Prettige communitactie en snel tot zaken komen

Neemt de tijd en komt met oplossingen

Really pleased. Great car. Great service!

Great service. Quick, professional and friendly!

Betrouwbare sfeer .

Healy automotive geeft een betrouwbare indruk en sfeer. Steven is een aardige vent en bereid om mee te denken over aankoop auto met een extra inspanning vanuit zijn kant. Prijs van de aankoop auto in vergelijk met anderen , scherp aangeboden door Healy. Kortom prima.

uitstekende service en heel betrouwbaar.

ik heb 2 maanden geleden een occassion bij Healy gekocht. Ondanks dat er geen garantie op de 10 jaar oude auto is, is mijn auto heel grondig nagekeken, een service beurt gehad zonder bijbetaling en zijn kleine mankementjes/stroringen naderhand verholpen. Echt een top service. Een aanrader voor een heel persoonlijke service.

Fijn autobedrijf met uitstekende occasions. Klasse.

Blij met Healy Automotive betrouwbare aanbod en advies. Uitstekende auto’s voor elke budget. Daarom 100% geslaagd met een (h)eerlijke, complete top-occasion. Inruil verloopt vlot voor een realistische prijs. Eigenaar Steven Healy is open, stelt je gerust en spreekt uitstekend Nederlands. Als professioneel automonteur begrijpt hij de twijfels en vragen, en geeft meer om de klant, dan om verkoop. Dit RDW erkend autobedrijf is ècht een verademing. Kortom, als gezin zijn we zeer tevreden met deze keurige ex-lease rental van Mercedes. Dus zoek je een auto? Maak er dan een dagje uit van naar deze centraal gelegen, kleinschalige topdealer. Of bel ‘m gewoon nu.

Goed contact met het juiste gevoel.

Met mijn vrouw naar Healy A. in Ter Aar gereden voor een mooie Ford B Max. Door eigenaar Steven zijn we op een goede manier geholpen, maar ook 'n Fiat 500L viel ons op. Mijn vrouw was nog wat verknocht aan de Picasso, maar na een proefrit met een kenner werd het de Fiat incl cruise control. En nu rijden we met een goed gevoel met deze wagen, waarmee we hopelijk nog veel plezier zullen hebben.

Fijne garage met prettige, persoonlijke benadering!

Oude auto ingeruild, nieuwe 2e hands gekocht en vriendelijk geholpen.

Gisteren zo super vriendelijk geholpen door meneer auto gekocht zag er schoon netjes uit proefritje gemaakt tevreden over de auto en al helemaal hoe keurig ik geholpen ben top bedrijf kan u echt adviseren ga daar is kijken als je een auto zoekt!

Vriendelijk en neemt de tijd voor je

Ik moest van ver komen en wilde graag van te voren zeker weten of de auto die ik op het oog had ook werkelijk de auto was die ik zocht. Middels goed mail en app contact en zelfs videobellen was ik ervan overtuigd dat een lange rit het wel waard was. Komt zijn afspraken na en neemt ruim de tijd voor je. Ik heb een fijne auto gekocht

Komt afspraken na, reageert snel en je wordt vriendelijk geholpen.

Prettig zaken doen.

Niets op aan te merken

Perfect adres om een gebruikte auto te kopen, in alle prijsklassen. Zeer verzorgd, Contact met verkoop zeer goed,

Hele goede ervaring, aardige man!

De garage houder kwam de auto brengen, wij konden op ons gemak een ritje maken. De auto was helemaal in orde zoals op de advertentie stond. Onze auto kunnen inruilen en een nieuwe auto terug gekocht. Zeer tevreden met de service!

Goede service en daardoor ook een top auto gekocht niets is teveel

Zeer goede ervaring

Net bedrijf en zeer klant vriendelijk zeker een aanrader

Denkt mee.

Denkt goed mee en schenkt koffie.

Vriendelijke proffessionele hulp

Bij Healy een auto komen bezichtigen, mijn vragen werden goed beantwoord door het kundige personeel. Erg klantvriendelijk! Een goede deal gekregen en ik kon de auto dezelfde dag nog meenemen!

Zeer goed . Komt zeer betrouwbaar over.

Steven is een zeer vriendelijke man die de tijd voor je neemt en al de vragen die je hebt over de auto goed beantwoordt.

Erg netjes te woord gestaan en geholpen

Heel vriendelijk geholpen door dhr. Healy. Luistert goed naar je wensen en is een eerlijke zakenman. Maakt zijn beloftes waar. What you see is what you get. Betrouwbaar! Waar vind je dat nog.

Perfecte service

Zeer klantvriendelijk en een goede service zowel tijdens als na de aankoop van mijn auto.

Relaxt en eerlijk bedrijf

Via internet bij Healy Automotive terechtgekomen voor een auto voor mijn dochter. Auto kon zonder probleem voor ons gereserveerd worden. De advertentie en omschrijving waren nagenoeg al voldoende om onze definitieve keuze voor aankoop te bepalen. De proefrit bevestigde daarmee wat we inmiddels al wisten. Uitgebreide proefrit kunnen maken om vervolgens de koop af te ronden met het direct op naam kunnen stellen via RDW op het kantoor. Samengevat: een eerlijk, ontspannen bedrijf waar zonder verkoopdruk door ons een leuke Peugeot 207 gekocht.

Keurige zaak niet opdringerig

Nette behandeling en afhandeling Correcte antwoorden op eventuele vragen Steven veel succes

Fijn autobedrijf , afspraak is afspraak

Samen met mijn jongste zoon een Hyundai Tucson gekocht. Tot dusver geen problemen . Fijn geholpen bij Healy.

Top garage

Erg fijne omgang met zijn klanten en we hebben er een leuke auto kunnen kopen. Echt een aanrader. Ook al moet je er een stukje voor rijden ik zou echt gaan kijken als je een auto ziet naar je smaak.

Uniek autobedrijf

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto ben ik bij verschillende autobedrijven geweest. Hier merkte ik gelijk een verschil met de andere verkopers. Steven is in mijn ogen een echte ondernemer. Hij heeft kennis van zijn vak en wist snel mijn vertrouwen te winnen. Kortom, fijn om hier je auto te kopen!

Korteraarseweg 93 A

2461GJ Ter aar