Uitstekende service die ik nog nooit ergens anders ben tegengekomen!

Hier een jaar oude buscamper gekocht omdat het gevoel hier direct goed zat. Ondanks dat het 250km van huis is. De eerste indruk zei dus genoeg. Daarna nog wat kleine problemen gehad die snel en vakkundig werden opgelost. Bij Averesch wordt service inderdaad nog met hoofdletters geschreven, wat ik ook voor verkoop al eens had gelezen. Hier is geen woord over gelogen. Voor mijn volgende camper zal ik ook direct weer richting Rijssen rijden zonder twijfel, en verder zal ik het mede campergenoten gelijk aanbevelen!

Super perfect!!!!

Tweedehands camper gekocht. Onderweg een aantal mankementen ontdekt. Avereesch twijfelt geen moment en heeft alles perfect opgelost en zonder morren. Bij Averesch weet men wat het woord "service" betekent. Een aanrader voor ieder die een camper wil kopen. Averesch staat achter zijn klanten en niets is hun te veel om een oplossing te zoeken en ze willen dat de klanten met een glimlach op het gezicht weg rijden. SUPER BEDRIJF!!!!!

Geweldige service en kennis van zaken in een gemoedelijke, prettige sfeer.

Op zoek naar vervanging van onze camper kwamen wij bij Averesch Campers terecht. Toen we ons oog op een gebruikte Adria lieten vallen waren blij verrast over de persoonlijke benadering. In alle rust werden alle aspecten van de inruil besproken. Na een weekje overdenken waren we het er over eens dat we de deal wilde sluiten. In goed persoonlijk overleg met de eigenaar kwamen we tot goede afspraken en afgelopen zaterdag mochten we de campers omruilen. Nog nooit hebben we zo een goede uitleg gekregen over onze nieuwe camper. Alle lof voor het hele team! Je voelt gewoon dat men hier prettig samenwerkt en de klant op nummer 1 staat!

Beste Sandra Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij dat u een goede ervaring heeft met Averesch Campers. Veel plezier met uw Adria camper! Met vriendelijke groet, Averesch Campers

Mooi professioneel bedrijf met uitstekende uitstraling

De ontvangst was uitermate prettig ,we konden rustig rondkijken , kopje koffie . vragen stellen . Vervolgens hebben wij hebben afgelopen week onze camper ingeruild ,we zijn hiermee uitstekend geholpen door de eigenaar om tot een juiste beslissing te komen . We kijken er naar uit wanneer we onze camper kunnen op halen .

Beste Peter Gieteling, Bedankt voor uw feedback en voor uw mooie woorden! Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Averesch Campers

perfect

. top wat een fijne ontvangst en informatie bij de aankoop van een camper,

Beste Bert, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn dat u een goede ervaring heeft met Averesch Campers. Met vriendelijke groet, Averesch Campers

Een modern bedrijf met een oude zienswijze "waar de klant nog koning is"

Ieder jaar verschillende campers gehuurd vanaf 2016 en ook nu weer voor 2020 een mooie camper gereserveerd. Een camper is een huis en een vervoermiddel in een en dat houd ook in dat er wel eens iets kan weigeren. Er is zoveel techniek aan boord en je wilt dat dit altijd optimaal werkt en gelukkig is dat meestal zo. En als er dan eens iets niet functioneert dan kun je altijd bellen en wordt er in goed overleg een oplossing gezocht, dat is een hele geruststelling. Daarom komen wij ieder jaar terug bij Averesch.

Beste Annie en Koos, Bedankt voor uw goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Averesch Campers

waar SERVICE nog met hoofdletters geschreven wordt

Professioneel bedrijf met zeer grote klantvriendelijkheid en service gerichte instelling. Een fijne sfeer van een familie bedrijf in combinatie met vakkundige voorlichting en after-sales. Op naar Rijssen zou ik zeggen, om te huren of te kopen (nieuw of gebruikt) !

Beste RP, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling, uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij vinden het fijn dat u een goede ervaring heeft met Averesch Campers. Met vriendelijke groet, Averesch Campers

Prima!

