Goede auto voor een goede prijs

Steven heeft ons goed geholpen aan een mooie Skoda Fabia voor een mooie prijs. Helemaal top!

Fijne sfeer

Ik kon rustig naar de auto kijken zonder gehaaste verkoper in je nek hier wordt niet gepushed hij vertelt netjes alles van de auto en heb daarna de auto aangeschaft

Snel, vlot en eerlijk!

Vriendelijke ontvangst en fijne koop.

Top service vriendelijke verkoper

Top service fijne verkoop

Kan niet anders als steven een te 12 geven!

Vandaag mijn BMW opgehaald...na een spannende lange week... Vorige week de BMW bekeken en gereden...liefde op het eerste gezicht! ...alleen zat er wat spelling op het stuur...hier was geen discussie voor nodig ..dit word uiteraard netjes gemaakt..:) Na wat pech met een onderdeel...dit samen geregeld..onderdeel door een vriend van mijn ophaalt en gebracht bij steven dat werd er gister onder gezet zodat ik vandaag mijn nieuwe vriend op kon halen..kreeg gister nog een foto dat steven hem persoonlijk nog even gewassen had..;) Steven ga zo door! Je onderscheid je van alle 'gladde' handelaren...blijf zoals je bent dat geeft de koper een goed gevoel om bij jou een auto te kopen! Mijn Brammetje baas krijgt een mooi leven hier..als ik ooit weer toe ben aan een andere auto zou het mijn zeker niet weerhouden om die weer bij jou te kopen.. Dank je wel voor alles! Je bent een topper Mijn geduld is heel erg beloont! Groetjes Iris

Prima auto dealer

Ik heb hier een mooie asx gekocht

Nette zaak, nette auto

Goed geholpen, komt afspraken na.

Zeer meedenkend

Denkt mee met de wensen

Echte autoliefhebber met technische achtergrond - TOP!

Netjes en correct geholpen en mooie auto gekocht bij Steven!

Plezierig contact met de eigenaar

Via Gaspedaal.nl kwam ik terecht bij Healy Automotive, die een mooie tweedehands Toyota Verso S te koop had. Ook in het echt zag de auto er prima uit en na een proefrit wist ik het zeker: dit wordt hem. Eigenaar Steven is een vriendelijk en reëel persoon die betrouwbaar overkomt. Alles werd prima en snel geregeld en 3 dagen na de eerste kennismaking was de auto kant en klaar, inclusief een nieuwe APK.

Leuke Citroen c4 coupe gekocht. Eigenaar Healy Automotive open en transparant over staat van de auto. Vriendelijke bejegening en denkt mee. Heel prettig allemaal.

Gastvrij en vertrouwen is de basis voor een goede aankoop!

Voor ieder die hecht aan vertrouwen en iemand die met je meedenkt naar dat gene wat je zoek en of bij je wensen past dan ben je bij Healy Automotive aan het juiste adres, Healy Automotive is een auto dealer waar je bij elke volgende aankoop als eerst contact mee opneemt wetend dat men een goed en vertrouwd aanbod hebben staan.

Plezierig

Heldere en plezierige onderhandeling. Klein euveltje werd na 1 telefoontje direct verholpen. Bovendien geeft Steven je advies over andere auto zaken als je daar om vraagt. Bij een volgende auto kijken we eerst bij hem op de site!

Enkele weken geleden een gebruikte auto gekocht bij Steven, na 2 weken trad er een motorstoring op en bleek bij 2 deuren de vergrendeling niet te werken, ondanks dat er geen garantie op de auto zat is dit geheel kosteloos door Steven en zijn collega opgelost. Wij zijn heel blij met de service van Healy Automotive

Zeer tevreden!

Ik kende Healy Automotive niet en heb, aangezien ik ver weg woon, voor de aankoop van een auto eerst de recensies op internet gelezen. De 9+ gemiddeld maakt het bedrijf helemaal waar; zeer vriendelijke en eerlijke verkoper (Steven) en de auto was precies zoals omschreven in de advertentie. Uiteindelijk de auto gekocht en er heel tevreden over. Ik zou Healy Automotive bij een ieder aanbevelen!

