goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat problemen met de papieren van de auto (waar de garage overigens niets aan kon doen, het wachten was op de RDW), kreeg ik de auto keurig afgeleverd. Twee dagen later gebeld met een probleem met mijn achter rem. Dit werd super keurig en snel afgehandeld! Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en betrouwbaar bedrijf zie gemaakte afspraken keurig nakomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en afspraak is afspraak!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg prettig ontvangen en behandeld bij TZ auto,s \r\nen onze auto bevalt top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak is afspraak bij Tjeed Zijlstra!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat opvalt in vergelijking met andere autobedrijven is dat er direct een groot vertrouwen is tussen klant en verkoper. En belangrijker nog: dat vertrouwen is terecht gebleken.\r\nAls ik weer eens een andere auto zoek zal TZ auto\'s het eerste autobedrijf zijn waar ik ga kijken.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, gastvrij

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent de derde auto bij TZ Auto\'s gekocht. Je word netjes behandeld en bij inruil word je niet de gek aangestoken.\r\n\r\nDe eigenaar is vrijwel altijd aanwezig en je word daardoor direct en goed geholpen daardoor weet je direct waar je aan toe bent. \r\n\r\nLeuk divers aanbod die snel wisselt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met TZ auto,s is zeer goed\r\n\r\n*Vriendelijke eigenaar \r\n*Nette ontvangst (Koffie ,fris etc.)\r\n*Garantie was geen probleem\r\n*Lange proefrit gemaakt\r\n*Eigenaar neemt echt de tijd voor je\r\n\r\nKort om wij komen er zeker weer voor een auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, het is de tweede keer dat ik een auto bij Tjeerd heb gekocht. Meer toevallig, maar mijn ervaring is nu zo positief dat ik er zo weer een andere auto van een ander merk zou kopen. Dat wil wat zeggen in mijn geval.\r\n\r\nOns eerste contact ging via chat, maar later telefonisch en ik kreeg alle informatie die ik wilde en zelfs meer. Tijdens het bezoek goed geholpen en leuk contact gehad met Tjeerd. Ik heb serieus niks aan te merken en achter af had ik de auto ook blind kunnen kopen. En nee ik heb geen aandelen in TZ auto\'s ik ken de eigenaar niet persoonlijk. Ik vind wel dat als hardwerkende ondernemers iets goed doen dat dat ook wel eens benoemd mag worden!!

Uranusweg 6

8938AJ Leeuwarden