De goede auto op het juiste moment.

Professioneel en en met de juiste mind set geholpen aan een Volvo V70

Fijn autobedrijf met aardig wat keuze in auto aanbod

Zeer vriendelijke verkoper en een ongedwongen sfeer.

Uitstekende auto en prettige service

We hebben onze Ford kuga nu ruim een half jaar geleden gekocht bij cars en cars. Prettige service door de eigenaar. Auto is perfecte koop geweest, geen problemen (na 7 maanden vervanging batterijtje van de sleutel, dat mag …).

Eerlijke communicatie, vriendelijk, een aanrader

Onze droomauto gespot op het internet bij Cars & Cars en gelijk tel. Contact opgenomen. We konden ook buiten openingstijden komen kijken, kortom prima service. De jeep die we op het oog hadden, werd voor de zekerheid nog nagelopen, omdat hij echt net binnen was. Bij nalopen op roest was er meer aan de hand en werden we goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en reparaties. Regelmatige up-dates met foto’s. Wij zijn zeer tevreden over de service.

Vakkundig

1. Zeer goede website 2.Hele mooie overzichtelijke showroom 3.Uitermate vriendelijk en deskundig geholpen 4.Mooie auto gekocht welke ik op de website al uitgezocht had 5.Tot nu toe zeer tevreden

Prima en vriendelijke service

Zeer vriendelijke verkoper ,je wordt er als een koning ontvangen met een goede bak koffie, ze nemen alle rijd voor je zelfs na sluitingstijd. In 1 woord geweldig.

Zeer klantvriendelijke benadering

Ik heb de auto net. Maar vond de mensen van dit bedrijf heel vriendelijk en prettige om zaken mee te doen.

Prettige ontvangst. Werden niet onder druk gezet. Alle rust en ruimte om de betreffende auto te bekijken/beoordelen. Eerlijk duidelijk verhaal. Afspraken zijn nagekomen.

Alles top geregeld

Zeer positieve ervaring geweest om zaken te doen Cars&Cars

Vriendelijk en zakelijk.

Zeer goed bedrijf!!!

Ford Ka gekocht en we zijn erg prettig geholpen met duidelijke uitleg voor een nette prijs!!!

Super.

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend bedrijf!

Zeer vriendelijke eigenaar,Gertjan heeft mij uitstekend geholpen met de nieuwe auto, prima deal!

Gertjan heeft ons uitstekend geholpen. Na het zoeken op de website was de afspraak voor een proefrit snel gemaakt. We zijn heel vriendelijk geholpen, kregen vakkundig advies en een zeer snelle service. Een dag na de proefrit reden we al in onze nieuwe auto en zijn er nog steeds heel blij mee! Zeker een aanrader!!

Prettig contact en afgesproken zaken worden nagekomen

Het services was top en profisionel.

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Zeer vriendelijke verkoopmedewerker, neemt de tijd voor je in een ongedwongen sfeer.

In het kort de rest zal ik na 6 maanden op op Google achter laten goeie dealer en goeie persoon om me te handelen ik raad deze dealer echt aan voor een goeie auto's

echt in 1 woord.... GEWELDIG

Gertjan heeft ons geweldig geholpen in deze corona periode. We kunnen natuurlijk niet op locatie bezichtigen, hij is daarom de volgende dag bij ons voor de deur langs gekomen met de auto op een oplegger, we mochten even een proefritje doen, en ik was helemaal verliefd op de auto. Na een nachtje slapen, besloten dat ik deze auto echt heel graag wilde kopen, heeft Gertjan de auto nog savonds bij mij afgeleverd. Ik ben ontzettend blij dat ik mijn EOS bij hem heb mogen kopen. Een aanrader? Absoluut!!!!!!!

Gertjan is eerlijk en vakkundig. Ondanks de coronamaatregelen toch een fijne ontvangst met koffie. We kregen ruim de tijd om de auto te bekijken en dit hebben we afgesloten met een proefrit. Uiteindelijk een prima deal kunnen sluiten!

Gezellig en eerlijk

Een en al moe. Gezellig attent en zelfs gevulde speculaas op 5 december gaf een goed en warm gevoel

Keurig en netjes

Hele fijne correcte en fijne omgang met de verkoper, alles keurig netjes afgehandeld

Zeer tevreden!

Onlangs een occasion gekocht bij Cars & Cars. Erg sympathieke en deskundige eigenaar met een mooie zaak. Reageert snel op vragen via de website en is erg flexibel. De zaak aanbevolen bij vrienden en familie!

Ik ben zeer tevreden

Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen.