Goede service geen bla bla

erg mooie vw gekocht auto is keurig bij mij thuis afgeleverd nu 3 maanden in bezit zonder enig probleem ik raad u dit bedrijf van harte aan

Geweldige service !!!

Een heerlijke auto voor een eerlijke prijs gekocht. Ook problemen na de garantie periode tot volle tevredenheid op gelost. Marco is heel reëel en vriendelijk met als gevolg een heel tevreden klant !! Ik hoop nog lang met onze auto te rijden maar anders toch weer even bij auto Vleuten kijken.

Netjes en betrouwbaar

Een mooie volkswagen transporter gekocht bij auto vleuten. Heel erg netjes geholpen door marco en de auto bevalt mij zeer goed. Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Nette auto gekocht top service!

Betrouwbaar

Contact was professioneel, afhandeling aankoop auto snel en vriendelijk.

Grwoon geweldig

Na 6 auto's bij dealers en handelaren te hebben bekeken en gereden. Geslaagd bij Auto Vleuten. Marco is een eerlijke handelaar en heeft verstand van auto's. Was een rit vanuit Groningen meer dan waard. De Auto bmw 520d direct na de deal meegenomen. Thuis bleek na 2 wkn te hebben gereden dat de thermostaat kapot was. Deze kon ik na overleg bij m.n eigen onderhoudsbedrijf laten reparen. De te vervangen onderdelen heeft Marco mij keurig vergoed. Ik heb nog nooit een revieuw geschreven, maar in dit geval graag gedaan.

Uitstekend betrouwbaar!!

Mijn ervaring met dit bedrijf is super. Ik ben 61 jaar en heb al wat ervaringen met garages. 1 nov had ik een ongeluk auto totall los. 5 november 2020 een auto gekocht bij autobedrijf Vleuten. Na keuring was er iets wat vervangen moest worden en dat werd meteen geregeld. Rij nu alweer 3 maanden rond met een uitstekende auto. Ik heb een fijne ervaring met dit bedrijf!

Betrouwbaar

Geen praatjes maar gewoon goede voorlichting. Had binnen een paar minuten al een goed gevoel van het bedrijf.

Betrouwbaar en snel

Marco bood een goede en eerlijke prijs voor mijn occasion. Alles keurig afgehandeld en direct betaling en vrijwaringsbewijs ontvangen. Top!

Auto Vleuten bought my car honestly and professionally.

Een echte aanrader!

Vandaag mijn nieuwe auto gekocht bij auto vleuten. Zeer goed advies gekregen van de aardige eigenaar. Was meteen een vertrouwd gevoel. Alles netjes en goed geregeld. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Zeer vriendelijk autobedrijf.

Zeer vriendelijk ontvangen, nette en correcte afhandeling. Echt een aanrader.

Goede service en kennis van zaken

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn BMW via Auto Vleuten. Een mooie auto voor een mooie prijs. De service is top, de auto is nog extra gecheckt. Marco heeft zeker verstand van auto’s dus wanneer je een betrouwbare autodealer zoekt ben je hier aan het goede adres!

Prettig, correct, klantvriendelijk

Mijn auto verkocht aan Autovleuten. De overeengekomen prijs per email is netjes nagekomen, toen bleek dat er inderdaad geen gebreken waren naast wat ik vantevoren had aangegeven. Toen Marko de auto al had meegenomen bleek dat ik nog wat spullen in de auto had laten liggen, wat hij keurig aan mij heeft laten weten en bood aan dat ik de spullen nog op kan komen halen. Netjes!

Prima service en een aanbeveling waard.

Op zoek naar een andere auto kwam ik bij Marco terecht ivm een Renault Modus die hij te koop had staan. De auto was exact zoals omschreven in de advertentie. Zonder problemen op mijn gemak een proefrit kunnen maken. Bij terugkomst eerlijk aangegeven nog een andere auto te willen gaan bekijken maar aangezien ik geen risico wilde lopen dat deze auto weg zou zijn de afspraak met Marco kunnen maken dat hij de Renault Modus tot de volgende dag voor mij zou vasthouden. Geen gelul over een andere geïnteresseerde wat bij de meeste bedrijven wel het geval is als verkooppraatje en dat voelde fijn. Gewoon de mogelijkheid om rustig nog een andere auto te kunnen bekijken. Maar het werd uiteindelijk toch de Renault Modus van Marco voor een hele nette prijs met een mooie (NAP) lage kilometerstand. Daarnaast werd de auto ook nog eens met nieuwe apk afgeleverd voor dezelfde prijs. Kortom ik ben tevreden en zou een volgende keer zeker weer bij Marco kijken omdat ik weet dat hij eerlijk en betrouwbaar is!!

