Beste Marcel, Ieder bedrijf krijgt wel eens te maken met een slechte review. Helaas nu ook mijn bedrijf, voor het eerst. Dit had wat mij betreft niet nodig geweest want ik heb u (voordat u deze review plaatste) nog keurig willen helpen met uw 'probleem'. Maar daarentegen heeft u de auto, zonder mij eerst op de hoogte te stellen, door uw eigen garage laten nakijken en maken. Dat was een klein leugentje uwerzijds. U wilde kostte wat het kost de kogels vernieuwd hebben, daar waar de kogels echt nog in orde waren. Ik heb de andere punten waar u mee kwam in de garantieperiode ook keurig opgelost, dus waarom zou ik de kogels dan niet mee vervangen. De kosten zijn dit namelijk niet. Alleen ben ik van mening dat ik niet iets ga vervangen wat niet nodig is. Helaas dacht u daar anders over en heeft u deze, zonder mijn weten, laten vernieuwen. En ik zou u daarna tegemoet moeten komen in de kosten. Als u mij gewoon eerder op de hoogte had gebracht, en de kogels bleken écht niet in orde, dan had ik deze kosteloos voor u vernieuwd. Ik vind deze review dus onterecht omdat deze niet compleet is en leugens bevat, maar ik kan er helaas nu niets meer aan veranderen. Mvg, Marco Kooij
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.