perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf je word netjes geholpen heel klantvriendelijk.\r\nHouden zich aan de afspraken.\r\nKan niks anders zeggen dan dat ik hier zeker blijf komen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juni 2019 heb ik een Kia Rio gekocht bij Pelta. Ik heb hierbij een super goede service gehad. Allereerst ben ik een testrit gaan maken, toen daar echter nog enkele problemen waren hebben ze de auto na aanpassingen naar Sittard gebracht met oplegger zodat ik een nieuwe testrit mocht maken en alles was piekfijn in orde. Vervolgens had ik nog enkele wensen voor de auto, waarbij verkoper Minco werkelijk alles in werking heeft gesteld om deze aanpassingen mogelijk te maken. Hij heeft erg veel tijd en moeite gestoken om alle aanpassingen bij de verschillende partijen rond te krijgen, inclusief onderhoud bij de Kia dealer. Daarnaast geeft Pelta ook nog een half jaar garantie bij de auto\'s. In mijn geval heb ik nog 2 jaar Kia garantie en Minco heeft voor mij op papier laten zetten dat de half jaar garantie die Pelta via een externe partij biedt pas ingaat na de 2 jaar Kia garantie, of indien een reparatie niet onder Kia garantie valt eerder. Ik ben daarom vol lof over Pelta en in het bijzonder over verkoper Minco.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken. De monteur vertelde dat de auto niet ter plekke gerepareerd kon worden. Hjj stelde voor om achter hem aan te rijden naar een ANWB servicepunt, de firma Pelda, dat sinds kort in Zutphen actief is voor de ANWB.\r\nDaar bleek dat er een onderdeel defect was, men zou het maandag bestellen en kon woensdag ingebouwd worden. De monteur, die tevens eigenaar van Pelda Cars is, heeft alles in het werk gesteld om mij, als klant tevreden te stellen. Naar mijn mening is de combinatie ANWB en Pelda Cars een goede zet voor alle partijen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, denken mee en staan altijd voor je klaar!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het aanschaffen van een occasion: ze waren klantvriendelijk, beantwoorden al je vragen netjes en eerlijk en zijn flexibel in het maken van afspraken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne ervaring met dit bedrijf..vriendelijk ook meedenken doordat mijn eigen auto niet meer oké was en het nieuwe kenteken op zich liet wachten hebben ze wel de service van een leenauto geregeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed,\r\nDe verkoper helpt me goed wat mijn wensen zijn\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas moet ik terugkomen op mijn vorige refertentie. Na aankoop van mijn auto bij Pelta heb ik ontzettend veel gedoe gehad in het begin. \r\n-Auto zonder beschadigingen kopen, na 1 keer door de wasstraat onder de steenslag plekjes.\r\n-Terug gegaan, ik had het over het hoofd gezien volgens de eigenaar aangezien ik in een roes was... Mijn vriend en broertje hadden daarnaast volgens hen ook over alle witte punten op een zwarte auto heen gekeken... (krijgen wij nu de schuld)\r\n- Ze boden een polijstbeurt aan, dit zou het verbeteren. Bij ophalen: 1e keer dat ik mijn gepoetste auto op kwam halen waren ze hem vergeten. Na nog een keer brengen was hij prachtig gepoetst, de steenslag beschadigingen zaten er alleen nog. \r\n- Ik wou mijn geld terug voor de auto maar dit konden ze niet doen. Het tegen bod was dat ze de bumper en moterkap zouden overspuiten. En ik zou een goede referentie schrijven als het naar wens was. Beide zijn gedaan.\r\n\r\nHelaas een paar weken later gaat het weer mis. Mijn tankdop gaat niet meer open. Nadat ik heb gebeld kan ik direct terecht, fantastisch! De dop is open gemaakt zodat ik kan tanken. Er moeten onderdelen besteld worden en maandag kan ik hem brengen. \r\n- bij het tanken kom ik er alleen achter dat de hele tankdop beschadigd is. Deze is waarschijnlijk open gebroken met een metalen voorwerp. De moed zakt in mijn schoenen....\r\n\r\nMaandag bel ik. De monteur weet nergens wat vanaf, maar als er beschadigingen zijn moeten ze worden opgelost. Ook zijn de onderdelen weer niet besteld dus had ik er vandaag weer voor niks gestaan. \r\n\r\nIk geef het op bij deze garage! Ik heb een heerlijke auto maar bij klachten of reparaties krijg je meer frustratie terug om over de communicatie nog maar niks te zeggen. Ik ga opzoek naar een garage die mijn auto repareert met kennis en aandacht!