Uitermate teleurstellend en onbevredigend!

In september 2019 een Peugeot 308 gekocht. Een model dat nog wel eens problemen met de stuurkogels kan hebben. Bij bepaalde stuurmanoeuvres maakte de auto aan de voorzijde een soort van 'knakkend' geluid dat ik eerder bij andere Peugeots hoorde. Een apk-station in mijn buurt maakte melding van een speling van meer dan 2 centimeter op de kogels en heeft mij dit ook laten zien toen de auto op de brug stond. Ben met dit feit binnen de overeengekomen garantieperiode teruggegaan naar de verkoper en daarbij ook aangegeven dat de auto olie lekte en dat de thermostaat niet goed werkte. Vervolgens was ik welkom bij een ander garage waar men de aangegeven punten wilde beoordelen. De thermostaat werd vervangen, de olielekkage zou verholpen moeten zijn. Over de speling op de stuurkogels stelde men dat dit 'niet problematisch' zou zijn, en dat deze binnen de apk-marges viel. De wijze van controleren was opvallend. Men zette de auto even op de brug en probeerde vervolgens slechts even aan het wiel te draaien en vervolgens constateerde men geen probleem. De verkoper stelde de auto APK-gekeurd af te leveren en zag geen reden om de stuurkogels te laten vervangen aangezien de speling binnen 'de marges' viel. Let wel, de speling was meer dan 2 centimeter en ondanks het feit dat ik die dag herhaaldelijk aangegeven heb dat ik me zorgen maakte om die kogels, zagen de verkoper geen probleem! Vandaag, een half jaar later, de auto APK laten keuren bij een erkend station bij mij in de buurt. Daarbij aangegeven dat de auto sinds enige tijd veel stuurtrillingen vertoont tijdens het remmen (vooral voelbaar en zelfs zichtbaar op de snelweg, levensgevaarlijk zou je zeggen) en dat ik me afvroeg of dat te maken zou hebben met de speling op die stuurkogels.

Beste Marcel, Ieder bedrijf krijgt wel eens te maken met een slechte review. Helaas nu ook mijn bedrijf, voor het eerst. Dit had wat mij betreft niet nodig geweest want ik heb u (voordat u deze review plaatste) nog keurig willen helpen met uw 'probleem'. Maar daarentegen heeft u de auto, zonder mij eerst op de hoogte te stellen, door uw eigen garage laten nakijken en maken. Dat was een klein leugentje uwerzijds. U wilde kostte wat het kost de kogels vernieuwd hebben, daar waar de kogels echt nog in orde waren. Ik heb de andere punten waar u mee kwam in de garantieperiode ook keurig opgelost, dus waarom zou ik de kogels dan niet mee vervangen. De kosten zijn dit namelijk niet. Alleen ben ik van mening dat ik niet iets ga vervangen wat niet nodig is. Helaas dacht u daar anders over en heeft u deze, zonder mijn weten, laten vernieuwen. En ik zou u daarna tegemoet moeten komen in de kosten. Als u mij gewoon eerder op de hoogte had gebracht, en de kogels bleken écht niet in orde, dan had ik deze kosteloos voor u vernieuwd. Ik vind deze review dus onterecht omdat deze niet compleet is en leugens bevat, maar ik kan er helaas nu niets meer aan veranderen. Mvg, Marco Kooij

Geen nonsens, goede auto voor nette prijs

Arno is ter zake kundig en leverde mij een beteouwbare auto voor een nette prijs. Eerlijk over details en kleine gebreken.

Derde auto in 2 jaar

Afgelopen week een derde auto gekocht bij dit bedrijf. Na een auto voor mezelf en voor mijn zoon was dit keer mijn dochter aan de beurt. Marco heeft ons wederom een hele mooie Opel Corsa verkocht. Omdat we nu vaste klant zijn geworden heeft Marco een erg leuke deal met ons gemaakt. Nogmaals bedankt voor de service en tot de volgende keer hihi..

Eerlijk en betrouwbaar

Ik heb de omgang met Marco als zeer prettig ervaren. Marco is helder en eerlijk, je weet duidelijk waar je aan toe bent. Hij komt gemaakte afspraken punctueel na waardoor het prettig zaken doen is met hem. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik heb het contact met Marco als uiterst prettig ervaren; hij is eerlijk, recht door zee, betrouwbaar en houd zich aan zijn woord. Nadat ik een auto bij hem heb gekocht, bleek er een mankement te zijn waarvoor ik gewoon bij hem terug mocht komen dit was geen enkel probleem - in tegendeel zelfs hij leefde mee en dacht mee hoe hij het kon oplossen. Het mankement is inmiddels verholpen :) Ik vond het ook heel erg bijzonder dat we bij hem thuis mochten komen waar de overschrijving en betaling plaats vonden. Deze persoonlijke en warme aanpak en benadering spraken mij erg aan en al bij al beveel ik hem van harte aan! Ik ben erg blij met mijn auto, de service en het contact met hem en als ik in de toekomst weer een auto zoek ga ik zeker weten als eerste weer naar Marco toe!

super auto voor dat geld

oude maar goed rijdende auto gekocht bij auto Vleuten voor mijn dochter. Ze heeft hem nu 1 maand en al 5000 km mee gereden. Auto bevalt echt goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had mijn auto te koop aangeboden op internet. Marco nam contact met mij op. Communicatie was correct en snel. Nadat hij de auto kwam bezichtigen de zaken keurig en duidelijk afgerond. Geen poespas over de prijs of dergelijk. \r\n\r\nBedankt Marco

