Vriendelijke klantgerichte jongens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen die in diensr zijn bij auto bedrijf auto Kasva, ze hebben veel kennis over de auto, en als je geen zeker gevoel hebt om de auto te kopen geven zij je een geruste gevoel. Een dikke 10 voor de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service van de drie heren die te werk staan bij Kasva. Behandelen de klant als koning en komen hun woorden na. Bij een volgende aankoop, kom ik hier zeker terug. een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!! Zeer ervaren en vriendelijke gasten.\r\nEerst opgebeld gevraagd wat meer info over de auto kreeg eerlijke antwoorden, ik werd heel goed opgevangen. Ik wens dit bedrijf het aller beste. Succes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2018 heb ik een auto gekocht bij Kasva met huisgarantie. Na de 1e week problemen gehad met olieverbuik. Na een aantal diagnoses bleek de ketting niet goed te zijn, zuigers van de auto etc. \r\n\r\nUiteindelijk is er besloten om een complete motor te aanschaffen van ong €5000,- alles inc. De jongens zijn hun woorden netjes nagekomen, ik heb geen cent betaald uit mn zak. \r\n\r\nIk waarder de manier van zaken doen, erg netjes!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf met goede service. Zelfs zonder garantie werd ik enkele weken na aankoop nog goed geholpen na een defect aan de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de eerste keer kijken naar de auto. Hebben wij een koopovereenkomst opgesteld. Deze ging gepaard met een aantal kleine dingen die aan de auto nog moesten gebeuren. Autokasva heeft woord gehouden en alles netjes geregeld in korte tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en behulpzaam en men neemt de tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Kasva een betrouwbaar bedrijf die met zorg de auto afleverd. Deze mannen zorgen dat de klant op nummer 1 staat dat geeft een goed gevoel. \r\nBedankt voor de goed service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en transparante verkopers. Zij nemen de tijd en geven het gevoel dat je als klant goed wordt geholpen. Bovendien is de prijs kwaliteitsverhouding ook erg goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn bedrijf waar je correct word behandeld. Met duidelijke uitleg en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bmw 318i aangekocht bij auto Kasva. En kort gezegd: een top bedrijf. \r\n\r\nAangezien ik geen mogelijkheid had om naar Zutphen te komen (ik ben woonachtig in Eindhoven) kwam Emir naar mij toe. Service die je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Mijn eerste indruk was dat het een nette, verzorgde man was die erg professioneel over kwam. \r\n\r\nNa de testrit besloten dat de auto beviel en ik heb deze toen gekocht, samen met het garantiepakket. Later kwamen wij er samen achter dat de apk verlopen was (iets wat wij beide niet door hadden) Ik heb toen contact gehad met Emir en hij was erg behulpzaam. Alle onkosten die ik zou maken werden vergoed en er is zelfs nog een bloemetje bezorgd door Emir. \r\n\r\nAl met al is dit alles erg goed verlopen en ik kan Auto Kasva aan iedereen aanbevelen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met het bedrijf! Auto gekocht met garantie, waarmee ik ook naar de dealer kan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorlaatste review door mij gepost\r\nNu bleek dat door omstandigheden mijn verzoek niet vergeten was maar niet uitgevoerd kon worden, mijn eerdere review kan ik niet verwijderen zo te zien helaas\r\nEchter komt men de afspraken na, zoals ook beloofd was\r\nIk had wellicht iets meer geduld moeten hebben i.p.v. snel een bericht plaatsen\r\nDe heren hebben dit netjes opgelost, dank daarvoor \r\nDe auto is verder top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en super goede service! Nemen de tijd, overleggen alles, geven goed informatie, weten waar ze over praten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een keurige ontvangst bleek een proefrit geen probleem. Kort onderhandeld en de auto gekocht. Nette auto, boekjes erbij, prima. Bij aflevering bleek er een sleutel te missen. Dit werd netjes opgelost. Al met al zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, uitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Audi A4 gekocht bij Auto Kasva, auto bleek helaas tot verbazing van Emir, bij afleveren een storing te hebben. Emir heeft meteen op papier gezet dat Auto Kasva de kosten voor herstel op zich neemt (ik had geen garantiepakket genomen). Uiteindelijk besloten om elders te laten maken (vanwege reistijd). Daar was ik duurder uit dan dat Auto Kasva kwijt zou zijn, maar Emir heeft netjes zijn beraamde kosten aan mij overgemaakt en ik heb het verschil voor eigen rekening genomen. Al met al, heel netjes afgehandeld!\r\nKlasse Emir!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met deze toppers! Ze hebben kennis en kwaliteit. Voorzien van een BMW!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop Allen problemen ,Maar na een bezoekje en even goed gesprek zijn we er met allemaal eruit gekomen en het is zeer netjes opgelost.\r\nDenk eraan om Mijn volgende auto Daar weer te kopen.\r\nTop jongens bedankt .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een fijne ontmoeting toen we onaangekondigd kwamen kijken naar een andere A-Classe (die helaas net werd verkocht) hebben we goed contact gehouden met de heer Emir...hij zei “komt goed”...nou het kwam ook goed, we hebben gisteren onze A-Classe opgehaald supermooie auto...!!\r\nKan iedereen aanraden deze weg te bewandelen...!! Namens ons hartelijk dank voor jullie diensten..!!!

Over Auto Kasva

Filter op Taal