst, en welke onderdelen nog aan bod zullen komen. Dit geldt ook voor de lessen: aan het begin van iedere les vertelt de instructeur wat er voor die dag op het programma staat. Deze werkwijze is met name prettig voor wie rijangst heeft of het autorijden om andere redenen nog erg spannend vindt De instructeurs zijn sympathiek en zorgen voor een gezellige sfeer in de auto. Ook staan ze altijd open voor vragen en geven ze graag meer uitleg wanneer dat nodig is, en ik heb begrepen dat dit bij veel andere rijscholen niet vanzelfsprekend is! Het is natuurlijk ook mooi dat je bij Route71 geen andere cursisten op hoeft te halen of weg hoeft te brengen, je lesuur is echt helemaal voor jou. Ik zou Route71 van harte aanbevelen!

Wat erg fijn om te lezen en dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld!

Overzichtelijk, transparant, leerzaam en prettig.

De rijlessen bij Erik ervaar ik als prettig, leerzaam en vertrouwd. Er wordt middels het werken met de modules overzicht gecreëerd waardoor ik weet wat er op de planning staar. Een hele fijne manier en het werkt motiverend. Erik is een fijne rijinstructeur. Hij is geduldig, rustig, grappig en kan goed aanvoelen waar je behoefte op dat moment ligt. Ik kijk er altijd naar uit om weer mijn rijles te volgen. Ik voel mij vertrouwd bij Erik: de communicatie is helder en rustig waardoor mijn zelfverzekerdheid in de auto elke week toeneemt. Zoek je een fijne rijschool waarbij er op een overzichtelijke en duidelijke visie wordt lesgegeven? Dan zal ik zeker rijschool route71 aanraden!

Dank voor deze mooie recensie en succes met het vervolg van je rijopleiding!

Prima instructeur met veel geduld die alles goed uitlegd.

Ontzettend fijne rijschool!

Na wat internet research voor route 71 gekozen, en wat ben ik blij met mijn keuze! Er is een duidelijk lesprogramma via een app, er word heel goed rekening gehouden met je eigen tempo en niks is teveel. Alles is netjes op orde, altijd een mailtje van je rijles reservering en een herinnering dag van tevoren dat er een les staat ingepland. Aan het einde van de rijles altijd even een evaluatie, en via de app worden je vorderingen bijgehouden zodat de volgende les start waar je gebleven was. Ook een pluspunt is dat je geen andere leerling naar huis brengt en de gehele les besteed kan worden aan wat jij nodig hebt. Een zeer nette en goed georganiseerde rijschool met een fijne les methode en echt aandacht en begrip voor de leerling. Blijf zo doorgaan! ;)

Dat gaan we zeker doen Rik ;-) Erg fijn om te lezen!

Fantastische rijschool met lessen op maat

De lessen verlopen overzichtelijk en op een tempo wat toepasselijk is voor de individuele leerling. De intructeurs zijn flexibel en geduldig in het zoeken van methodes en instructies die voor jou al leerling werken. Bovendien zorgt het gebruikt van een digitale voortgangskaart er voor dat je zelf ook oog hebt op jouw vordering. Daarnaast levert de Route71 ook instructie video's met deze voortgangskaart die als handig geheugesteuntje kunnen dienen, mocht je tussen de lessen door een keer handelingen voor jezelf willen nalopen.

Super om te lezen dat je onze aanpak fantastisch vindt!

De rijinstructeur leert je alles gestructureerd en stapsgewijs aan in een rustige sfeer

Overgestapt naar deze rijschool voor een betere structuur en overzicht in de rijlessen. Door de rustige ren duidelijke uitleg tijdens de rijlessen zit ik nu veel ontspanner achter het stuur.

En daar gaat het ons om! Leuk en leerzaam autorijden...

Het is een prima rijschool

Mijn rij instructeur is geduldig en neemt de tijd om mij het rijden aan te leren.

Hele fijne rijschool

Goede rijlessen van een goede en aardige instructeur. Als je een foutje maakt blijft de instructeur rustig en bespreekt daarna met je wat er misging. Geeft veel vertrouwen. Er wordt met je meegedacht wat bij jou past qua tempo. Zelf heb ik nooit ergens anders lessen gevolgd, maar ik begrijp van vrienden dat het hebben van een goede en rustige instructeur niet altijd vanzelfsprekend is. Bij deze rijschool is dat wél de standaard. Een hele fijne rijschool, die ik aan iedereen zou aanraden!

Dank voor deze mooie review!!

Uitstekende rijschool met een goede lesmethode en persoonlijke aandacht!

