Top rijschool! in 1 keer geslaagd!

Deze rijschool heeft ons erg geholpen. Snelle datum bij het cbr geregeld. Goede lessen! Onze zoon is in 1 keer geslaagd!

Top rijschool met goede begeleiding

Rijschool stip is zeker een aanrader. Hele goede begeleiding gehad en in een keer geslaagd. Dus zeker een aanrader voor de mensen die hun autorijbewijs nog moeten halen.

Top rijschool

Tijdens corona-tijd, ondanks lange wachttijden bij het CBR, toch mijn motorrijbewijs binnen 2 maanden weten te bemachtigen. Theorie, avb en avd in 1 keer gehaald. Dat is zeker te danken aan de top lessen bij Stip!

Super instructeur, flexibel en erg professioneel! Binnen 3 weken mijn motorrijbewijs gehaald!

Ongelofelijk!

Vraag me af, hoe het nog steeds mogelijk is dat dit soort oplichters nog steeds actief zijn. Heel verdrietig, maar als je op deze manier je geld moet verdienen, zal het je geen geluk brengen. Eens sluit het net om je heen en zul je op een eerlijke manier je geld moeten gaan verdienen, maar dan heb je wel al een naam gemaakt voor jezelf. Succes daarmee!

Rijopleiding Stip gewoon een top rijschool!!

Bij Raai heb ik mijn E-rijbewijs gehaald, de opleiding die Raai geeft is duidelijk, geduldig en wordt met veel plezier aangeboden! Heb ontspannen leren rijden met een grote combinatie en voel mij nu zeker en veilig op de weg waar ik ook rij, snelweg, kleine straatjes noem maar op en het lukt! Bij het halen van alle rijopleidingen beveel ik Rijopleiding Stip aan!

Onwijs fijne begeleiding!

Tijdens de lessen en voor m’n examens altijd goeie begeleiding gehad. Beide examens in 1x gehaald! Ondanks een keer gevallen zijn, zonder zorgen weer op durven stappen doordat ik gerustgesteld werd. De uitleg was duidelijk en persoonlijk. Zeker een rijschool die ik aanraad!

Leuke en leerzame manier van les geven

Het was een top dag, op me verjaardag geslaagd beter kon niet! Bedankt voor de top service

Leuke Ervaring

Ik ben erg tevreden met de manier hoe mijn Praktijk examen ging, goed geoefend en daarna het examen in waar ik in één keer geslaagd ben. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit hoe jij het wilt hoe moeilijk je het ook vindt

Toppie

Altijd een genoegen geweest om hier te lessen. Leuke informele lessen, waar je altijd grappen met de instructeur kan maken (niet te vergeten alle prachtige metaforen die je te horen krijgt). Natuurlijk ook goed de switch van grapjes naar weer serieuzere momenten waarbij je duidelijk te horen krijgt wat er verkeerd ging of beter kon. Dat alles voor betaalbare lessen, zeker voor een student!

Erg fijne en gezellige rijlessen

De rijlessen waren van goede kwaliteit, met een gezellige instructeur. Mijn autorijbewijs heb ik in 1 keer binnengehaald! Zeker aan te bevelen om hier te lessen.

zeer handig en fijn!

Ik vond het een hele leuke ervaring, het was elke les leuk met een positieve rij-instructeur en na de lessen kreeg je altijd te horen waar je op moet letten en de verbeter punten voor de volgende keer.

Top rijschool

Dit is een aanrader vriendelijk rustig verstand van zaken en grappig Dankjewel Raaj

Beste rijschool in de regio

Altijd op tijd, aardige rijleraar en snel je rijbewijs.

Fijne rijinstructeur, die heel veel geduld heeft en zo goed mogelijk les probeert te geven. Ik beveel deze rijschool echt iedereen aan!

Goede, duidelijke en vriendelijke instructeur.

Ik heb de rijopleiding als heel prettig, leerzaam en gezellig ervaren. Door de uitleg en manier van lesgeven heb ik beide examens in 1 keer gehaald. Ik zou deze rijschool aan een ieder aanraden.

Super instructeur Kai bedankt voor de goede zorgen!

Kai weet op een uitstekende, soms irritante, manier les te geven. Hij wijst je op de meest kleine details zodat je goed voorbereid wordt op het examen maar vooral ook op een veilig motor leven.

Positief. Gezellig. Aanrader.

Met behulp van het kleinste pakket (incl. examens) voor de motor (A2) heb ik vandaag (in één keer) mijn motorrijbewijs behaald. De instructeur (Raaj) is een vriendelijke man met een enthousiaste houding. Raaj is lekker direct en zorgt ervoor dat je de rijtechnieken goed toepast. Dit niet alleen om te laten zien aan het CBR dat je je weg kan vinden in het verkeer en om te slagen, maar ook voor jezelf en jouw eigen veiligheid in de praktijk. Al met al een positieve ervaring. Zeker een aanrader!

Super aardige rij instructeur Geeft goed les en neemt de tijd voor je.

In 1 keer geslaagd

Goeie en kalme rijinstructeur. foutloos geslaagd!! Echt een aanrader.

Ik heb erg genoten van de ritjes en de instructeur.

Het was voor mij elke keer het gevoel ik ga lekker een stukje toeren op de motor en dat gevoel gaf de instructeur ook. S.o. naar de instructeur

De beste en snelste rijschool

Alles in 1 keer gehaald

Hele leuke lessen

Motorrijbewijs hier gehaald, hele goede instructeur, duidelijke uitleg en erg veel plezier gehad tijdens het lessen. Beveel ze zeker aan!

Alles was goed.

Aardige rijinstructeur. Ik kon alles goed verstaan and snel leren.

Geduldige rij-instructeur, die zelf liefhebber is van motor rijden :-). Draait niet om de hete brij heen; is eerlijk en direct tegen de leerling over het feit of die voldoende voortgang heeft gemaakt om te kunnen afrijden voor avb/avd. Los van dit gezellige en aardige rij-instructeur.