100% aan te raden

Met of zonder speciale behoeften in het leren auto rijden, zou ik Route 71 100% aan raden. Vriendelijk, persoonlijk, realistisch, effectief. Met de benadering voel ik mij veilig in het leren (en) autorijden.

Fijn om te lezen dat onze manier van lesgeven zo bevalt. Dank en succes verder!

Een goede gestructureerde rijschool.

Het is een gezellige rijschool en heel gestructureerd. Je weet precies wat je te wachten staat de volgende les. Alles wordt goed bijgehouden wat goed en wat niet goed gaat en hetgene wat niet goed gaat worden de lessen daarna weer behandeld. Dit is heel fijn.

Leuk om te lezen dat je onze manier van lesgeven fijn vindt en succes met de rijlessen!

Makes riding even better, and all of that in English!

Expat near Leiden for less than a year, I do not speak Dutch yet...not a problem at all for the instructor, lessons go as smoothly in English! Adapted pace, nice driving locations and amazing roaring motorcycles. What else do you need? Well, you also get, whatever the weather, an always smiley instructor with the right tips and words of encouragement when needed! Back office is always reactive, either by phone or email, and you also progress tracking app in English!

• Would you recommend us? Yes

Thanks Lan for your wonderful review! You sound almost as enthusiastic as our instructor ;) Good luck with the driving lessons!

Erg soepele manier van les geven en inplannen.

Fijn Persoonlijk contact

Dankjewel!

Fantastisch, lekker motor rijden.

Er wordt op een hele fijne en rustige manier les gegeven. Alles in het eigen tempo van de leerling. De materialen zijn van goede kwaliteit en de motoren rijden fantastisch. Instructeur gaat lekker mee op de motor door weer en wind. Je leert veilig motor rijden en vooral ervan te genieten!

Ontzettend leuk om jouw recensie te lezen! Dank daarvoor en veel succes met het vervolg van de opleiding.

Fijne rijlessen

Ik heb inmiddels zo'n 20 rijlessen gevolgd bij Route 71 en ik ben erg tevreden. Rusen is een fijne docent die altijd rustig uitlegt, open staat voor vragen en de les aanpast aan de leerling die hij in zijn auto heeft. Ik zit met plezier in de auto en rijd steeds wat beter. Ik zou Route 71 zeker aanraden aan anderen.

Dank voor deze mooie review en fijn dat je op een plezierige manier vorderingen maakt!

Erik is een topper

Erg fijne rijschool met een fijne instructeur, Erik. Ik voel me constant erg op mijn gemak.

TOP Zoë!

Super goed, duidelijk uitleg, flexibel en fijne instructeur!

Ik zat eerst bij een andere rijschool waar het er erg onprofessioneel aan toe ging. Ik ben daarna overgestapt naar route71 en dat is de beste keus ooit geweest. Mijn instructeur is erg vriendelijk, legt alles duidelijk uit en neemt de tijd om jou alles zo goed mogelijk te leren. Je voortgang kan je makkelijk terug vinden in de app en er zijn zelfs filmpjes om na je rijles rustig te bekijken om zo de stappen uit je hoofd te leren. Ik raad het iedereen aan om hier je rijlessen te gaan volgen!

Wat fijn om te lezen dat je nu zeer tevreden bent met de keuze van rijschool. Je bent lekker op weg!

Well-structured, professional, and focused lessons by relaxed,english speaking friendly instructor!

At Route 71, the lessons are well planned through the app, you get an email reminder for next lesson beforehand, and schedule focused and professional lessons based on learners' need. Mr. Rosen is a calm and relaxed instructor who anxious learners would wish for their confidence to drive on. Cherry on top for expats, as they give lessons in English. I am totally happy with the quality of individually focused lessons. I totally recommend.

• Would you recommend us? Yes

Very nice to read that you are happy choosing us as your driving school Ajantha!

Route 71 is een fijne en vertrouwde rijschool waar het belang van de leerling op 1 staat

Ik heb een fijne ervaring bij route 71. Alles word duidelijk en netjes uitgelegd. De instructeur is relaxed en denkt mee met mij als leerling ook voel ik me niet gehaast en kan ik alles op mijn tempo leren. Al met al een goede ervaring en een prettige rijschool!

Leuk dat je jouw goede ervaring met onze rijschool hebt willen delen. Veel succes nog met de rijlessen!

Je leert op eigen tempo rijden

De lessen zijn fijn opgebouwd en er wordt goed gekeken naar waar er extra geoefend moet worden. De manier waarop de lessen worden gegeven is erg prettig en er wordt goed rekening gehouden met het leertempo de leerling. Al met al zeker aan te raden.

Super zeg! Dankjewel voor deze mooie recensie :)

Niks om over te klagen

Ik zit nu een tijdje bij Route 71 en er is niks waarover ik iets slechts te zeggen heb. De lessen verlopen op een fijn tempo en mijn rij-instructeur is aardig en legt alles goed uit wanneer dit nodig is

Fijn dat het lekker gaat. Succes met de het vervolg van de rijlessen!

Comfortabel en leerzaam

De lessen zijn erg leerzaam. Instructeur vriendelijk en geeft goeie tips.