Ik kwam via Google deze rijschool tegen na gefaalde lessen bij een andere rijschool. Opzoek naar een betere, want ik had aan de vorige een nare smaak overgehouden... Meteen al na het eerste informatieve belletje met de receptioniste was ik al helemaal enthousiast! Ik kon me meteen inschrijven, maar moest wel helaas nog 2 a 3 maanden wachten voor ik kon beginnen (dit vanwege de lange wachtlijsten door Covid). Ik nam eerst een proefles en maakte zo kennis met Rusen, mijn vaste rijinstructeur. Hij kwam kalm en gezellig over. We oefenden het sturen en op een parkeerplaats mocht ik zelf wat gassen en remmen. De les was fijn en smaakte naar meer: ik sloot meteen een 40 lessen pakket af! Nu ruim de helft van de lessen verder heb ik al heel veel geleerd van hem en de rijervaringen zelf. Situaties die ik vroeger eng vond of moeilijk, zijn nu niet meer spannend of ben ik zelfs leuk gaan vinden :) Rusen helpt je goed bij eigen vragen of input, luisteren en begrijpen doet hij ook goed. Mijn Adhd heeft soms de overhand, maar hij weet mij goed te begeleiden. Autorijden vind ik dankzij deze school juist erg leuk geworden en ik kijk elke week weer uit naar de volgende les! Ik denk dat ik dankzij deze lesmethode en rijinstructeur mijn examens gewoon ga halen :D Ik kan iedereen - met of zonder beperking - deze rijschool zeker aanraden. Dikke 10!!

Erg fijn om te lezen dat je uitkijkt naar de rijlessen en dat onze lesmethode goed bij jou aansluit. Bedankt voor deze mooie review!

Heel prettige en rustige ervaring

Hele aardige en professionele rij instructeur(Erik). Hij zorgt er voor dat ik in alle rust en op mijn gemak kan leren autorijden.

Fijn om te lezen!

Goede gestructureerde lessen en professionele aanpak

Ik vind structuur en opbouw erg belangrijk en dat biedt deze rijschool zeker. Je hoeft je zelf alleen te focussen op het leren autorijden, de instructeur verzorgt de rest. De aanpak is erg professioneel en ik heb altijd het gevoel dat mijn instructeur precies weet waar ik nog kan verbeteren. Elke les wordt er even kort geëvalueerd en besproken wat je volgende week kan verwachten. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!

Mooie samenvatting van wat voor ons belangrijk is. Dankjewel!

Top rijschool

Zeer tevreden over de lessen, zowel bij Rusen als bij Bouke. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden. Bouke heeft een rustige maar duidelijke manier van uitleggen, waardoor je echt vertrouwen krijgt achter het stuur. En het belangrijkste: ik heb veel plezier in de lessen. Kortom: een aanrader!!

Hartstikke fijn dat je plezier hebt in het volgen van de opleiding maar vooral ook in het autorijden. Hier doen wij het voor!

Echt een fijne ervaring.

Ik ben zelf al de veertig gepasseerd en heb nu pas besloten om een rijbewijs proberen te behalen. Via een tip van een goede vriendin ben ik bij Route 71 uitgekomen en heb er nooit spijt van gehad. Super vriendelijke, en vooral geduldige rij-instruteur. Ik vind het echt een aanrader, alleen al vanwege het feit dat je ook niemand hoeft te brengen of op te halen.

Super leuk om te lezen dat je met vertrouwen de opleiding volgt. Keep up the good work!

Altijd leerzaam en gezellig!

Nadat ik een les bij rijschool Tempo had geprobeerd, was het een hele opluchting om vij Route71 te komen. De lessen zijn heel gestructureerd en ook gezellig. Het is fijn dat er gebruikt gemaakt wordt van scenario's in het verkeer op een whiteboardboekje, zo kan de instructeur goed laten zien welke stap je wanneer moet nemen. In de app staan ook altijd handige filmpjes en uitleg en een overzicht met je laatste vooruitgangen. Ik raad aan iedereen deze rijschool aan!

Leuk om te lezen dat wij een verademing zijn vergeleken met de andere rijschool. Ik heb van jouw instructeur begrepen dat je de lesonderdelen goed oppakt en dat het inderdaad gezellig is :-)

Stabiele voortgang in een vriendelijke omgeving

Bij Route 71 krijg je op je eigen tempo les. De instructeurs zijn vriendelijk en bereid om zich aan je aan te passen. Rijlessen zijn hierdoor relaxed en leerzaam.

Super! Dit is precies onze bedoeling: relaxed èn leerzaam.