zie volgende.

Zoals gewoonkijk zeer snel en prettig geholpen.

• Bereikbaarheid

Vakkundig en vertrouwd

Zoals is hierboven al aangeef. Vakkundig ze lossen het probleem altijd op. Vriendelijke en bekwaam personeel. Staan altijd klaar, goede service, komen afspraken altijd na, goede prijs kwaliteit verhouding. Het hele bedrijf komt vertrouwd over

• Bereikbaarheid

Snel prima werk

Prima snel vakkundig

Super vriendelijke vakkundig en snel!

Snelle afspraak gemaakt vis de app. Duidelijke uitleg (ook voor de niet-auto-kenner). Uitermate vriendelijk en vakkundig advies

Toppertje!

Na een aantal jaren alleen voor mijn bandenwissel te zijn geweest, nu ook mijn auto een grote beurt laten geven. In een woord: TOP! Heldere communicatie met na de eerste inspectie per APP eerst een pro-forma nota waarin alle voorgestelde acties en kosten helder worden uitgelegd, een belletje erachteraan om te checken of alles is begrepen en acoord is, en tenslotte een schone auto die als nieuw rijdt voor een keurige prijs. Die Maikel houden we er in :-)

Top service en denkt altijd mee naar een goede oplossing

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede service. Als het even niet mee zit dan ook zeer behulpzaam met zoeken naar een andere oplossing gewoon een top garage

Vandaag onderhoud en APK aan onze auto laten uitvoeren, je wordt netjes en duidelijk via Whatsapp op de hoogte gehouden voor wat er wel of niet aan de auto moet gebeuren ook netjes een offerte erbij. Maikel en personeel ga zo door, TOP. Ik was en blijf zeker een tevreden klant.

Super bedrijf en zeer klantvriendelijk

Iedere keer word ik als een vorst behandeld en de prijzen zijn ronduit zeer schappelijk

Altijd meedenken!

Behulpzaam en kundig!

Zonder afspraak en toch een snelle service!

Deze heren hebben mij super geholpen. Ik kwam ‘s ochtends aan met een spoedje zonder afspraak, ik was er nog nooit geweest maar hebben wel meteen de tijd genomen om het op te lossen! Geweldig!

Net een beetje meer service dan elders

Vriendelijke en deskundige man en idem dito personeel. Servicegericht bedrijf met scherpe prijzen.

goede service goed adres

ik ben zeer tevreden over dit bedrijf ik kom er voor apk banden en onderhoud een goed bedrijf en goede prijs en goede service ik raad mensen dit bedrijf aan

Lekke band snel en vakkundig gerepareerd Vriendelijke medewerkers Koffie kun je gewoon in de wachtruimte pakken. Vorig jaar ben ik ook van goed advies voorzien bij aankoop van nieuwe velgen.

Hoge service en goede kwaliteit

Ik breng al jaren mijn auto’s naar deze garage voor een beurt of om winter/zomer banden wisselen. Er worden eerlijke prijzen berekend en er wordt met je meegedacht. Ik ben enorm tevreden, bij deze garage is de klant koning.

Vriendelijk, helder en kwaliteit

Elke keer als ik een afspraak heb is de service uitstekend. Heldere adviezen en meedenkend. Prijs is goed, kwaliteit is hoog. Hadden we maar meer van dit soort bedrijven.

Goede service, goede prijs!

Je word hier goed geholpen, eerlijk in advies, goede service en een goede nette prijs! Echte aanrader!

100% service

En zeer klant vriendelijk En een mooie prijs iedereen aan te bevelen

Goed en snel

2x vakkundig en klantvriendelijk geholpen, waarvan 1x zonder afspraak toch snel geholpen. Qua kosten ook betrouwbaar. Ik kom er zeker terug.

super zaak ,ik wil niets anders meer

hier is de klant echt de koning .

Uitstekende service voor een eerlijke prijs

ondanks de drukte, is de schade aan de auto bijzonder snel en professioneel opgeknapt en bovendien kregen we de auto helemaal uitgezogen, met schone ramen en met een schoon geurtje terug. De offerte werd uiteindelijk een factuur waarin de prijs nog in ons voordeel werd bijgesteld. Ook tijdens andere bezoeken worden we uitstekend geholpen en goed geadviseerd..

Snelle en goede service met nette prijzen

Maikel denkt mee, overlegt vantevoren met de klant hoe het beste wat aan te pakken en heeft een snelle service. Top! Aanrader! En ik blijf trouwe klant!

Heel klantvriendelijk en dat elke bezoek

Het geeft mij een goed gevoel. Je wordt gewaardeerd als klant. Je ben hier nog koning. Op de dag van vandaag is dat nog een zeldzaam fenomeen.

Top, heel erg tevreden!

Hele vriendelijke en goede service. Ze houden je goed op de hoogte en geven persoonlijk advies.

Klantvriendelijk en meedenkend

Maikel is deskundig en eerlijk, zijn vak is zijn passie. Hij neemt de tijd om dingen uit te leggen en bewaard defecte onderdelen. Als vrouw en als totale leek op auto gebied voel ik me op m'n gemak bij Maicos.

Singel 1940 1945 nr. 314

5348PV Oss

Over Maicos Automotive

Maicos Automotive is een allround autobedrijf Voor oude én nieuwe vierwielers. Als liefhebber sleutelen we graag aan de oldtimer van een andere fanaat, maar we zijn ook met de tijd en techniek meegegaan. Auto’s van nu vragen eenmaal om een andere aanpak.

Over Autoservice Totaal