Dank en succes met de rijlessen!

Geweldige rijlessen met relaxte rij instructeur .

De rij instructeur is er altijd keurig op tijd. Alles is perfect geregeld van je proefles tot aan je examen. Rij instructeur Bouke is een echte aanrader. Hij weet precies wat je nodig hebt. Route 71 bedankt voor het behalen van me rijbewijs

Van harte met het behalen van jouw rijbewijs, en dan ook nog in 1 keer! Super om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze rijschool en dank dat je bij ons jouw rijopleiding hebt gevolgd. Veel rijplezier!

Een goede rijschool! Handige app wanneer je precies hoe ver je bent met lessen. Ook handig dat je een mail krijgt een dag van te voren wanneer je dan moet lessen.

Gestructureerd en flexibel

Bouke is een rustige en aardige rijdocent met veel geduld. Ondanks dat iedereen een eigen tempo heeft in het aanleren van bepaalde skills blijven de lessen gestructureerd, waardoor ik nooit het gevoel heb gehad "vast te lopen", wat motiveert. Het is fijn dat je niemand hoeft te brengen of te halen, dat je zelf kunt kiezen hoe lang je lessen zijn, en dat deze bovendien flexibel in te delen zijn. Daardoor kon ik het goed combineren met een full-time stage.

Fijn om te lezen dat de rijlessen en instructeur zo goed bevallen!

Gewoon goed

Erg fijne rijschool! Instructeur idd zeer vaardig en geduldig, uitleg is steeds duidelijk, ook dankzij het gebruik van overzichtsfoto's en plaatjes van verschillende verkeerssituaties. De app heeft echt meerwaarde, zeker de filmpjes van verschillende vaardigheden. Omdat je dankzij het gebruik van de app weet wat je de volgende les gaat doen, kun je je ook goed voorbereiden.

Dank voor deze mooie recensie!

Een professionele rijschool die begripvol & persoonlijk op jou is gericht

Bij Route 71 wordt een fijne lesmethode gebruikt die je helpt om duidelijk en gestructureerd te concentreren op je rijvaardigheid. Je ontwikkelingen worden per rijles overzichtelijk bijgehouden en er worden duidelijke tips & video's aangeboden wat ontzettend fijn is. Mijn rijinstructeur Erik is vriendelijk, geduldig en zorgt altijd weer voor positieve feedback. De rijlessen ervaar ik hierdoor erg fijn. Kortom, deze rijschool heeft mij het vertrouwen gegeven om te kunnen slagen voor mijn rijexamen. Dus zeker een aanrader!

Dank voor deze mooie recensie en succes met het vervolg van de rijopleiding!

Doetreffend en klantgerichte aandacht

Mijn opfriscursus heb ik als super positief ervaren bij Rusen van Route 71. De lessen waren heel efficiënt en functioneel, wat het zelfvertrouwen deed toenemen, niet meer zo onzeker op de snelweg bv. Rusen heeft mij de diverse manieren van parkeren goed en duidelijk uitgelegd en dat ook nog op de app gezet als reminder. Alle lessen werden op een rustige en vriendelijke manier verzorgd.

Leuk om te lezen dat je weer genoeg zelfvertrouwen hebt en dat je met plezier de opfriscursus hebt gevolgd!

Zeer rustig en duidelijk

Uitleg is altijd heel rustig en duidelijk met vaak een reference naar iets van mijn eigen werk of hobby.

Alles word logisch uitgelegd en blijft op het tempo dat jij nodig hebt

Logisch toch? Dank voor recensie en succes met de rijlessen!

Uitstekende rijschool!

Deze rijschool neemt echt de tijd voor je. Alles wordt duidelijk uitgelegd en je kan je progressie zien in een app die ze gebruiken. Geen flippende instructeur maar een kalme vriendelijke instructeur die je de tijd geeft om het auto rijden te leren. Zeker een aanrader!

Dank Daan en succes met de rijlessen!

Rusen is een hele lieve en eerlijke rijinstructeur met ontzettend veel geduld. Hij denkt altijd mee en besteed zijn aandacht volledig bij jou gedurende les. Kan me geen betere rijinstructeur voorstellen :) Groetjes Esra uit zoeterwoude

Wauww, wat super leuk om te lezen dat je met plezier onze rijopleiding volgt!

Ik leer op een prettige manier, waarbij geduld als dat nodig is.

Ik ben erg tevreden over mijn keuze bij deze rijschool. Het leersystem waarmee gewerkt wordt is erg fijn en er is ook zeker ruimte voor persoonlijke input.

Een prettige rijschool om in een fijne leeromgeving te leren autorijden

Het is een erg fijne rijschool. De instructeur neemt voldoende tijd om alles stap voor stap aan te leren, en probeert waar mogelijk voor iedereen individueel de best mogelijke manier te bedenken om iets te leren. Ook is het niet erg als je een fout maakt, er wordt in dit geval alleen positieve feedback gegeven hoe het de volgende keer beter kan. Al met al een zeer fijne rijschool.

Op naar de laatste fase van je opleiding en goed dat je onze begeleiding hierin fijn vindt. Veel succes nog!