• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Daar sta je dan in Frankrijk, Je eigen camper defect met een reparatie welke niet goed kon worden uitgevoerd in Frankrijk. Natuurlijk goed verzekerd bij Camperverzekerd waarbij een vervangende camper mee was opgenomen in de verzekering.\r\nDe VHD meldkamer heeft al mijn problemen uit handen genomen en gaf ons de rust dat het allemaal voor elkaar zou komen. Nou dat was dus een waarheid van een klok. \r\nAveresch had daar een groot aandeel in omdat zij de vervangende camper konden leveren. Echter hun voorraad was op. Toch regelde Averesch dat het voor elkaar kwam. Er kwam een camper op een dieplader die gelijktijdig mijn camper weer mee naar Nederland nam. Gewoon een mooie camper waar we nog 14 dagen mee rond mochten rijden. Grote klasse dus. En tevens onze grote dank aan Wolves transport die de transporteur was van de campers.\r\nMaar dit was niet het hele verhaal.\r\nBij terugkomst en het inleveradres van de camper kregen we een leenauto mee om onze spullen mee naar huis konden brengen. 200 km bij het inleveradres vandaan. Bij thuiskomst bleek dat we door de spanning nog 2 kastjes kleding in de camper hadden achtergelaten. Goede reden voor de gemiddelde vrouw om tegen haar mannetje te zeggen \" OOooo ik heb al mijn broeken in de camper gelaten. We moeten morgen maar even wat nieuws halen \". Nee hoor mijn moppie belde naar de camperverhuurder Averesch./ Een uiterst vriendelijke dame ging gelijk op zoek naar de camper en er bleken nog een aantal goederen achter gebleven te zijn.\r\nDe dame bood onmiddellijk aan om deze goederen naar ons op te sturen. het was toch wel een redelijke doos vol. Op onze vraag doet u er de rekening maar bij werd direct aangegeven dat dit bij de service hoorden en van betalen zou dan ook geen spraken zijn. \r\nKijk dit soort lieve woorden en gedrag zeggen mij dat er nog zeker bedrijven zijn die de klant zich prettig doen voelen. Die terug komen door de service en door de vriendelijkheid.\r\nIk wil ook hier alle bedrijven die ons zo goed hebben geholpen en de Fu Averesch bedanken voor de service en klantvriendelijkheid die mede daardoor ons alsnog een leuke vakantie hebben bezorgt\r\nBedankt\r\nHugo en Ria Wendt\r\nHeerhugowaard\r\n1\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goede contacten met hen. Alleen jammer dat er een aantal zaken niet gecontroleerd waren.\r\nEr was onvoldoende ruitenwisservloeistof aanwezig. We troffen een stukje glas aan onder de bestuurdersstoel. We misten een haring voor de stormband van de luifel. Desalnietemin een prima twee weken gehad. Fijne wagen en prima stoelen. We hebben een Sun Living camper meegehad. We waren met drie personen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het slot van de campingdeur van onze 4 jaar oude Adria camper was kapot. Om 16.00 uur gebeld met Averesch en die hadden een slot met het juiste sleutelnummer op voorraad. Dit hebben ze zonder eerst mijn betaling te willen ontvangen direct opgestuurd zodat ik het de volgende dag al kon monteren. Zeer snelle service!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne klantbenadering. Eerlijk en betrouwbaar. Wij zijn blij dat we hier een camper hebben gekocht!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf als Camper-dealer een verademing. Perfecte service. Geen gezeur. Snel, efficient. Geweldige medewerkers met enorme kennis van zaken. Het blijkt, ze zijn er nog de Nederlandse kwaliteitsbedrijven.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klantvriendelijk en denken met je mee. \r\nKregen een hagelnieuwe camper mee waar de spiegel door een tegenligger werd afgereden geen probleem werd gelijk een nieuwe opgezet. \r\nBleven super vriendelijk. \r\nKomen zeker terug voor weer een camper te huren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een geweldige ervaring met averesch campers. De ontvangst, de voortgang, de afleverring het is een dikke tien waard!! Ga zo door!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed , duidelijk uitleg, zeer vriendelijk ontvangst.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf, zeer klantvriendelijk, meedenkend, servicegericht, vriendelijk en attent.! Kom er al jaren met veel plezier en Averesch aan veel mensen aanbevolen. De Campers zijn altijd zeer schoon en netjes, een genot om er mee op reis te gaan...

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mark & Marco het bedrijf is kundig en jullie zien op afstand de klant staan. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima \r\nfijne medewerkers en uitstekende service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 06 51 774265

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel eigenaar als medewerkers staan altijd klaar om je te helpen,

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en klantgericht. Prima service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het beste zouden wij Averesch Campers willen vergelijken met een top restaurant met minstens één Michelin Ster:\r\nOmdat er een plezierig en deskundig team aanwezig is waarbij wij ons gelijk op ons gemak voelen.\r\nOmdat de kwaliteit dat het team levert hóóg is.\r\nOmdat wij er altijd met plezier naar toe rijden en na afloop met een tevreden gevoel weer huiswaarts gaan.\r\nKortom:\r\nBlij dat we met Averesch Campers \'in zee zijn gegaan\'!!!!!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaringen gedurende 5 jaar.\r\nDoor toename omvang krijgt bedrijf meer personeel en meer structuur.\r\nOppassen dat direct contact van directie met klanten niet langzaam verwaterd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hartelijk ontvangst en denken met je mee

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies bij huren camper.flexibel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf 2015 hebben wij 3 keer een camper gehuurd. Voor 2017 ook inmiddels gehuurd voor 5 weken.\r\nIn overleg is bijna alles mogelijk. Doen niet moeilijk bij kleine ongelukjes. Een zeer tevreden klant

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De huur en daarna aankoop van een camper geeft veel vertrouwen voor de toekomst. Alle afspraken worden nagekomen op een prettige manier.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig personeel en organisatie met vertrouwde uitstraling.\r\nPrima garantie en service.\r\nKlantvriendelijk\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam hier voor een kapot slot waar men elders alles voor wilde vervangen. Het werd hersteld en werkte beter dan ooit tevoren en tegen minimale kosten. Een jaar later kocht ik hier een nieuwe camper. Waarom? Vertrouwen in het bedrijf en de mensen die er werken!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijke eigenaar maar ook het personeel is top!\r\nIk voel mij er als klant erg op mijn gemak, en aan alle kanten word ik geholpen met raad en daad.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Kalanderstraat 5 7461JL Rijssen