Ik ervaar geen problemen

Word er goed geholpen En het resultaat ook altijd goed

Vriendelijk en servicegericht

Altijd weer goed contact, denken mee en hebben goede service. Afgelopen jaar één klein ‘missertje’ met de kit bij de dakairco en..? Waar gewerkt wordt, worden soms ….enz. Verder altijd alles voor elkaar, prettige sfeer, vaklui….. wat kan ik er verder nog over zeggen. Autoprofi is top! En door……! Tot de volgende keer maar weer….!

Onze reis was door toedoen van Autoprofi Hoogeveen bijna in het water gevallen

Ik heb een mail gestuurd op 7 november, met daarin de uiteenzetting van de gevolgen van het niet secuur handelen van een monteur. Hierdoor hebben we oponthoud gehad en extra kosten gemaakt. Ik vind het niet normaal dat je niet op deze mail gereageerd hebt. Zelfs geen excuus, helemaal niets.

Altijd vriendelijk mensen adviezen en service m.b.t. onze camper j-028-rv

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Komen hun afspraken na en vinden altijd met een oplossing als het even niet lukt .

Vriendelijk personeel

Correct geholpen

Mooi bedrijf met goede zorg voor klanten .

Goed bedrijf, service prima, personeel denkt goed mee !!

Goud eerlijk en maak een altijd tijd voor je

De afgelopen 20 jaar is keer op keer bewezen dat deze heren en dames aan al mijn verwachtingen voldoen. Nog nooit teleurgesteld. Goede service, altijd meedenken, altijd een vriendelijk praatje en altijd zoeken naar een oplossing.

Mijn ervaring is goed, duidelijke uitleg, goede service

Bij alle werkzaamheden wordt er meegedacht en goed overlegd, en daarna prima uitgevoerd.

Prima en gastvrij bedrijf.

Top klantgerichte service

Deskundige medewerkers en meedenkend met de klant

Prima service en voorlichting

Ik wordt er altijd prettig geholpen en krijg prima advies.

Klantvriendelijke en professionele service

Wij hebben onze camper naar onze wensen door Autoprofi laten aanpassen. Van offerte tot uitvoering was alles perfect. Er werd meegedacht, samen naar de beste oplossing gezocht en snel gereageerd op vragen via de telefoon en per mail. Niets was teveel, er werd alle tijd en aandacht geschonken. Onze wensen werden vakkundig en met oog voor detail keurig uitgevoerd. Dit bedrijf is echt een aanrader.

Zeer goede vakmensen!

Als het gaat om een kleine of grote onderhoudsbeurt of vervanging, op of aanbouw van accessoires, het gebeurt altijd vakkundig. Goede service, men denkt met je mee. Kortom een betrouwbaar adres, waar de medewerkers, met kennis van zaken altijd, weer zorgen dat ik veilig de weg op kan.

Er wordt goed overleg gepleegd met de klant

Toppers

Toppers

Perfekt.

Service gedaan en ook voor bijkomende zaken erg tegemoetkomend. Altijd vriendelijk ook als ik voor de gevoelde honderdste keer weer met een vraag kom.

Vriendelijk

Vriendelijk ontvangst

Goede service en vriendelijke en kundige medewerkers.

Altijd correct en zeer adequaat reageren.

Kom er al vele jaren en wordt altijd zeer vakkundig geadviseerd en geholpen. Goed team!

Fijn bedrijf

Alles wat gerepareerd is moet functioneren zoniet dan kan je zonder te morren terug komen en word het alsnog gemaakt. Ook het vermelden wel waard is,vriendelijk en vakkundig personeel.

Prima duidelijk en compleet gerealiseerd

Mijn ervaring is erg positief, niet alleen het gevraagde onderdeel plaatsen ,maar ook even verder kijken, aanpassingen uitvoeren en het geven van advies!

Goede service bij onderhoud van Camper

Perfect bedrijf en helpen je gelijk

A.G. Bellstraat 31 7903AD Hoogeveen