goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan Mike vd Berg een zoekopdracht gegeven voor een Audi A4 Avant 2013 . Via internet een hele goede gevonden. Deze is door Mike gekeurd en gekocht. Audi TT 2009 ingeruild. Mike en Klazienus zijn toffe gasten en hun service is buitengewoon. Zal hun bedrijf bij iedereen aanbevelen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, ook na de aankoop! \r\n\r\nVriendelijke jongens en geen opdringerige verkoop.\r\n\r\nMocht rustig over mijn offerte nadenken

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en deskundigheid.\r\nM\'n grootouders, ouders kochten hier destijds al hun wagen en ik nu ook en ik snap waarom ze altijd hier hun wagens kochten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, vriendelijk en niet opdringerig

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en open in de omgang. Goed gevoel. Eerlijke inruilprijs voor onze oude auto. Mooi aanbod van jong gebruikte auto\'s. Wij zijn zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was nog nooit in Oudewater geweest! Ik wist niet eens waar het lag. Nu wel. En daar ben ik ontzettend blij mee. Ik heb een prachtige gebruikte auto gekocht. Ik dan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf en vriendelijk geholpen. Had in de weken na de afleveringen nog wat kleinigheidjes maar prima opgelost

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede inruilprijs gekregen en mooie auto gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recht toe recht aan pure autoliefhebbers !!!!! En nog gezellig ook kom je voor je plezier ech wel !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn geholpen, er worden geen verkooptechnieken toegepast om een auto aan te smeren, maar mocht direct proefrijden en kreeg een offerte mee waar ik rustig over na mocht denken. Uiteindelijk heb ik de auto gekocht (Mondeo) met Autotrust garantie wat ze me netto aanboden. Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig no-nonsense autobedrijf met klantvriendelijke insteek. Geen dure showroom maar wel continue goed aanbod en onderhoud/reparatie van alle merken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring. Enthousiast team en zeer klantgericht.

Bedankt Pieter!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk, open voor diverse opties. Zeer prettig zaken kunnen doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supervriendelijk en professioneel geholpen. Het aanbod is met zorg uitgekozen en dat is ook te zien. Hele fijne auto aan overgehouden, waarmee ik totaal geen problemen heb gehad.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik tank altijd bij Van den Berg AVIA, altijd scherp geprijsd en de pomp wordt vaak schoon gemaakt!
  • Reden bezoek Andere reden

Bedankt Ton!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en netjes bedrijf met deskundige en aardige medewerkers!
  • Reden bezoek Andere reden

Bedankt Peter!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf waar je goed zaken.mee kan doen. Ze staan open voor overleg.

Bedankt Gert-Jan!