Goede communicatie en service

De airco moeten laten bijvullen, de eigenaar heeft dit netjes gedaan en het viel onder de service. De eigenaar is vriendelijk en professioneel, het is makkelijk om een afspraak te maken. Communicatie is vlot!

Deskundig, eerlijk en vriendelijk

Fijn geholpen, wind er geen doekjes eerlijk advies

Zeer vriendelijk persoon en een eerlijke benadering , nog niet eerder meegemaakt !

Ik vind dat de eigenaar Steve zeer vriendeik en eerlijk en betrouwbaar over komt en doet wat die belooft

zaken doen hoe het hoort

Geen elle lange verhalen gewoon ik wil een auto uit zijn voorraad en wil mijn eigen auto inruilen en dat duurde precies 5 minuten.

Top ervaring!

Na de aanschaf van onze qashqai merkten we twee klachten. Deze aangekaart bij Steven en deze heeft ons uitstekend geholpen door op zijn kosten de problemen te verhelpen. Ik had echt het gevoel dat ik gehoord en serieus genomen ben. Dit maakt het een erg fijne ervaring. In de toekomst zal ik hier zeker terugkomen.

Fantastische service

Advies was top

MEER DAN TEVREDEN

Waar we achter kwamen was dat cruisecontrol het niet deed direct gebeld . Was geen probleem ondanks dat we geen garantie hadden ,deze man is goud eerlijk vriendelijk en doet wat hij beloofd Ik kwam bij steven terrecht na het lezen van revieuws, nou er is geen woord aan gelogen het staat vol met zeer nette auto's. Wij hebben onze keus laten vallen op een seat altea Daarbij vanaf moment dachten wij een eerlijke vriendelijk man. En eerlijk bleek dus niet gespeeld vertelde alles over de auto op een vriendelijke manier. Als ik een cijfer moet geven op een ladder van 10 is het 9 punt eraf ik had geen suiker in mijn koffie. Toen we de auto gingen halen heb ik.direct gezegt ik zak iedereen keer je vertellen. Steven hartelijk bedankt en zeker tot.ziens en bent u op zoek naar een nette auto ga dan zeker eens kijken dank jan en ilonka

Aardige eigenaar en mooie auto's

De eigenaar heeft een mooie collectie auto's voor goede prijzen, is erg vriendelijk en duidelijk met zijn afspraken.

Wij zijn erg blij met de vriendelijkheid en openheid van de verkoper.

We hebben een fijne ervaring, omdat we het idee hadden van een verkoper die weet waar hij het over heeft. We stellen de openheid zeer op prijs en hopen met veel plezier te kunnen rijden in onze Hyundai Tucson.

Prima aankoop

Onlangs een occasion aangeschaft bij Healy Automotive . Ik kon direct een proefrit maken en kreeg een uitgebreide beschrijving over de historie van deze auto . Na een kopje koffie tot aankoop overgegaan, met de belofte dat een aantal kleine zaken nog aangepakt zouden worden . De auto kon binnen een week voorzien van een verse APK , kleine reparatie en onderhoudsbeurt worden opgehaald. De auto stond gepoetst klaar en met een half jaar garantie gaan wij met deze auto aan een nieuw avontuur beginnen.

prima auto

Bedankt voor de service

Top bedrijf

Vriendelijke man en klantgerichte service echt een aanrader!

Zeer goede en betrouwbare autodealer met uitstekende service. We gaan je zeker aanbevelen!

Vooral heel vriendelijk

Vriendelijke gozer die Steve! Op de vraag of de toch al niet verkeerde prijs nog ietsje scherper kon, werd een gratis APK met vergoeding van eventuele mankementen n.a.v die keuring in de strijd geworpen. Resultaat: goedgekeurd mét steekproef (maar niet heel verrassend, want het ging om een Toyota Yaris) én twee zo goed als verse banden voor. Wat wel jammer is, is dat er een redelijke laag water in de kofferbak stond, maar die had ik zelf kunnen ontdekken, want er waren een paar duidelijke “weggevers” (vochtig rechterachterlicht en een toch iets muffe lucht in de auto). Kofferbak drooggemaakt en is nog steeds droog na alle regen die er de afgelopen weken gevallen is. De noodzaak om er op stel en sprong iets aan te doen, die is er nog niet en ik weet al wat ik moet doen (is allemaal niet heel spannend). Verder een prima autootje voor een redelijke prijs.

betrouwbaar, verkoopt geen rommel

Deze week een prachtige Mercedes C280 gekocht bij Healy. Mooie auto met weinig kilometers. De verkoop en het ophalen van de auto verliepen beide prettig. We gaan hier nog veel plezier van beleven. Er wordt veel gerommeld in de autobranche, maar Hier wordt wel het verschil gemaakt.

Heel prettig contact, eerlijk, duidelijk en professioneel

Ik heb de koop van mijn andere auto als erg prettig ervaren. Steven nam de tijd en gaf goede uitleg en advies.

Uitstekende service !

Een maand geleden een super auto gekocht bij auto Healey. Na een top ervaring tijdens de verkoop al veel fijne en veilige kilometers gemaakt met mijn auto. Echter kwam ik er achter dat de koppeling niet helemaal lekker zat, contact opgenomen met Healey en direct is er een afspraak gemaakt bij de aangesloten garage om het na te laten kijken, bij de controle bleek inderdaad dat de koppeling vervangen moest worden en dat er nog een kleinigheidje was in de schakel bak. Healey zou Healey niet zijn om dit op te pakken zoals hij gedaan heeft alles is netjes onder garantie gerepareerd en goed gecommuniceerd! Dus mocht u opzoek zijn naar een goede autodealer met een top service dan raad ik u zeker aan even een kijkje te nemen bij auto Healey.

Vriendelijk. Betrokken. Oprecht

Positief, geen gepush, transparante verkoper

We hebben bij de garage een auto gekocht. Duidelijke afspraken, transparante verkoper, dacht mee.

Persoonlijke aandacht en betrouwbaar.

In de auto verkoop wereld is het moeilijk om betrouwbaar over te komen. Healy Automotive slaagt daar echter wel in.

Vriendelijk ontvangst door iemand die met je meedenkt

Tijdens onze vakantie in Frankrijk, via de site gaspedaal.nl op zoek naar een andere auto. We kwamen terecht in ons eigen dorp Ter Aar. Via de site een proefrit aangevraagd. Bij Healy werden we vriendelijk ontvangen door Steven. . Eerst uitleg gekregen van alles in en aan de auto, alle vragen werden beantwoord. Inruilen van onze eigen auto was mogelijk. De koop was snel gesloten. Helemaal blij met onze Hyundai IX35. Ook voor eventuele reparatie, service en APK kunnen wij bij Healy terecht. We gaan met een goed gevoel het avontuur aan.

Snel en fijn geholpen

Samen met mijn vriendin en kind was ik op zoek naar een nieuwe auto. Na dat ik de advertentie had gevonden en telefonisch contact hebben gehad werden we snel, professioneel en uitstekend geholpen. Alle vragen die we hadden werden goed verholpen. We gingen binnen 2 uur weg met onze nieuwe auto. Overal zijn wij dus heel tevreden met onze ervaring met Healy Automotive

Goede auto voor een goede prijs

Steven heeft ons goed geholpen aan een mooie Skoda Fabia voor een mooie prijs. Helemaal top!

Fijne sfeer

Ik kon rustig naar de auto kijken zonder gehaaste verkoper in je nek hier wordt niet gepushed hij vertelt netjes alles van de auto en heb daarna de auto aangeschaft