Goede en vriendelijke service

Prima geholpen en meegedacht

Perfecte garage

Zeer klantvriendelijk. Direct bereid te helpen. Creatief en deskundig in oplossen van problemen

Vriendelijk en vakkundig personeel

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Altijd een oplossing!

Snelle service en altijd een oplossing. Ook aardig personeel!

Goed correct en prijswaardig

Aardig correct

Geweldig bedrijf

Altijd goed te woord gestaan en hulp of afspraak op korte termijn!

Geweldig en goed advies

Cruise control laten plaatsen en de airco laten repareren.

Net bedrijf deskundig personeel.

Na een zoektocht een bedrijf gevonden die ook de Marterverjager met stroomplaatjes kon monteren. Na tel. kontakt en afspraak zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Tijdens de montage mochten wij zien hoe en waar de installatie gemonteerd werd. En kregen daarbij uitleg. Naar tevredenheid uitgevoerd top mannen.

Superservice!!

Superservice...en heel klantvriendelijk.

Deskundig advies. Vakbekwame medewerkers

Onze Bürstner camper was na 10 jaar aan een upgrade toe. Wij wilde betere wegligging en meer (rij)comfort en wilde ons daarvoor oriënteren op nieuwe vering en een dakairco. Richard van Autoprofi Hoogeveen nam ruim de tijd om meerdere opties met ons door te spreken. Wij hadden nog wat specifieke vragen die hij voor ons heeft uitgezocht. De aangeboden offerte was helder en overzichtelijk. Alle afspraken zijn goed nagekomen en al bij de eerste rit was duidelijk voelbaar dat de investering in de nieuwe vering en airco het geld meer dan waard is. De gewenste upgrade is mede dankzij de vakbekwame medewerkers 'goed voelbaar'!

Prima en eerlijk geholpen

Prima vriendelijk en prijs zoals afgesproken!

Eerlijke garage met uitstekende service

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met deze garage. Het zijn vriendelijke mensen. Ze zijn bekwaam, komen afspraken na en rekenen een eerlijke prijs. Wat wens je nog meer van een garage?

Altijd bereid te helpen

Altijd goede informatie. Prima overleg over situaties met camper

Een bedrijf die weet wat ie doet.

Men weet precies wat de klant wil, en zo wordt het ook uitgevoerd.

Plezierig bedrijf met goede service

Geplande afspraken worden correct uitgevoerd zonder vertraging met duidelijke uitleg indien gewenst.

Klantvriendelijk en prima service

Klantvriendelijk en prima service.

Geweldig geholpen

Alle afspraken die waren gemaakt zijn allemaal tot tevredenheid uitgevoerd

Vakbekwaam en acceptabele prijzen.

Behulpzaam, ter zake kundig, schone werkvloer.

Goede service!

Ik ben zeer tevreden over alles. Goed contact

Laat de klant in de steek bij conflict fabrikant

Ik heb via auto Profi een set hulpveren besteld via carsupport ,autoprofi heeft de camper opgemeten en de gegevens door gegeven aan carsupport voor de lengte van de hulpveren ,weken later bij montage van deze hulpveren blijkt dat de veren verkeerd zijn gemeten er is een discussie tussen autoprofi en carsupport onstaan over hoe en wat ,de monteur van autoprofi heeft op eigen initiatief een set lange veren die er nog lagen in Hoogeveen er onder gezet ,autoprofi zou mij laten weten hoe het gesprek is afgelopen,helaas nooit meer wat van autoprofi gehoord ,ik heb na montage carsupport benaderd en kreeg als antwoord ik moest maar naar de fabriek komen en dan werd het wel opgelost tegen betaling . Mijn inziens had autoprofi dit moeten oplossen dus als klant wel betalen maar niet het probleem oplossen ,helaas rij ik nu met waarschijnlijk niet de goede veren ,het betreft een hymer camper

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar en zeer goed bedrijf Proberen altijd je zsm te helpen als je met iets kleins zit en verder alles op afspraak dus zit je nooit onnodig lang te wachten of zonder auto

Geweldige service

Wat een fijn bedrijf. Hartelijke ontvangst, lekkere koffie :) geen vraag is te veel. Er wordt meegedacht, een voorstel gedaan en alles keurig gemaakt. De communicatie verloopt ook heel fijn en een leuke service is dat er een leenauto beschikbaar is. Ik ben zeer tevreden en raad Autoprofi Hoogeveen van harte aan.

Goede service is leidraad bij onze aanvragen en benodigdheden.

We krijgen altijd gerichte antwoorden en goede bruikbare adviezen die bij opdracht uitstekend tot uitvoering worden gebracht.

Snel een afspraak kunnen maken en goed op de hoogte gehouden ivm de voortgang.