Top bedrijf!

Fijn bedrijf waar je prettig wordt behandeld en je zeker geen auto wordt ‘aangepraat’. Ze nemen de tijd voor je en bieden echte service, ook als je na een paar maanden nog met iets zit. Kortom, wij zijn zeer tevreden over Van den Berg en in ons geval met name over de heer Speksnijder. Het bedrijf zit voor ons niet naast de deur maar het is die paar kilometer extra allemaal waard geweest.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

2 weken geleden onze Mondeo ingeruild voor een Audi A4. Na een kort gesprek direct een proefrit mogen maken. Bij erugkomst werd er direct een helder gesprek gevoerd over de mogelijkheden en kwam er ook een eerlijk bod op onze eigen auto. Aangezien de vraagprijs ook scherp was kon er snel een deal gesloten worden. Tot nu toe nog steeds tevreden over de aankoop, We dachten dat we alle goederen uit de oude auto hadden verwijderd. Echter enkele dagen na onze thuiskomst, ontdekten we dat de handzender voor de garage deur nog in de auto lag. Tevens konden we de noodvoorziening voor een lekke band niet vinden in de nieuwe auto. Na een telefoontje werd dit zonder discussie heel snel opgelost. na 2 dagen werd er een pakketje aan de deur afgeleverd. Alles service. Top bedrijf

Goede service en mooie jonge auto,s

Opzoek gegaan naar gebruikte Audi Q3. Via het internet gezocht naar deze Audi Q3 In het noorden waar wij wonen geen auto kunnen vinden die op het eerste gezicht ons aansprak, en er een goed gevoel bij hadden. Dus via internet kwamen we bij Garage v.d. Berg uit Oudewater te recht. Niet naast de deur zo gezegd . Maar gezien de reviews oa van Wendy Stein Op d.d 10-9-2019 . En vele anderen. Naar Oudewater gereden. Nu de revieuws kloppen, bij binnenkomst geen opdringerig personeel( Klaas) Koffie werd ons direct aangeboden . Om kort te gaan , onze indruk,Vriendelijk, comptabel, eerlijk, deskundig en no nonsens. Deze garage heeft een mooi aanbod van mooie gebruikte auto,s Snap nu waarom mensen die van ver komen hier hun auto kopen. Wij komen uit Drente wat niet naast de deur is. Maar we zijn niet voor niets naar Oudewater gereden. De Mooie Audi Q3 staat te glimmen voor onze deur. Nogmaals Klazinus ( Klaas) en collega’s bedankt. De volgende auto zal zeker een kijkje waard zijn om weer naar Oudewater v.d. Berg te rijden. Bedrijf aan een ieder aan te bevelen.

Topverkoper die echt de tijd neemt voor zijn klanten!

Wat een fijn bedrijf is dit. We werden zonder overdreven gedoe verwelkomt door de verkoper Klazinus. Eigenlijk hadden we gelijk al een goed gevoel bij hem. Hij gaf eerlijk en transparant antwoord op al onze vragen en nam echt de tijd voor ons. We voelden ons serieus genomen. Dit is in onze zoektocht naar een nieuwe auto ook wel eens anders geweest. Hier kregen we trouwens een hele nette en reële prijs terug voor onze inruilauto, dus de keus was snel gemaakt. We rijden met heel erg veel plezier in onze nieuwe Audi A6. Als we ooit een andere auto willen, dan komen we zeker bij Van den Berg terug. Ook is dit bedrijf zeker een aanrader voor andere klanten! Ook al kwamen wij vanuit Limburg, het was zeker een ritje Oudewater waard.

Goed en betrouwbaar !!