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, snel, deskundig en komt afspraken stipt na.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind maart een mooie auto gekocht bij Auto Vleuten. De auto stond netjes klaar en mocht gelukkig meteen mee.\r\nAls aantekening stond op de rekening garantie op de airco\r\nToen deze inderdaad niet bleek te werken is dit keurig opgelost door Marco. Marco is vriendelijk, stelt je op je gemak. Hij is professioneel en denkt ook met je mee. De afstand naar Vleuten heb ik er dan ook graag voor over

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring. VW Touran gekocht, na koop bleek de cruisecontrole niet te werken. Deze is kosteloos gerepareerd. Snelle communicatie via sms, correcte behandeling. Gewoon goed.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch goed geholpen door Marco. Een mooie auto gekocht en super service gekregen. Ik zou Auto Vleuten bij iedereen aanbevelen, top bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een leuke auto gekocht bij Auto Vleuten. Marco is een aardige en eerlijke zakenman. Ik zou zeggen ga zo door!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na heel wat research op internet ben ik bij dit bedrijf uitgekomen. Dit kwam mede door de goede reviews. Ik hoopte ook echt dat dit bedrijf was zoals iedereen aangeeft, mede omdat ik zelf erg weinig verstand van auto’s heb. Ik moet zeggen, auto vleuten overtrof mijn verwachtingen! Auto stond er keurig bij, geen ‘gepush’, mocht rustig de tijd nemen en proefrijden. De auto beviel erg goed en heb deze ook direct mee kunnen nemen. Ik heb de auto nu 6 maanden en ben er nog altijd even blij mee. Marco bedankt! Ik beveel je aan iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto aangeschaf ,\r\nMarco is een betrouwbare persoon .\r\nBedankt voor de goede zorg.\r\nGr Nava
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om de maandelijkse (brandstof)kosten van de grote gezinsauto wat te drukken, ben ik op zoek gegaan naar een kleinere en zuinigere auto, met een maximale wegenbelasting van €25,- p.m.\r\n\r\nVia Marktplaats een Smart City Coupé gevonden bij Auto Vleuten, voor een prijs welke boven het gemiddelde lag, maar wel met een recent gereviseerde motor (bon erbij).\r\nTijdens de proefrit waren er 3 gebreken en met Marco (de eigenaar) afgesproken dat deze zouden worden hersteld en daarna weer een proefrit maken indien gewenst.\r\n\r\nMarco was heel eerlijk en open over de manier van herstellen, en wat er precies mankeerde.\r\nUiteindelijk na de tweede proefrit tot een akkoord gekomen, en nu rijd ik inmiddels 2 maanden in de kleine Smart. \r\n\r\nMarco is naar mij open en eerlijk geweest en staat open voor een goed gesprek.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marco is betrouwbaar, eerlijk en hij reageert altijd snel. Ik heb daar met plezier een auto gekocht. Hij heeft ook een auto voor mij verkocht. Kortom een aanrader om met Marco zaken te doen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marco komt zijn beloften na. Klein probleempje met de accu. Ik werd gelijk geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In december vorig jaar een Opel Corsa bij Marco gekocht.\r\nMarco is een no-nonsense verkoper, deskundig en eerlijk.\r\nWe hadden de pech dat de lambadasonde van de Corsa defect ging, de sonde is door Marco als service vervangen. Zonder gezeur, dat is nog eens klant gericht.\r\nIk beveel daarom Auto Vleuten bij iedereen aan.\r\nTop bedrijf !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch bedrijf!\r\nInruil van huidige auto naar een \'nieuwere\' auto met minder kilometers.\r\nVanaf het begin fijn contact via Marktplaats (duidelijk, laagdrempelig en professioneel).\r\nDe auto stond er zeer verzorgd bij. \r\nFijn onthaal. Voldoende ruimte voor vragen en opmerkingen. \r\nGoed overleg over inruilprijs. Thee en koffie aangeboden gekregen.\r\nTer plaatse op naam zetten en alles kunnen regelen. \r\nGeen moeilijk gedoe, alles prima voor elkaar.\r\nLof voor dit bedrijf! Absoluut aan te bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een Mercedes gekocht bij Marco. Een jaar alleen maar hoeven te tanken, verder niets 😃. Zojuist apk laten keuren bij Marco en er was helemaal niets mis mee. #zoblijmetmijnauto #zoblijmetautovleuten !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marco is professioneel die je kan vertrouwen. Hij past zijn werktijden aan je wensen en maakt een afspraak op het moment waarop het je uitkomt. Daarnaast is voor hem afsprak = afspraak. Maar naast professionaliteit en zakelijkheid is hij ook zeer klantvriendelijk. Hij is pas zelf tevreden als zijn klant is tevreden. Volgende keer ga ik zeker weer zaken met Marco doen. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte auto gekocht bij Marco en mijn oude auto ingeruild. Ik kreeg een goede inruilprijs terug en ben zeer tevreden over de afhandeling van alles. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring. Prettig contact, vriendelijk en deskundig. Als we weer aan een andere auto toe zijn zullen we eerst bij Auto Vleuten kijken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en correcte afhandeling! Zeer tevreden!