perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Man met veel ervaring en liefde voor ze vak en houdt van en geintje. alles is top gegaan erg blij.mee

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de eerste plaats voor rijschool Stip gekozen omdat er erg voordelig les wordt aangeboden. Ik had dus ook geen hoge verwachtingen van de kwaliteit persé, maar ook hierin werd ik erg blij verrast door de kwaliteit van de lessen! Dit had als resultaat: voor alles in 1x geslaagd!! (AVB, theorie en AVD). Het enige wat ik kan verzinnen waarop misschien wat te verbeteren is, is het vroeg aangeven welke kant ik op moet gaan tijdens de lessen. Dit heeft verder alleen niet echt veel nadeel opgeleverd. Concluderend, ik beveel deze rijschool echt aan iedereen aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool...\r\nPrima lessen..alles wordt duidelijk uitgelegd...\r\nZeker een aanrader.....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructies. Je krijgt de ruimte om het op je eigen manier op te pakken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool Geeft goed rijles en nog leuk ook de tijd vloog voorbij.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie rijschool, prima les echt top een aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top rijschool alles wat je zoekt bieden ze aan met uitstekende prijzen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijles motor auto aanhanger gehaalt prima rijles geeft goed les je kan vragen wat je wilt en als je iets opnieuw wilt proberen aangeven en gaan toppie👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede rijschool ze geven goed les en geven les op je eigen tempo

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 keer geslaagd voor AVB en AVD. Goede lessen en Raaj weet waar hij over praat. Super bedankt Raaj!! Rijschool stip een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke les gehad en goed geholpen! De aandacht zit ook echt vol bij jou en er wordt goed tijd aan jou besteed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf!! Rijinstructeur heel vriendelijk, geduldig, deskundige & streng daar waar nodig was.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige tijd gehad tijdens mijn rijopleiding, zeer goeie les gehad. Veel geleerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een toptijd gehad bij deze rijschool. De instructeur was vriendelijk maar wel streng als het nodig was. De fouten werden goed geëvalueerd en desnoods reden we terug om de situatie te herhalen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas had ik de pech niet in een keer geslaagd te zijn, maar Raaj bedankt voor de super gezellige lessen, je stelde mij erg op mijn gemak en daardoor heb ik nu mijn roze papiertje. Heel erg bedankt ! En je ziet mij dadelijk zeker terug voor mijn motorrijbewijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top instructeur wist precies hoe hij mij alles moest bijbrengen om b+e te laten halen . Dank voor het vertrouwen ,lachen en laten halen in 1 keer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool heb mijn auto rijbewijs en motorrijbbewijs gehaald bij rijschool stip ben nu bezig voor me E achter B

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 x me AVB en AVD gehaald. Raaj bedankt voor je tijd en moeite zie je snel voor me E achter B

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool vol begrip en goedkoop \r\nNa klauwe veel geld uitgegeven bij een andere rijschool ben ik bij stip in 1 x geslaagd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed ervaring, ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Een heel fijne deskundig Bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goei ervaring rijbewijs in 1 keer gehaald

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede begeleiding bij een zeer vriendelijke sfeer. Alle examen onderdelen foutloos in een keer gehaald.