In dit bedrijf hebben ze nog aandacht voor de autoliefhebber !! En wordt je op een prettige manier behandeld !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 7/12/18 bij van den Berg een Lexus gekocht. Omdat ik eerder had gesproken over een BMW stelde Mike Van den Berg mij voor om over twee dagen terug te komen omdat er een Lexus werd verwacht en om dan hiermee geheel vrijblijvend te gaan rijden . Deze proefrit beviel uitstekend en ik ben er over na gaan denken. Mike is niet een verkoper die aandringt om te kopen maar wil dat je als koper echt een auto koopt waar je zelf helemaal achterstaat. Hij gaf twee dagen later weer de auto mee voor nog een proefrit. We werden het daarna snel eens. De historie van zijn auto s zijn altijd bekend en dat geeft vertrouwen. \r\nKortom zeer tevreden over Van den Berg in Oudewater een betrouwbaar adres voor mooie occasions. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In februari 2017 kocht ik bij Van den Berg een Golf VII station 2.0 diesel. De auto voldeed aan alle verwachtingen. Toen wij eind augustus 2017 met vakantie gingen naar Frankrijk met de caravan achter de auto liep de temperatuur van de motor behoorlijk op. Na telefonisch overleg met dhr. Speksnijder en zijn advies de motor op toeren te houden is de auto de vakantie toch goed doorgekomen. Volgens afspraak is de auto na de vakantie eind oktober 2017 van een nieuwe waterpomp voorzien voor rekening van Van den Berg en het materiaal van distributieriem voor onze rekening. Op de reparatie geld 2 jaar garantie. Ik schrijf dit nu pas omdat het euvel van warmlopen niet altijd duidelijk is. Dit jaar zijn wij in mei en juni liefst 7500km op reis geweest naar Portugal en noordwest Spanje. De wagen is niet warmer geworden dan 90 graden met de caravan van 1500 kg er achter en meestal in de vijfde versnelling en heel soms zesde versnelling als dat kon. Bedank voor de uitstekende service heer Speksnijder en wij bevelen uw service graag ook aan anderen aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden een mooie Audi gekocht bij Van den Berg. Altijd een beetje zenuwachtige aangelegenheid, want je gaat zomaar 21k overhandigen aan onbekenden en je moet maar zien wat je er voor terug krijgt. Geen garantie genomen, ik lees zoveel moeilijke verhalen over garagehouders die er onder claims uit proberen te komen. Je hebt gewoon geen binding met zo’n bedrijf op anderhalf uur rijden.\r\n\r\nEen week later opgehaald en de eerstvolgende dag daarna bij het opdraaien van de snelweg gaan alle lampjes branden en vliegt de koelwatertemperatuur de lucht in. ANWB er bij, moest van de vluchtstrook weggesleept worden. Het donkerste scenario wordt werkelijkheid.\r\n\r\nMeteen een mailtje gestuurd naar Van den Berg, het was al avond. Een half uur later word ik gebeld. Dat voelde als een opluchting. Maar goed, er hing een donkere wolk van grote onkosten in de lucht.\r\n\r\nDe volgende ochtend heeft Van den Berg mijn auto bij de ANWB opgehaald, anderhalf uur verderop. Ze zouden er naar kijken. Waterpomp was geploft, een typisch defect aan deze motor. Met hun computer konden ze niet ver genoeg in de software van de auto. Dus naar de dealer. Dagen gingen voorbij, ik dacht ik wacht het rustig af. Beter geen haast.\r\n\r\nUiteindelijk het telefoontje dat alles werkte. Met gedetailleerde uitleg over wat er aan de hand was en hoe dat opgelost is. Ik vermoedde een aanloopje naar het kostenplaatje, maar dat bleef uit. Ook bij het ophalen geen konijn uit de hoed. \r\n\r\nVan den Berg heeft de verantwoordelijkheid van een nette verkoop volledig naar zich toe getrokken en hebben alle problemen kosteloos opgelost. Ondanks dat ik nadrukkelijk geen garantie had. Ik had alleen de mondelinge toezegging dat als er in de eerste weken iets geks zou gebeuren, dat echt wel netjes opgelost zou worden. Deze belofte hebben ze volledig waar gemaakt!\r\n\r\nIk durf iedereen die overweegt een auto bij Van den Berg te kopen te zeggen dat je bij een betrouwbaar bedrijf koopt waar nog met goed fatsoen gehandeld wordt. Laat daar de aankoop vooral niet op hangen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Iets meer dan een half jaar geleden kocht ik een BMW Touring bij van den Berg.\r\nDhr. Speksnijder bleek een zeer vriendelijke en competente aanspreekpartner. Door zijn no-nonsense aanpak kweekte hij meteen vertrouwen. Alle problemen werden deskundig, snel en tot volle tevredenheid opgelost en alle afspraken keurig nagekomen. Ik rijd elke dag met groot plezier in deze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek gegaan naar een Audi TT als tweede auto en deze gevonden bij Van den Berg. (zie beoordeling Rolf op 22-10-2017, ik ken je niet maar toch bedankt Rolf)\r\nEen proefrit gemaakt en daarna nog een zeer uitgebreide proefrit mogen maken.