Betrouwbaar

Marco is een prettige man om zaken mee te doen. Geen gladde praatjes, gewoon een fair deal. Ook na de verkoop (mijn auto bleek een euveltje te hebben) blijft hij coöperatief en servicegericht. Ik beveel Marco van harte aan.

Fijn bedrijf, goede service!

2 Maanden geleden bij Marco een hele leuke Opel gekocht. Het contact was vanaf het 1e moment zeer prettig. Ik ben netjes bij hem thuis ontvangen, wat mij gelijk een prettig gevoel gaf. De onderhandelingen gingen heel prettig en wij waren er ook heel snel uit. Ik heb tot nu toe een hele leuke auto, waarmee ik zonder problemen kan rijden. Marco nogmaals bedankt voor de goede service! Ik zou je zeker aanbevelen!

Vriendelijk, eerlijk, snelle afhandeling.

Ik heb mijn Ford Fiesta aan Marco verkocht. Hij geeft een eerlijke prijs voor je auto en de afhandeling is heel soepel verlopen.

Eerste auto gekocht

Vandaag 1 maand geleden mijn eerste auto gekocht bij deze garage. Na aankoop bleek het leeslampje in de auto niet te werken, en de auto een kleine afwijking te hebben in het stuur. Dit heeft Marco netjes afgehandeld door een nieuwe lamp te bestellen, en de wielen uit te balanceren. Later in de maand merkte ik dat mijn vering aan het piepen was bij sommige drempels, en dit is ook nog netjes gerepareerd. Marco, super bedankt voor de goede service!

uitmuntend

Mijn ervaring is eigenlijk heel kort te noemen uitmuntend. Na telefonisch een afspraak gemaakt te hebben zijn ik en mijn vrouw zeer vriendelijk ontvangen. De auto is precies zoals er in de advertentie beschreven stond. Geen mooie praatjes maar gewoon hoe het is en meer niet.

Vorige week mijn 2e auto gekocht bij Marco. Weer super netjes geholpen! Super blij met de auto en de service. Er mistte een kapje van me auto, die heeft hij meteen besteld en 3 dagen later had ik hem binnen. Echt een aanrader om hier eens een kijkje te nemen!

Zeer tevreden, eerlijke verkoper die doet wat hij beloofd.

2 weken geleden een Toyota van 16 jaar oud gekocht. De verkoper reageert snel op berichten en maakt daarin al een goede indruk. De prijs die hij zei te geven voor mijn inruil auto kreeg ik ook gewoon zonder gedoe. Alles ging precies volgens afspraak. Ik kreeg zelfs nog een maand garantie. Er miste een roostertje aan de voorkant en deze zou hij opsturen, heb ik netjes en snel ontvangen. Ik heb de auto voor de zekerheid laten nakijken aangezien al mijn geld erin zat en ik een maand garantie had gekregen. De auto was helemaal in orde alleen bleek de achter ruitenwisser sproeier stuk. Contact opgenomen met de verkoper en hij heeft dit direct keurig geregeld. Als ik ooit weer op zoek ben naar een auto dan kom ik graag weer terug!

Klasse Marco

Betrouwbaar en oplossingsgericht Een auto bij hem gekocht die er netjes uit zag en goed reed. Na een paar dagen bleek de auto toch wat te mankeren. Contact opgenomen met het bedrijf en hij gaf aan dat hij daar niet van op de hoogte was maar hij zou bijdragen bij de reparatie. De auto rijdt weer perfect en vond dat het netjes was opgelost.

Goed meedenken!

Door deze vervelende en ellendige tijd een auto moeten aanschaffen ivm niet meer willen reizen met het OV. Na lang zoeken op internet bij Marco een leuke en goedkope auto gevonden. Marco hield direct rekening met de omstandigheden. De auto stond er keurig bij, en alles was keurig ontsmet...zelfs de sleutels, deze zaten al in de auto. Dus zonder enig contact op mijn gemak een proefrit kunnen maken. De afhandeling was keurig. Ik rijd er nu een weekje mee en de auto bevalt me meer dan prima. Normaal plaats ik eigenlijk nooit reviews maar ik vind dat Marco, als zelfstandig ondernemer, dit echt verdient. Marco, nogmaals dank voor je service en wie weet tot ziens. Groet, Mevr. den Ouden

5 maanden geleden een opel corsa hier gekocht. 2 weken geleden ging mijn startmotor stuk. Marco gebeld en kon direct terecht. Een dag later was de auto weer klaar en alles is weer helemaal in orde voor een hele schappelijke prijs. Ik ben zeer tevreden over de omgang en kennis en zou dit bedrijf zeker aanraden!