Camper gekocht en overeengekomen wat er zoal aan moest gebeuren. Prima gedaan, op een paar kleinigheden na! Morgen voor de laatste keer naar de werkplaats om alles netjes te realiseren. Kreeg camper mee met volle dieseltank en volle lpg fles. Fles door hun geplaatst zonder kosten met buitenvulling, terwijl de fles niet bij hun was gekocht. Luifeldoek moet nog vervangen worden (was nat opgerold en daardoor beschadigd) en buitenlicht plaatsen. Prima bedrijf en aanrader voor als u een camper zoekt!!!!

fantastisch

Vaker een camper gehuurd in binnen- en buitenland, maar deze firma is de beste tot nu toe: heel prettig contact, prima informatie vooraf, zo goed als nieuwe camper, zeer coulant behandeld (ik dacht schade te hebben aangericht, maar volgens de firma bestond deze al, terwijl deze niet genoteerd stond) en elke keer eerst even koffie - zeer zeker aan te bevelen!!! Als we weer gaan, dan komen we zeker terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst bij Averesch een camper gehuurd. Alleen maar positieve ervaringen gehad. Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Ook een probleempje tijdens onze vakantie werd keurig en vlot opgelost. Ook de borg werd binnen een week terug gestort. Zeker aan te bevelen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Degelijk bedrijf,fijne mensen om zaken mee te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring met een super camper! Leuk en goede informatie gekregen! Service en klantvriendelijkheid top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring, goede en duidelijke afspraken, goede uitleg bij afhalen camper. En goede tips gekregen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kregen uitstekende begeleiding en adviezen bij aankoop van onze sun living camper. Vooraf mochten we een camper een weekend op proef meenemen. Uitgebreid kregen we advies over nut en noodzaak van de verschillende accessoires. Het gehele jaar door waren de medewerkers beschikbaar voor al onze vragen en is er uitstekende service verleend bij alles waar we tijden ons eerste camperjaar tegen aan liepen. We hebben een uitstekende camper gekocht die helemaal op onze wensen is afgestemd en als er wat is of je weet iets niet, dan kun je bij Averesch altijd terecht. Kortom een bedrijf waar je je als klant gekend en thuis bij voelt. Degelijk, eerlijk en betrouwbaar!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom tot volle tevredenheid een camper gehuurd, compleet met inventaris. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we een prima vakantie hebben gehad! Tot de volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn van 1 t/m 14 september 2018 met een camper van Averesch Campers naar Noorwegen geweest.\r\nHet vastleggen van de camper al gedaan in november 2017. Bij elk contact vriendelijk geholpen en er werd met alles meegedacht. Als het mogelijk is kan de camper al vroeg worden opgehaald. Prima all-in prijs. Geen verborgen kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels hebben wij al 2 jaar een camper gehuurd bij Averesch Campers. Wij zijn erg onder de indruk van de vriendelijkheid en professionaliteit waarmee alles wordt afgehandeld. De kwaliteit van de gehuurde campers is uitstekend en heeft zeker bijgedragen aan geslaagde vakanties. De financiële afwikkeling verliep ook vlekkeloos en binnen een week na terugkeer was de waarborgsom weer teruggestort.\r\nWij bevelen Averesch Campers bij iedereen van harte aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oriënterend voor huur binnengekomen.\r\nDoor hun enthousiasme verder gaan dromen.\r\nEen uur later door’t enthousiasme “ingepakt”.\r\nNaar buiten met een getekend huurcontract!\r\nMet een Averesch camper ga je niet zo maar op pad...\r\nBij ‘t ophalen uitgebreid uitleg gehad.\r\nAls service een dik boek met campings mee. \r\nTwee woorden voor Averesch? SUPER TEVREE! 👍🚐👍🚐👍🚐👍\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer behulpzaam. Goede uit leg om met de camper op weg te gaan. Een Super bedrijf.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede service, niets is teveel en hier geldt: afspraak is afspraak.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij gaan opnieuw een camper huren bij Averesch, ondanks dat we hier 2 uur voor moeten omrijden. Ze hebben een goede all-in prijs, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en de service is perfect !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUPER SERVICE Staan in spanjekrijgen problemen met tv_schotel kwam er niet meer uit marco een sms gestuurd heeft contact met mark opgenomen heeft met mij op zondag gebeld en via de telefone stap voor stap begeleid om het euvel te herstellen met 10 min had ik weer beeld mannen bedankt voor jullie hulp Piet Schukkink
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb contact gehad vanuit Spanje en ben geweldig geholpen zonder dat Averesch er ook maar enig voordeel aan had. toppy bedankt
  • Reden bezoek Andere reden