Zeer slechte service!

Bij problemen zijn de heren niet thuis. Geen contact. Geen reactie. Sterk af te raden hier een auto te kopen!

Malafide praktijken

Garantie bijkopen heeft geen zin , deze partij geeft nergens reactie op en schuift de schuld op de garantie maatschappij. Kasva verkoopt auto’s die niet orgineel zijn en Ze echter wel als “orgineel” verkoopt erg malafide praktijken. Raad zeker niet aan hier een auto te kopen

Erg vriendelijk en meedenkend en afspraak mogelijk in de avond.

Mijn zoon heeft bij Auto Kasva een Ford Fiesta aangeschaft, in eerste instantie kwamen we voor een andere Fiesta, maar er was net een een andere Fiesta binnengekomen. Deze waren ze net aan het klaarmaken voor verkoop, auto zag er goed, netjes en keurig uit, afgesproken volgende dag terug te komen voor een proefrit. Na proefrit aangeschaft, ook nu nog steeds zeer blij mee. Mijn zoon werkt zelf bij een garage en heeft hem op de brug gehad, echt waar voor je geld. Bedankt

uitstekende Service, zeer vriendelijk.

Auto Kasva wordt gerund door 2 broers. Laat je vooral niet afhouden door de zg "migratie-achtergrond". Deze 2 keurige heren zijn een voorbeeld voor hun branche. Zo netjes zie je het zelden. Een keurige BMW gekocht, met onafhankelijke aankoopkeuring. De kleine dingetjes zijn meer dan keurig opgelost, had vooral met de afstand te maken dat ik niet zo makkelijk langs kon komen. Echt een topzaak!

Geweldige service

Vandaag een top auto gekocht en een geweldige service ervaren van de medewerkers. Ik zal deze garage zeker aanraden. Ik had een afspraak gemaakt en voordat ik aan kwam hadden ze de auto gewassen, een testrit nemen was geen probleem en zo geregeld en de administratie eromheen werd compleet verzekerd. Een fantastische ervaring en een supergoede auto. Echt een top bedrijf

Vriendelijke klantgerichte jongens

Wat wij zochten hebben wij gevonden bij Kasva, dank voor het meedenken.

Aardige mensen die in diensr zijn bij auto bedrijf auto Kasva, ze hebben veel kennis over de auto, en als je geen zeker gevoel hebt om de auto te kopen geven zij je een geruste gevoel. Een dikke 10 voor de service.

Uitstekende service van de drie heren die te werk staan bij Kasva. Behandelen de klant als koning en komen hun woorden na. Bij een volgende aankoop, kom ik hier zeker terug. een echte aanrader!

Top bedrijf!! Zeer ervaren en vriendelijke gasten. Eerst opgebeld gevraagd wat meer info over de auto kreeg eerlijke antwoorden, ik werd heel goed opgevangen. Ik wens dit bedrijf het aller beste. Succes

In 2018 heb ik een auto gekocht bij Kasva met huisgarantie. Na de 1e week problemen gehad met olieverbuik. Na een aantal diagnoses bleek de ketting niet goed te zijn, zuigers van de auto etc. Uiteindelijk is er besloten om een complete motor te aanschaffen van ong €5000,- alles inc. De jongens zijn hun woorden netjes nagekomen, ik heb geen cent betaald uit mn zak. Ik waarder de manier van zaken doen, erg netjes!

Professioneel bedrijf met goede service. Zelfs zonder garantie werd ik enkele weken na aankoop nog goed geholpen na een defect aan de auto!

Na de eerste keer kijken naar de auto. Hebben wij een koopovereenkomst opgesteld. Deze ging gepaard met een aantal kleine dingen die aan de auto nog moesten gebeuren. Autokasva heeft woord gehouden en alles netjes geregeld in korte tijd.

Zeer vriendelijk en behulpzaam en men neemt de tijd voor je.

Auto Kasva een betrouwbaar bedrijf die met zorg de auto afleverd. Deze mannen zorgen dat de klant op nummer 1 staat dat geeft een goed gevoel. Bedankt voor de goed service

Zeer vriendelijke en transparante verkopers. Zij nemen de tijd en geven het gevoel dat je als klant goed wordt geholpen. Bovendien is de prijs kwaliteitsverhouding ook erg goed.

Een fijn bedrijf waar je correct word behandeld. Met duidelijke uitleg en goede service

Een bmw 318i aangekocht bij auto Kasva. En kort gezegd: een top bedrijf. Aangezien ik geen mogelijkheid had om naar Zutphen te komen (ik ben woonachtig in Eindhoven) kwam Emir naar mij toe. Service die je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Mijn eerste indruk was dat het een nette, verzorgde man was die erg professioneel over kwam. Na de testrit besloten dat de auto beviel en ik heb deze toen gekocht, samen met het garantiepakket. Later kwamen wij er samen achter dat de apk verlopen was (iets wat wij beide niet door hadden) Ik heb toen contact gehad met Emir en hij was erg behulpzaam. Alle onkosten die ik zou maken werden vergoed en er is zelfs nog een bloemetje bezorgd door Emir. Al met al is dit alles erg goed verlopen en ik kan Auto Kasva aan iedereen aanbevelen.

Zeer tevreden met het bedrijf! Auto gekocht met garantie, waarmee ik ook naar de dealer kan!

Voorlaatste review door mij gepost Nu bleek dat door omstandigheden mijn verzoek niet vergeten was maar niet uitgevoerd kon worden, mijn eerdere review kan ik niet verwijderen zo te zien helaas Echter komt men de afspraken na, zoals ook beloofd was Ik had wellicht iets meer geduld moeten hebben i.p.v. snel een bericht plaatsen De heren hebben dit netjes opgelost, dank daarvoor De auto is verder top

Zeer vriendelijke en super goede service! Nemen de tijd, overleggen alles, geven goed informatie, weten waar ze over praten.

Na een keurige ontvangst bleek een proefrit geen probleem. Kort onderhandeld en de auto gekocht. Nette auto, boekjes erbij, prima. Bij aflevering bleek er een sleutel te missen. Dit werd netjes opgelost. Al met al zeer tevreden.