Een betrouwbare autohandelaar

Vriendelijk ontvangen goede adviezen gekregen kortom goede ervaring

Prettig, open, eerlijk!

Mijn ervaring was een eerlijk gesprek en een eerlijke prijs voor zowel de inruil als de occasion. Steven is een leuke man die duidelijk plezier heeft in zijn werk en niet alleen maar uit is op geld verdienen. Neemt goed de tijd voor zijn klant. Ik hoop jaren met mijn auto te gaan rijden maar sluit het zeker niet uit de volgende weer bij Healy Automotive te kopen.

Top service en betrouwbaar!

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de Steven, hij nam de tijd voor ons en wij zijn zeer blij met onze occasion! Win zullen zeker terug keren naar deze garage.

Prima service, kwaliteit en prijs

Zeer mooie Jeep Cherokee die qua leeftijd nog een lage km.stand had. Voor de proefrit ter plekke nog een klein probleempje met de vacuüm opgelost. Bij aflevering in Alphen a/d Rijn (via collega dealer) i.p.v. in Ter Aar blijkt dat een, door de vorige eigenaar, lelijk weggewerkte kras zo goed als verholpen is. Het vacuüm probleem is permanent opgelost en de auto is voorzien van een nieuwe accu. Vriendelijke en nette service. Auto's zijn van prima kwaliteit voor een aangenaam lage prijs. Ik ben helaas een beetje Jeep-minded, maar als ik weer een nieuwe Jeep wil, dan ga ik zeker als eerste hier kijken. Maar voor andere merken is het ook zeker een aanrader.

Snel en duidelijk contact

Er werd keurig en snel gereageerd op een telefoontje / berichtje. Duidelijke communicatie. De eigenaar zelf regelde nog van alles vanaf zijn vakantie adres, top!

Een aanrader

Een prettig bedrijf klant vriendelijk goed geholpen.en deskundig op all mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord.

vriendelijk geholpen

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe auto, ik heb al eerder een auto gekocht bij Healy Automotive. en dat was zo een fijne ervaring en zoveel plezier gehad van de auto. Dat ik weer terug ben gekomen! Vriendelijk geholpen! prijs/kwaliteit is helemaal goed! zeker een aanrader!

Een nette familie autobedrijf

Ik ervaar Healy Automotive als een goed en klantvriendelijke autobedrijf en je krijgt goede tips en adviezen van de medewerker/ster. Ze nemen de tijd voor klanten. Dat is fijn en zo ervaar ik dat ook.

Beschrijving van de auto op marktplaats klopte met de werkelijkheid. Vriendelijke ontvangst, mooie en schone, nette locatie en we hebben een mooie inruilprijs gekregen voor onze oude auto. Nieuwe auto rijd fantastisch en alles werkt zoals het hoort kortom, super tevreden!! Voor de volgende auto zullen wij zeker Healyautomotive contacteren. Mvg.Jw.

Topservice en scherpe prijzen

Op zaterdagavond verscheen er een advertentie van een Toyota Urban Cruiser op Marktplaats. De auto was gezien het bouwjaar en de kilometerstand zeer scherp geprijsd en mijn telefoontje voor het maken van een afspraak werd ook na openingstijden keurig en vriendelijk beantwoord. Direct een afspraak gemaakt voor de dinsdag, waarna ik goed ontvangen werd door een vrolijke bebaarde heer en er een mooi gepoetste auto klaarstond voor een proefrit. Over de auto zelf hoef ik weinig woorden vuil te maken: alle onderhoudsboekjes en NAP zaten erbij. Na een proefrit en een goed gesprek direct de knoop doorgehakt en een aanbetaling gedaan. Afspraak gemaakt voor het ophalen van de auto de donderdag erop - Steven vond het geen probleem om de auto op Hemelvaart af te leveren, klasse! De aflevering zelf was ook goed voor elkaar. In alle rust de betaling en overschrijving kunnen verzorgen, de airco van de auto was netjes bijgevuld en klaar voor vele kilometers. Steven is een betrouwbare en vriendelijke handelaar met eerlijke producten. Kopen bij Healy Automotive kan ik u volledig aanbevelen. Ga zo door & veel goede business toegewenst!

Korteraarseweg 93 2461GJ Ter aar

643431943