Op een relaxte maar goed uitgelegde manier mijn motor rijbewijs gehaald

Ik wilde heel graag op korte termijn mijn motor rijbewijs halen en wat heel fijn was aan deze rijschool is dat er mee werd gedacht wat de opties waren en zo hebben we het ook uitgevoerd. Vooraf hebben we gekeken hoeveel motorrijlessen ik hiervoor nodig had om klaar te zijn voor het examen en achteraf bleek ik er minder nodig te hebben. Ik werd goed begeleid op het examen en ik vond dat ik ook voldoende kennis had om de vragen te beantwoorden die de examinator aan mij vroeg. Wat ook erg handig is van deze rijschool is dat ze erg dicht bij het CBR zitten(om de hoek). Wat ik ook erg fijn vond is dat we verschillende lessen 1 op 1 hebben gereden met de motor, en de verschillende stops tussendoor om te praten over wat beter had gekunt vond ik ook erg hulpzaam omdat het dan nog vers in het geheugen zit. Binnenkort gaat mijn dochter haar rijbewijs halen, en we komen zeker terug bij deze rijschool. Bedankt voor alle goede zorgen. Groet Boy.

Top, geen nonsense, gewoon goede begeleiding!

Top rijschool, goede uitleg en laten je echt goed en veilig rijden! En hele aardige en gezellige instructeur. Hij geeft je vertrouwen en stoomt je klaar. Dank!

Mijn motormattie

Ervaren topinstructeur.

Top rijschool

Ik heb hier mijn a1 en a2 rijbewijs gehaald. Raaj bereid je goed voor op je avb en avd examens. Dit doet hij met humor en veel geduld. Ik moest mijn a1 avd examen op een voormij onbekende locatie doen, echter was dit geen probleem omdat Raaj je gewoon goed leert motorrijden. Ik kom hier zeker terug voor mijn A rijbewijs!

Top rijschool

Fijne rijschool met resultaat!

Rijschool stip heeft fijn instructeurs die geduld hebben en op een leuke manier aan de slag gaan, een praatje maken en het rijden leuk maken! Ik ben hier na een keer geslaagd voor het autorijbewijs, als ik een anders rijbewijs zou willen halen kom ik hier terug!

Zeer fijne rijschool

Erg goede ervaring, ik raad deze rijschool zeker aan. De instructeurs nemen echt de tijd voor je. Ze weten precies wat ze moesten doen om je te motiveren, ook wanneer het even niet lukt. Zowel voor AVB als AVD in een keer geslaagd. Bij deze nog een keer, Raaj, dank je wel!

Topinstructeur en mijn motormattie

Zeer goede rijschool voor het halen van mijn motorrijbewijs. De leraar Raaj is sympathiek, professioneel en hulpvaardig. Ik vond het erg leuk en dat is het belangrijkste. PS Eigenlijk jammer dat ik geslaagd ben! :)

Onbetrouwbaar en onbeschoft

Ze zijn bij de afdeling in Rijswijk niet eerlijk over kosten, wat er op de website staat klopt niet. Ze vertellen je na de les pas dat je meer moet betalen. Ik wil geen gezeur met onduidelijkheid over kosten, dus voor mij een reden om op zoek te gaan naar een andere, eerlijke rijschool. Toen ik hen hierover wilde spreken, werd ik ook ontzettend onbeschoft behandeld. Toen werd de ware aard van de heer Raaij duidelijk. Overigens was de instructeur te laat, bood niet zijn excuses aan hiervoor, en was de les hierdoor veel korter omdat daarna al een volgende leerling was.

Super instructeur, geeft duidelijke aanwijzingen en is zeer vriendelijk. Ik beveel stip zeker aan.

Wil je niet afgeblaft worden? Kies dan voor een ander.

Mijn dochter heeft vandaag haar scooter praktijk les en examen gedaan en is gezakt. Dat is niet het probleem, want hoort erbij en soms leer je bij een examen dat je nog wat meer ervaring nodig hebt. Wat wel problematisch is dat de examinator schreeuwt en blaft en zorgt dat je totale zelfvertrouwen verdwijnt. Jammer! Een klein beetje vriendelijkheid doet wonderen ook al zak je, maar nu is er angst gecreëerd voor een volgende keer. Dus wij zoeken zeker nog even verder.

Goeie, fijne, veilige rijschool

Na vier uur les gehad te hebben door een hele fijne instructeur, naar cbr (om de hoek) gegaan en gelaagd in 1 keer. Ze waren heel behulpzaam allesvop jouw tempo en heel aardig!

Super ervaring

Na een vervelende ervaring bij een andere rijschool, kwam ik bij rijschool stip terecht. Deze rij instructeur is relax en houdt van een grapje maken dus voelde me snel op me gemak. Hij nam de tijd met me en als resultaat in 1x geslaagd voor mijn brommer rijbewijs.

Beste rijschool in Zuid-holland Komt afspraken na en herft geduld en legt alles rustig en duidelijk uit in 1 x geslaagd Bel hun voor je proefles !!

Perfect! Nieuwste elektrische scooters

Beste rijschool van omgeving zuid Holland‼️ Instructeur met geduld!‼️ Afspraak is afspraak‼️ Eerlijke prijs‼️ De keuze tussen Elektrische/benzine scooter‼️ In 1x geslaagd Bel deze man voor een proefles en beleef het zelf‼️‼️

Een fijne veilige ervaring!

