• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, binnen 1 week me rijbewijs gehaalt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs gehaald!! Gelest bij kai

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!!\r\nRaaj is een echte professional die goed de tijd neemt.\r\nGoede uitleg, super begeleiding, en de goedkoopste

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een korte tijd de puntjes op de ‘I’ kunnen zetten en geslaagd voor mijn examen! Bedankt stip!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede reinstructeur ucteur legt alles duidelijk uit reinstructeur heet kay en door hem ben ik in één keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel tevreden! Ben heel blij dat ik met behulp van jullie mijn rijbewijs heb gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaren rij instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben via mijn broer bij Stip terecht gekomen. hij heeft in zeer korte tijd zijn rijbewijs. Ik Heb samen met mijn zusje lessen gevolgd en we hebben allebei alles ik een keer gehaald. Goede duidelijke lessen, goed tips en duidelijke uitleg en met veel humor heeft Raaj er voor gezorgd dat wij nu lekker kunnen motorrijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na hier 2 keer examen te hebben gedaan ( A1 en A2) ben ik heel tevreden over alles. \r\nIk wilde 1.5 jaar geleden mijn a1 halen en na veel rondgebeld te hebben en proeflessen te hebben gevolgd bij andere rijscholen kwam ik uiteindelijk hier uit. Ik wilde mijn rijbewijs snel halen en overal was dat moeilijk. Hier belde ik op en het was allemaal meteen geregeld. Ik had diezelfde dag nog zo ongeveer mijn examens ingepland. Uiteindelijk mijn a1 in minder dan 1.5 maand gehaald en mijn a2 in een week (avb en avd)! Naast de snelheid was ik ook super tevreden over de lessen altijd gezellig maar ook echt wel serieus als het moest. Alles werd rustig uitgelegd en gedemonstreerd als het nodig was hierdoor waren de lessen altijd leuk en efficiënt. Ik heb hier echt goed leren motorrijden en Raaj doet altijd echt zijn best om mee te denken en werkt keihard voor zijn geld!\r\nKortom ik ben heel tevreden over alles en ben over 2 jaar absoluut weer terug voor mijn a rijbewijs en ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige, gezellig rij instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool je leert veel en voelt je veilig in de auto.\r\nEcht een aanrader👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben meer dan blij dat ik geslaagd ben vandaag voor mijn rijexamen!!. Na verschillende mislukte tijden met andere scholen, ben ik naar deze school STIP verhuisd en met de hulp van de instructeur Kay heb ik mijn examen gehaald. hij is heel vriendelijk, leert me precies wat ik allemaal moet weten om te slagen, hij is eerlijk, enthousiast en constant in wat hij leert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Man met veel ervaring en liefde voor ze vak en houdt van en geintje. alles is top gegaan erg blij.mee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de eerste plaats voor rijschool Stip gekozen omdat er erg voordelig les wordt aangeboden. Ik had dus ook geen hoge verwachtingen van de kwaliteit persé, maar ook hierin werd ik erg blij verrast door de kwaliteit van de lessen! Dit had als resultaat: voor alles in 1x geslaagd!! (AVB, theorie en AVD). Het enige wat ik kan verzinnen waarop misschien wat te verbeteren is, is het vroeg aangeven welke kant ik op moet gaan tijdens de lessen. Dit heeft verder alleen niet echt veel nadeel opgeleverd. Concluderend, ik beveel deze rijschool echt aan iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool...\r\nPrima lessen..alles wordt duidelijk uitgelegd...\r\nZeker een aanrader.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructies. Je krijgt de ruimte om het op je eigen manier op te pakken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool Geeft goed rijles en nog leuk ook de tijd vloog voorbij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie rijschool, prima les echt top een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top rijschool alles wat je zoekt bieden ze aan met uitstekende prijzen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijles motor auto aanhanger gehaalt prima rijles geeft goed les je kan vragen wat je wilt en als je iets opnieuw wilt proberen aangeven en gaan toppie👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede rijschool ze geven goed les en geven les op je eigen tempo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 keer geslaagd voor AVB en AVD. Goede lessen en Raaj weet waar hij over praat. Super bedankt Raaj!! Rijschool stip een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!