perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hierbij wil ik een eerder commentaar terugtrekken. Vandaag ben ik uitstekend geholpen. Mijn Landrover is teruggehaald door TZautos en omgeruild voor een vrij jonge Peugeot. Prima service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een Polo GTI\'tje gekocht bij TZ Auto\'s. Na meerdere malen prettig telefonisch contact te hebben gehad, het vertrouwen gekregen om 400 kilometer te rijden voor de auto. Eenmaal aangekomen prettig ontvangen, goede kop koffie gehad en de auto stond netjes klaar. Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd, na een stukje rijden met de auto verkocht en de deal rondgemaakt. Hartstikke bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met TZ auto\'s is erg positief. \r\n\r\nHet is geen grote garage met een enorme handelsvoorraad en daarom kan eigenaar Tjeerd echt aandacht besteden aan zijn klanten en zijn auto\'s. Wat er aan voorraad staat is dan ook netjes.\r\n\r\nOok de service achteraf is goed. Een klein probleempje met vocht in de koplamp wordt netjes door Tjeerd verholpen.\r\n\r\nKortom een fijne garage om zaken mee te doen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf All perfect. Friedly and professional.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TZ auto\'s heb ik zeer goede ervaringen mee. Zelf woon ik in Eindhoven en er waren nog een aantal puntjes die opgelost moeten worden. dit heeft Tjeerd netjes opgepakt en opgelost. top service. bedankt voor je constructieve houding Tjeerd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen! Tjeerd bedankt voor de fijne ontvangst tijdens aankoop auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Kwamen voor een Grand Vitara en konden direct terecht; proefrit maken en ook mbv de brug even onder de auto kijken. Er miste een sleutel maar daar zijn we ook goed uitgekomen. Tjeerd heeft daarbij direct contact opgenomen met de Suzuki dealer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend warm welkom, wegens prive omstandigheden heeft Tjeerd Zijlstra mij thuis opgezocht..Waarvoor groot respect...Goede deal gemaakt en Tjeerd is al zijn afspraken meer dan nagekomen...Dikke pluim voor TZ auto\'s Leeuwarden....

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nette Sprinter gekocht bij Tjeerd.\r\nAlle afspraken die gemaakt zijn heeft Tjeerd netjes nagekomen en meer.\r\nDit is niet een snelle jongen die snel wil vedienen, neen de klant moet tevreden zijn en eerlijk is eerlijk is het credo hier.\r\nBij dit bedrijf kan je gerust een auto kopen.\r\nIk ben zeer tevreden, en zal zeker niet nalaten om.TZ aan te bevelen.\r\nOuderwetse eerlijke service zoals het hoort.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Tjeerd een 2e hands Defender gekocht. Hele prettige informele manier van klantencontact ervaren Duidelijke afspraken kunnen maken die ook prima nagekomen zijn. Beetje uitdagend om een auto te kopen in Leeuwarden wanneer je in Breda woont maar met een bedrijf als TZ is dat geen bezwaar gebleken. Nog een keertje teruggeweest om wat puntjes op de i te laten zetten maar dat is door een goede planning helemaal rond gekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto’s voor een goede prijs. Staan open voor onafhankelijke aankoopkeuring. Geeft betrouwbaar gevoel. Voor mij eindje weg maar de moeite waard.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi adres voor autoliefhebbers! Een paar bijzondere Volvo\'s in de showroom: T5R, R, dat soort auto\'s.\r\nIk ging voor een Saab 9-5 youngtimer en kocht een pareltje. Niet duur, goed geadviseerd en perfect afgeleverd. Volgende keer ga ik eerst bij Tjeerd Zeilstra kijken!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst met goede koffie! Financiering snel geregeld. Garantie met buitenland dekking tegen geringe meerprijs. Mooie showroom en prettige ongedwongen sfeer. Super blij met auto. Super bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en betrouwbare service. Terwijl wij een paar weken moesten wachtte op onze auto kregen wij een leenauto mee. Geweldig!!! Ik raad TZauto\'s zeker aan in mijn netwerk!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lange rit er naar toen, maar zeker de moeite waard. Erg vriendelijk bedrijf, waar je alles kans krijgt om de autos te bekijken. Goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij TZ auto\'s een 2e hands Range Rover aangeschaft. Goede service en communicatie, auto netjes verzorgd afgeleverd. Over de optionele garantie was initieel wat onduidelijkheid mbt garantievoorwaarden (is met andere voorwaarden en bij een ander bedrijf ondergebracht dan momenteel op de website vermeld staat) maar dat is uitgezocht en opgelost. Al met al erg tevreden met de aankoop en service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte bestelbus aangeschaft. Gemaakte afspraken nagekomen. Prima!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop VW transporter naar volle tevredenheid verlopen. Prima communicatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen weekend heb ik een Volvo aangeschaft bij TZ Auto\'s. Hierbij werden wij erg vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Open, transparant en klantvriendelijkheid staat voorop bij TZ Auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een jong gebruikte BMW bij TZ Auto\'s gekocht, ik werd erg vriendelijk ontvangen en kreeg alle tijd om de auto proef te rijden en te inspecteren onder het genot van een bakje koffie. Het inruilbod was eerlijk en marktconform en de deal was daardoor snel gemaakt. gewoon een net, eerlijk en bovenal betrouwbaar bedrijf, een bedrijf waar je met een gerust hart een 2e hands auto kan kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier mijn auto verkocht en bij toeval liep ik hier tegen mijn nieuwe auto aan. Erg vriendelijk en goed geholpen, nu veel rijplezier beleven in de Volkswagen Polo

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke Garagehouder en kennis van zaken.Zeer goed behandeld en een leuke auto gekocht

Uranusweg 6 8938AJ Leeuwarden