Fijne auto gekocht bij Gertjan

Gertjan is een erg vriendelijke en eerlijke autohandelaar. Ik heb een mooie auto gekocht bij Gertjan, waarvan eerst de distributieriem nog is vervangen omdat dit voor mij een dealbreaker was, Gertjan voelde dat aan en gaf mij een mooie deal waarbij ik ook mijn oude auto kon inruilen. Ik kan Cars & Cars / Gertjan zeer aanraden!

Wederom uitstekend

Net zoals bij de vorige keer wederom uitstekend geholpen.

geweldig en klantvriendelijk

goede service

eerlijk en open autohandelaar voelde erg betrouwbaar

het is een bedrijf alsof je er thuis bent zo voelde het. eerlijke handel

heel plezierig contact

Deskundigheid en vriendelijkheid. Wij werden zeer goed en in alle rust geholpen.

Tot nog toe prima

Een heerlijke auto rijd lekker ben heel tevrede.En ook heel leuk geholpen door de eigenaar .

Transparant, oprecht en integer

Van begin tot het einde een goed gevoel bij dit bedrijf

Zeer zeer goede service

We hebben bij Gertjan een BMW X3 gekocht reed zeer goed, er kwam helaas een probleem (vermogen weg) foutcode uitgelezen bleek om de luchtmassa sensor te zijn. Gertjan heeft gelijk een nieuwe besteld en gemonteerd, helaas kwam de melding al snel weer terug, doorgereden naar zijn garage hele auto doorgelicht net zo lang tot ze het gevonden hadden. Grote testritten gemaakt door de garage en Gertjan. Auto rijd weer als een malle, vol vermogen. Ben Gertjan en de garage zeer dankbaar, hier kunnen wat andere garage's wat van leren. Enn super goed gevoel. Een aanrader met een dikke 10+ Nogmaals bedankt Mvg Fam Smit Hilversum

Ik wist al welke auto ik wilde kopen, althans als de proefrit zou bevallen. Daarna ben ik heel vriendelijk geholpen met het tenaamstellen en de verdere afhandeling.

Vriendelijke, snelle & professionele service

Binnen een uur of 2-3 hadden we een deal en de auto stond de volgende dag voor de deur! Ook vraagjes achteraf waren geen probleem en wist Gert Jan snel te beantwoorden. Super, volgende keer weer!

Wij hebben dit bedrijf als zeer prettig ervaren !

Mooi net bedrijf met mooie betaalbare auto's, goede service en vooral een heel aardige eigenaar !

goede service, prettig bedrijf

Op zoek naar een betrouwbare auto kwam op aanraden van mijn zwager bij Cars & Cars terecht. Omdat ik niet in de buurt woon, kon de auto 'n paar dagen 'gereserveerd' worden. Prettige ontvangst, alle tijd voor vragen en voor (meerdere) proefritten. De deal is gemaakt en de service is top! Na bijna een maand rijden nog zeer blij en tevreden mee.

Helemaal top!

Ik ben super vriendelijk en goed geholpen. Er werd veel tijd voor de vrijgemaakt. Als ik ooit later een andere auto wil aanschaffen kom ik zeker terug!

Impeccable

Mijn zoon heeft voor mij bij u een auto gekocht. Gert Jan Snel heeft alles voor de export keurig geregeld

Vriendelijk. Service top. Vragen goed beantwoord. Ruim de tijd voor advies en bekijken van mogelijke opties.

Zijn leuk geholpen bij het kopen van mijn autootje

Via een goede vriend hier terecht gekomen voor een leuk autootje, we konden een proefritje maken en waren erg enthousiast. Erg blij met onze aankoop.

De ervaring was dusdanig dat ik graag een volgende keer terugkom.

1. Gastvrije onvangst 2. Men neemt tijd voor de klant 3. Adequate beantwoording van vragen 4. Kortom, voor mij, een reden om terug te komen

Prettig

Heel goed geholpen

Gertjan is heel prettig in de omgang en ook heel kundig

Op zoek naar een kleine cabrio kwam ik bij Cars & Cars terecht bij Gertjan. Na bij andere autobedrijven zeer slecht geholpen te zijn was dit een hele prettige ervaring. Gertjan heeft passie voor auto's en wil de klant plezieren en dat is heel fijn. Zijn snel tot zaken gekomen en ook de communicatie daarna was top!

Top service!

Erg vriendelijk en goed geholpen door Gertjan. We hebben voor een leuke prijs een mooie auto gekocht.

Friendly, honest, helpful service. I would sincerely recommend them.

Friendly, honest, helpful service. I would sincerely recommend them.

Snelle afhandeling en hele goede service

Van begin tot eind echt ontzettend goed geholpen!

Super garage niks moet

Wij hebben afgelopen donderdag hier een auto gekocht, super blij mee. Binnen gekomen en de auto bekeken zoals geadverteerd. De auto stond in de showroom, auto werd netjes naar buiten gereden om hem goed te bekijken. Toen een proefrit gemaakt. Terug gekomen van de proefrit kopje koffie gedronken dochter colaatje. Erg vriendelijk, ik ben zelf ook helemaal een autogek en de eigenaar ook waarop mijn vrouw zegt ga je hem nog kopen of blijf je praten (haha). We zijn erg blij met onze Beemer zeker een aanbeveling Mvg Fam Smit Hilversum

Komt erg klantvriendelijk en betrouwbaar over.

Goede service en klantvriendelijk

Vriendelijk en goed geholpen door Gert-Jan. Staat klaar voor de klant. Op advies van een kennis bij hem een auto gekocht. Geen spijt van. We houden de site in de gaten

Hogeweyselaan 201

1382JL Weesp