Ik heb mijn ervaring bij rijopleiding stip als super goed ervaren! De rij instructeur is heel duidelijk vertelt met humor zodat het was gemoedelijker is en niet gedwongen! Hij neemt de tijd ook als je het na 10 keer nog niet snapt! Zeker een aanrader! Mijn autorijbewijs ga ik zeker ook bij Stip halen!

Heel prettig, geduldig en professioneel

Een hele prettige ervaring bij rijschool Stip! Mijn motorrijbewijs in een keer mogen behalen en dat binnen 2 maanden. Er wordt goed en geduldig uitgelegd. Verder wordt er naar het doel toegewerkt zodat je niet te lang blijft hangen! Concluderend wil jij je rijbewijs snel behalen en tevreden zijn met je lessen? Dan moet je bij Stip lessen!

Kwalitatief hoogwaardige lessen

Ik heb heel lang moeten zoeken naar de rijschool die het best bij mij paste. Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomen en kwam er eigenlijk achter dat auto rijden op een veilige manier heel leuk kon zijn. Ik heb aan een stuk door kunnen lessen en heb uiteindelijk alles in een keer gehaald. Ik ben in ieder geval zeer tevreden en vind deze rijschool echt een aanrader!!

Goede uitleg en flexibel

Prima rijschool, heel flexibel met de tijden. Verder ben ik goed geholpen met alle vragen die ik had en voorbereid op zowel het theorie en praktijk examen.

Super goed!

Hele fijne rijinstructeur die mij alles heeft geleerd om mooi in 1 keer te slagen.

Ik ben blij dat ik motorrijden van een ervaren rijmeester heb mogen leren

Leuke lessen gehad met veel variatie.

Beste rijschool ooit!

Altijd duidelijk uitleg en heel geduldig

Wat een verschrikking en een schande voor de rijschoolbranche.

Vanaf het begin ging het mis, telkens andere afspraken en 2 x2 lessen en examen doen veranderde in een ochtend alles achter elkaar. 9 uur verzamelen in Rijswijk, maar pas 9:20 starten voor 4 x 50 min rijles voor mijn scooterexamen. Rij instructeur, de eigenaar, was onderweg aan het bellen op zijn scooter (lekker voorbeeld), stopte telkens om te roken en gaf wat vage uitleg. Vervolgens vond hij het na 2 uur wel even genoeg, ging 15 min weg, daarna nog 10 min even rijden en ik moest examen doen (na ruim 2 uur les wat nou 4X50 min) op een scooter die niet geschikt was. Vervolgens was hij weg na het examen en liet mij ruim een uur bij de examen locatie wachten om mij vervolgens bij een industrieterrein in Zoetermeer achter te laten. Zie maar hoe je thuis komt. Examen doen moet ik overdoen omdat oortjes niet werkte, maar moet zelf extra lessen betalen, terwijl ik gewoon nog meer dan een uur te goed heb en werkelijk nauwelijks instructie heb gehad..

Aangezien u 9:00 aanwezig was en de groep al was vertrokken die op de afgesproken tijd 8:50 er was. Wij hebben hierdoor om 9:00 de voertuig controle(examenvragen) behandeld en de checklist zodat je alles bij hebt zodat de examen ook door kan gaan. Helaas vinden wij ons niet in u verhaal, omdat de scooter aan alle eisen voldoen. Wij hebben inderdaad meerdere malen stil gestaan om uit te leggen waarvoor een STOP boord geld en dat je daar ook echt voor moet stoppen. Na de 4 de keer negeren van een stopbord heeft de instructeur een sigaret opgestoken en nogmaals uitgelegd dat je ook echt moet stoppen ook al komt er niks aan. De scooter is 2 weken oud heeft minder dan 100 km gereden. De examinator heeft de volledige communicatie aan u gegeven van het cbr. Kortom onze nieuwe spullen van een topmerk zijn niet goed, de oortjes van het cbr zijn niet goed. Extra uitleg moet rijdend gebeuren en mag niet meer bij het probleempunt stilstaan. Bij de uitleg word altijd gevraagd of het is begrepen en er vragen zijn. Waar de 2 uur les op berekend is weten wij niet aangezien het rijden in rijswijk 30 minuten is naar Zoetermeer 20 minuten en vervolgens 3x 50 minuten examenroutes heeft gereden. Dat het cbr vraagt om 15 minuten voor het examen aanwezig te zijn op locatie, kunnen wij niks aan doen. Dat de communicatie van het cbr het niet doet naar u wens kunnen wij ons niet in vinden aangezien de andere kandidaten met deze setup de gehele dag konden afrijden. Wij vinden het heel vervelend dat u zoon zijn examen uitgesteld is aangezien hij naar herhaaldelijke fouten opeens op zijn helm is gaan tikken dat de communicatie het niet deed en dat na zijn examen lachend heeft verteld aan de Insteuteur. Dat hij is weggelopen van het cbr na zijn examen en de scooter met sleutel heeft laten staan en niet zoals afgesproken op de eindbestemming in rijswijk. En mocht de rijschool zelf tegen alle afspraken in zelf uitzoeken hoe wij de scooter terug bij de rijschool kunnen krijgen