\r\n\r\nGeen aanrader dus!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Danique, Hartelijk dank voor beide recensies. Je legt hier onze verbeterpunten bloot. Namelijk de interne communicatie. Meestal gaat dit goed, wordt er een werkorder gemaakt, worden onderdelen besteld en een reparatie ingepland. Helaas is dit meerdere keren misgegaan, waardoor we onze afspraken met jou niet zijn nagekomen. Onze welgemeende excuses! Wat er met de steenslag in je autolak is gebeurt is mij een raadsel. Zowel Seyfi als ik, werden hier totaal door verrast. Ik vermoed dat dit probleem buiten jouw en onze schuld om is ontstaan. We hebben dit hopelijk naar tevredenheid opgelost door de complete voorkant van je auto te spuiten. Mocht je ons nog een kans willen geven, bel mij dan even. Zo niet, kan ik me dat goed voorstellen. Er is helaas meer mis gegaan dan ik dacht dat ook maar mogelijk is :(. Met vriendelijke groeten, Minko Soomers | Pelta Auto's

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fantastisch bedrijf waar je terecht kunt voor een betrouwbare auto. Je wordt goed geadviseerd en het personeel helpt met het maken van een passende keuze. Zo kwam ik binnen met de gedachte om een BMW te kopen, maar na advies over mijn wensen ben ik naar huis gegaan met een Corsa. Ik ben ontzettend blij met deze auto! Nu met 2 kleine dingetjes terug geweest wat deskundig is opgelost. Dit bedrijf vindt de klant even belangrijk als de kwaliteit van de auto’s die verkocht worden.\r\n\r\nNogmaals bedankt voor de fantastische service mannen! \r\n\r\nGroetjes Danique

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In Juli 2018 een auto gekocht en werd op een zeer vriendelijke manier geholpen. Ik kreeg hier nog een paar maanden garantie op die ik helaas ook moest gebruiken. Ik had het gevoel dat mijn auto wat meer verbruikte dan hij zou moeten. Ze hebben de hele auto nagekeken en merkte meteen verschil nadat bepaalde onderdelen in de motor werden gereinigd. Ook was er wat mis met mijn radio. Binnen een korte tijd kon ik meteen terecht voor all mijn problemen. Deze zijn binnen een dag helemaal verholpen en ze hebben zelfs nog een box vervangen. Ik hoefde geen cent te betalen. De klant is hier letterlijk koning! Geen woord aan vuil te maken! Goed werk jongens! een vooral Minko ;)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een Suzuki Swift gekocht, een import uit Duitsland.\r\nDe prijs van de auto en inruilprijs van de oude auto was goed.\r\nGekocht met een half jaar garantie. Bij aflevering zag alles er goed en strak uit. \r\nNa een dag bleek stationeer toerental niet goed. \r\n Auto terug en na wat zoeken en heen en weer is het probleem op gelost. \r\n Toe bleek er een olie lekkage bij de versnellingsbak .\r\nAl met al is de auto een paar keer opgehaald van huis. Maar nu is alles zoals het hoort.\r\nZonder gezeur zijn de problemen opgelost, en de sfeer bleef goed tussen ons.\r\nPetje af voor PELTA. Heb dit ook wel anders meegemaakt. Dikke 10.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede service mooi bedrijf. Wij zouden er zo weer een auto kopen .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig autobedrijf, ook voor mensen met een kleinere beurs. Men is vriendelijk, neemt alle tijd voor goed advies en uitleg en komt afspraken na!! Heb onlangs een Hyundai occasion gekocht en na mijn ervaring gaat nu ook m\'n dochter voor onderhoud auto en in toekomst aankoop andere auto naar Pelta Cars. TOP bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had op een vrijdagavond een versnellingsbak van een Honda Aerodeck die niet meer schakelde, omdat de drukgroep waarschijnlijk kapot was. De ANWB kwam erbij en adviseerde om de auto door Pelta te laten repareren. Dat zou snel en vakkundig gebeuren. Nadat de ANWB monteur gebeld had, kreeg ik een prijsopgave via de telefoon inclusief het gebruik van een leenauto. De auto zou dan waarschijnlijk, als de onderdelen in huis waren, de volgende dag al weer klaar zijn. Ik ben akkoord gegaan met de prijsopgave. Hierop werd de auto binnen korte tijd opgehaald door Pelta en werd er een leenauto achtergelaten. Doordat er, na