Deskundig en behulpzaam

Vriendelijke ontvangst, snelle afspraak mogelijk en goed geholpen

In al de drukte toch tijd voor mij gemaakt. Ik moet er een uur voor rijden maar meer dan waard. Fijne mensen top service lekkere koffie

Goede vakbekwaamheid⁹

goede service

Ik ben snel en goed geholpen

Goede service met een prima kwaliteit !!!!!

Mijn ervaring is al jaaaaaaaren uitstekend !

Prima service goede kwaliteit prijs verhouding, en kundig advies waardoor gee onnodige kosten zijn gemaakt.

Wordt voir de klant meegedacht met onverwachte extra kosten

Geweldig bedrijf.

Als we komen, dan is het altijd gezellig. Leuk personeel.

Prettig en goed geholpen

Xxxx

Altijd prima werk verricht

Fijne personen, goed advies en prima werk.

Topbedrijf

Staan altijd voor je klaar. Topkwaliteit in de uitvoering van reparaties. Denken met je mee, zeer klantgericht en klantvriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vakmensen. Mijn garage

Geweldig geholpen, kundig personeel, heldere communicatie!

Adri pland en berekent, Riekus voort het uit, prima geregeld

Ben goed geholpen

Plus dat ze nog een paar aanbevelingen hebben gedaan. Waar ik Blij mee ben

Geweldie service

heb onze Buscamper aangeboden voor een trekhaak, uiterlijk werd het een trekhaak met wegdraaien fietsenarm en zeer attent gezien dat de distributieriem vervangen moest worden na 7 jaar. Al met al een bedrijf dat meedenkend met zijn klanten.

NIET AL TE BEST

KON MIJN PROBLEEM OPLOSSEN WAS OOK OPGELOST WERD MIJN VERTELD MAAR NIET DUS AUTO UITGELEZEN MET COMPUTER MAAR NA 2 KEER ER IN ZIJN GEWEEST KONDEN ZE GEEN CONTACT MEER KRIJGEN DUS AUTO OP GEHAALD MAAR WAS NOG VEEL ERGER DAN DAAR VOOR INJECTOR LAMPJE GING BIJ ERG WARM WEER BRANDEN NU DEET HIJ HET OM DE 15 KM HET AL GEEN VERMOGEN BRANDSTOF LEKKAGE HEBBEN ZE GOED OPGELOST MAAR DAAR ZAT HET NIET IN EN APK LATEN KEUREN WAS GEEN PROBLEEM

Komen de afspraken uitstekend na

Leveren prima werk af en zeer goed gekwalificeerd personeel

Totale service perfect uitgevoerd

Veel diverse klussen op kort termijn uitgevoerd. Goed en meedenkend personeel...

prima ervaring!

duidelijke communicatie goede informatie

Vakmanschap.

Weinig communicatie nodig om precies te weten wat er nodig is! Goede service en vakmanschap.

Klantvriendelijk

GEWELDIG GEHOLPEN

Vanaf informatie tot levering geweldig geholpen. AUTOPROFI HOOGEVEEN prima bedrijf en aan te bevelen.

Gewoon goed

Zéér professioneel, onderhoud Camper is dik in orde. Contact met Autoprofi is prima, voor ons een vertrouwd adres voor onze Camper.

gewoon goed

Kundig advies

Klantvriendelijk.

Duidelijkheid, geduld, goede uitleg bij vragen achteraf.

Snelle service

A.G. Bellstraat 31 b