\r\nMooie VW UP van drie jaar oud ingeruild voor een prima prijs. Deze was ook weer snel verkocht. \r\nWe zijn van twee kanten creatief geweest met de proefritten en de deal sluiten. Onder andere is de kapotte thermostaat meegenomen in de prijsonderhandeling. Die is (zoals ik graag wilde)inmiddels vervangen bij de officiële Audi dealer.\r\nNog geen andere mankementen gehad.\r\nAlle informatie die ik van ze kreeg over de TT blijkt ook echt te kloppen.\r\nEr was 1 achterlichtlampje stuk bij de proefrit, ze hebben toen gelijk alle 4 de lampjes vervangen.\r\nEen garage dus die meer doet dan je verwacht! \r\nDat geeft vertrouwen.\r\nInmiddels 3000 km gereden met de TT in 3 maanden en ik ben er nog elke dag blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, behulpzaam en competent. Bij de aanschaf van onze auto (bmw uit 2008) kregen we er een set winterbanden op aluminium velgen bij, echt top! Toen tijdens garantieperiode bleek dat er nog wat storingen waren (o.a. defecte nox sensor) zijn deze direct allemaal kosteloos verholpen (ter waarde van ruim €600). Waar we bij andere garages een slecht gevoel hebben overgehouden, heeft Van den Berg dat vertrouwen helemaal hersteld. Echt een aanrader voor het kopen van een tweedehands auto. Geen gedoe met mooie praatjes en andere onzin, gewoon eerlijke verkoop van mooie auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring is zeer goed met dit bedrijf, bij binnenkomst goed en vriendelijk ontvangen! \r\nWij kwamen uit nieuwsgierigheid af op een Audi die daar te koop stond, zonder er om te vragen werd ons direct een proefrit aangeboden en de complete onderhoudshistorie aan het overhandigd. Waardoor ons vertrouwen in deze garage steeg! ( Daarvoor naar een andere garage geweest daar ging het wel even anders) \r\nNa de proefrit te hebben gemaakt waren we verkocht! \r\nVoor aflevering is de auto nog even goed nagekeken.\r\nAl met al naar onze mening een zeer goede garage met zeer goed, vriendelijk, duidelijk en eerlijk personeel! \r\nHier kom ik graag voor terug uit Den Helder!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan Mike vd Berg een zoekopdracht gegeven voor een Audi A4 Avant 2013 . Via internet een hele goede gevonden. Deze is door Mike gekeurd en gekocht. Audi TT 2009 ingeruild. Mike en Klazienus zijn toffe gasten en hun service is buitengewoon. Zal hun bedrijf bij iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, ook na de aankoop! \r\n\r\nVriendelijke jongens en geen opdringerige verkoop.\r\n\r\nMocht rustig over mijn offerte nadenken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en deskundigheid.\r\nM\'n grootouders, ouders kochten hier destijds al hun wagen en ik nu ook en ik snap waarom ze altijd hier hun wagens kochten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, vriendelijk en niet opdringerig

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en open in de omgang. Goed gevoel. Eerlijke inruilprijs voor onze oude auto. Mooi aanbod van jong gebruikte auto\'s. Wij zijn zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was nog nooit in Oudewater geweest! Ik wist niet eens waar het lag. Nu wel. En daar ben ik ontzettend blij mee. Ik heb een prachtige gebruikte auto gekocht. Ik dan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf en vriendelijk geholpen. Had in de weken na de afleveringen nog wat kleinigheidjes maar prima opgelost

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede inruilprijs gekregen en mooie auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recht toe recht aan pure autoliefhebbers !!!!! En nog gezellig ook kom je voor je plezier ech wel !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn geholpen, er worden geen verkooptechnieken toegepast om een auto aan te smeren, maar mocht direct proefrijden en kreeg een offerte mee waar ik rustig over na mocht denken. Uiteindelijk heb ik de auto gekocht (Mondeo) met Autotrust garantie wat ze me netto aanboden. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig no-nonsense autobedrijf met klantvriendelijke insteek. Geen dure showroom maar wel continue goed aanbod en onderhoud/reparatie van alle merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring. Enthousiast team en zeer klantgericht.

Bedankt Pieter!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk, open voor diverse opties. Zeer prettig zaken kunnen doen.