perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig geholpen in de aanschaf van mijn nieuwe auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg snelle afhandeling ,zeer nette transparante inruilprijs voor mijn BMW en deskundig advies. Zeer zeker aan te raden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Koolaard heeft voor mij een importopdracht gedaan. Super tevreden! Hele fijne service en ben erg blij met mijn mooie auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie a-klasse aangeschaft bij Koolaard..\r\nGoede inruil voor onze auto.\r\nGoede afspraken, Goede service.\r\nZeker aan te bevelen!\r\nWij komen nog wel eens terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke mensen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende service, heldere prijzen en prettige communicatie

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen bij Koolaard!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met me nieuwe mercedes a-klasse\r\nlieve hartelijke mensen en een hele lieve hond!\r\nik kan dit bedrijf zeker aanraden bij andere mensen !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mevrouw Koolaard heeft ons netjes ontvangen met een overheerlijk kopje koffie. \r\nBart en later ook Arjan hebben ons keurig netjes geholpen. Alles werd netjes geregeld en afgehandeld. Zelfs toen wij de koop afgesproken hadden kwamen ze de auto ons tegemoet brengen. Super service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, goed en snel contact, heel blij met mijn nieuwe mini en de nette afhandeling. Bedankt Bart!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bizar onbetrouwbaar. Afspraak gemaakt. \'s ochtends nog bericht gestuurd. Afgesproken tijdstip niemand. Gebeld. Gevraagd te wachten.\r\n5 min later. Een berichtje !!!! ipv bellen.\r\nSorry is er niet meer.\r\n\r\nOnbetrouwbaar, ontwijkend, de zoveelste \'handelaar\'

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij kwamen hier voor een Fiat 500 die daar te koop stond . en werden direct vriendelijk en goed geholpen .\r\nBart weet waar hij over praat en geeft de klant een goed gevoel bij zijn aankoop, aflevering is ook prima zoals het hoort.\r\nDus gewoon een aanrader en zou er zeker weer een auto kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en snel contact, snelle en nette afhandeling

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig klantvriendelijk, attent en topsevice

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correct en eerlijk, je krijgt binnen een paar dagen je product netjes thuis ik had een module mercedes gekocht werkt perfeckt netjes verzorgd en goed ingepakt, bart belde mij zelfs nog op, en heel belangrijk als er iets zou zijn kon ik bellen DIKKE 10
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen bij de aanschaf van een A180. Duidelijke communicatie en kennis van zaken. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bart heeft een nette Mercedes A klasse AMG afgeleverd. \r\n\r\nBart is professioneel, vakkundig, eerlijk en heel behulpzaam. Wij waarderen zijn inzet enorm en zullen bij het kopen van een volgende auto weer bij hem aankloppen! \r\n\r\n\r\n \r\n\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte communicatie en nette aflevering van een mooie Vito!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bart heeft mij perfect geserved/ ontzorgd met de import van een door mij gekozen auto. Bart communiceert adequaat, duidelijk en volledig. Gedurende het aanschafproces maakte Bart detail videos van het voertuig en stuurde deze direkt door. De import administratie is inzichtelijk voorgehouden en afgewikkeld. Binnen 3 weken ontving ik de sleutels en reed ik zeer tevreden weg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, zeer vriendelijk en professioneel. Bart is zeer behulpzaam.