perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon goede rijinstructeur. Deskundig advies, veel geduld en goed lesmateriaal. Na een proefles een plan uitgezet en in één keer geslaagd! Aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Examen gedaan voor E achter B, zeer goed bevallen en in een keer geslaagd. Relaxt gelest bij Raadj, die mij er goed door heen heeft getrokken. Beveel STIP zeker aan door hun vriendelijkheid en prijs/kwaliteit. Bedankt!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed!\r\nZe zijn de gemaakte afspraken altijd na gekomen en hebben mij gegeven waarvoor ik heb betaald. Ik heb het gevoel dat ik echt geleerd heb om te rijden en niet alleen wat ik moet doen om de examinator tevreden te stellen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de rij instructeur Raaj uit Rijswijk zeer deskundig en ik ben dan ook erg tevreden over hem.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs! Packet van 20 lessen met een toprijleraar! Perfecte match! Al met al heel tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, vriendelijke personeel met proffesionele begeleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en ontspannen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een goeie rijschool, met ervaren en vriendelijke rijinstructeur! Hij kan goed uitleggen geeft goeie tips, is aardig, grappig en als het nodig is ook streng. Met plezier mijn avb gehaald, nu op naar mijn avd !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk goed uitleg geduldig goeie motors auto s goed materiaal om te lessen voel dan veilig en het is duidelijke afspraken \r\n

Polakweg 17

2288 GG Rijswijk