controle, ook iets mis was met de hevel, lukte het niet om de auto de volgende dag al klaar te hebben. Het werd de woensdag na het weekend. Ik was blij verrast toen ik de auto kwam ophalen door de geweldige showroom. Het zag er allemaal goed uit. Nadat ik had afgerekend, heb ik de auto meegenomen en....................................hij rijdt/schakelt weer uitstekend. Afkloppen misschien, maar toch! Geruststellend is de gedachte dat er een jaar garantie op de reparatie van toepassing is en zelfs na 13 maanden mag ik gewoon bellen bij problemen. Daar doen zij niet moeilijk over. Ik neem aan dat ze die belofte nakomen en ik die garantie niet nodig heb.\r\nKortom: een geweldige service met een kwalitatief uitstekende reparatie voor een goede prijs. Deze garage is wat mij betreft een aanrader en met recht door de ANWB aanbevolen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kijk dat is wat ik noem service. Vanaf het eerste telefoontje sympathiek en verstand van zaken.\r\nEen complete motor revisie later , body panelen gespoten en overig onderhoud werd in goed overleg zeer snel gedaan.\r\nDank voor de goede service !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na enige tijd zoeken naar een leuke VW Polo kwamen wij uit eindelijk terecht bij Pelta Cars. Zij hadden de Polo die voldeed aan onze eisen. Bij aankomst werden wij vriendelijke ontvangen, onder een genot van een heerlijke bak koffie werden al onze vragen goed beantwoord door de verkoper. Na een klein proefritje gemaakt te hebben was het al snel duidelijk dat dit DE auto is die wij zochten! Via deze weg willen wij de heren van Pelta Cars enorm bedanken voor hun medewerking, adviezen en eerlijkheid! Wij raden Pelta Cars van harte aan, wij komen hier zeker weer terug.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto gekocht Hyundai.\r\nDe dag dat we ging kijken,werden we ontzetten aardig ontvangen.\r\nHebben ook een auto gekocht,later bleek dat ze zich vergist hadden met de a.p.k maar dat was geen probleem die kregen wij van hun.\r\nDe a.p.k was klaar er was niets aan de auto.ik zei dat de ruitenwissers strepen vertoonde toen kreeg ik nieuwe ruiterwissers.\r\nIk kom uit Doetinchem,maar ik heb het ervoor over om mijn auto bij Pelta Cars voor onderhoud te brengen dan rij ik liever een stukje verder en dat je weet dat je goed en vriendelijk geholpen word.\r\nJe kunt ook zien dat ze plezier in hun werk hebben,stralen ze uit.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laatst hebben we een Suzuki Alto bij Pelta Cars gekocht.\r\nVriendelijke en beleefde ontvangst. Helaas gingen na een week een lampje. De volgende dag zonder afspraak te maken terug gegaan naar Pelta Cars en over het euvel verteld wij zijn wat boodschappen gaan doen, toen wij naar een uur terug kwamen, stond de auto al weer klaar voor ons! Voor de reparatie hoefden we NIETS te betalen! Waar vind je tegenwoordig nog zoveel service? De auto rijdt weer als een zonnetje!! Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week onze nieuwe VW Golf bij Pelta opgehaald, super service! We werden netjes op het station te Zutphen opgehaald zodat we meteen in onze nieuwe auto terug konden rijden. (En niet extra met 2 auto\'s hoefde te rijden). Bedankt voor alles was prettig zaken doen met jullie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een auto gekocht bij Peltacars. Vriendelijk geholpen, meedenkend personeel, snelle levering en een mooi Opel Corsa waar ik hopelijk nog weer jaren plezier van heb!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier mijn droomauto gevonden! Meteen bij aankomst werd ik uitstekend geholpen. Al mijn vragen werden met veel geduld beantwoordt en na een proefrit was ik verkocht en de auto dus ook! Ik raad Autobedrijf Pelta van harte aan, ik kom hier zeker weer terug. Nu genieten van mijn mooie bakkie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk bedrijf..\r\nHeb hier een volkswagen polo gekocht.\r\nVolgende dag vind ik wat olie op de plaats waar ik hem geparkeerd had.. \r\nHeb pelta cars opgebeld waarna zij er naar hebben gekeken en het probleempje (lekke kering stuurbekrachtiger) keurig en kostenloos verholpen..\r\nmocht ik in de toekomst weer een aan een andere auto toe zijn ga ik zeker weer daar kijken ..