Betrouwbaar

Ik vond een mooie MB A-klasse (2007) op de website van TZ autos. Afspraak gemaakt en vanuit Den Haag naar Leeuwarden gereden om ern proefrit te maken en de auto te bekijken. De auto reed uitstekend, was schoon en netjes. Besloten om de auto te kopen en met Tjeerd (eigenaar TZ autos) nadere afspraken gemaakt over de levering. De week erna de auto opgehaald. Alle afspraken waren netjes nagekomen en gelijk een mooi eerste lange rit terug naar huis gemaakt. Dat ging prima en de auto rijdt en bevalt nog steeds goed. Op basis van mijn positieve ervaringen tot nu toe kan ik TZ autos zeker aanbevelen.

Correct bij de verkoop

Rustig de tijd gekregen voor een proefrit, tot dusver blij met de aankoop van de Transporter

Vriendelijk en goede service

Netjes geholpen door Tjeerd.

Aardige betrokken eigenaar

Prima geholpen!! Zoeken, denken en helpen mee naar oplossingen. Klantgericht, duidelijk en gastvrij. Mvg.

Professioneel, klantvriendelijk en geen afdingerij of gehannes. Oog voor de klant en persoonlijk.

Fijn contact en meedenken in een veilige en toegestane manier tijdens de coronaperiode. Erg nette en professionele afwikkeling met de nodige maatregelen en hygiëne. Goede inruilprijs voor de oude auto en geen gehachel achteraf zoals bij vele handelaren. Ik zou hier de volgende zo weer kopen!

Klantvriendelijk

Bij Tjeerd een mooie bus gekocht. Hij is enorm meedenkend en klantvriendelijk. Als we nog eens een nieuwe bus of auto willen kopen gaan we zeker weer bij Tjeerd

Online een auto gekocht.

Wel een aparte ervaring om tijdens de lockdown een auto ongezien te kopen. Auto is exact omschreven en keurig aan huis afgeleverd. De inruilauto hebben ze weer mee genomen. Garantie en een onderhoudsbeurt wad bij de prijs ingegrepen. Keurige service. Echt een aanrader.

Garage die doet wat hij zegt

Ik heb een Peugeot 307 cc gekocht en die bevalt mij erg goed. Wat is afgesproken tijdens het verkoop gesprek is ook gebeurt, prima service, prettig gesprek en in een gemoedelijke sfeer..... kortom ik koop er zeker nog een keer een auto

Geweldig!!!!!!!

Fantastisch om in deze tijd nog op een dergelijke manier persoonlijk aandacht te krijgen. Zie je niet veel meer. Blij met mijn nieuwe aankoop.

Goede service, tevreden met aankoop

We hebben een ongeveer een maand geleden hier een auto gekocht. Erg tevreden over de service (ook na aankoop) en de auto!

Prima geholpen met aandacht voor de klant voorop

Erg tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Klantgericht, flexibel en betrokken. Ik kom er graag nog eens!! Bedankt voor de hulp

Heel blij met mijn auto en uitstekende service! Bedankt.

Goede en eerlijke service

Ik werd vriendelijk te woord gestaan alles uitgelegd kreeg in mijn optiek een goede inruil prijs en ik heb een prachtige auto . Alles wed netjes uitgelegd en kreeg ook een pas gekeurde auto mee . Vriendelijk, en ik denk dat deze garage TZ Auto's een vaste klant erbij heeft .Auke Bosgraaf

Goede service en afhandeling

Hele goede ervaring! Snelle service en afhandeling. We werden zelfs opgehaald voor de afspraak. De auto was precies afgeleverd zoals afgesproken, zeer netjes, zeker een aanrader.

Zoals altijd zeer goed.

Het kopen van een auto is vandaag de dag een grote uitdaging. Behalve bij tz auto's. Geen halve afspraken, loze beloftes, auto verkocht voor je neus weg of veel Bla Bla. Nee, tjeerd doet wat hij zegt, denkt mee, heeft geduld, bied de inruiler naar waarde en de auto stond gepoetst klaar voor de proefrit en keurig klaar bij het afleveren van de auto. Dit is de derde auto die ik bij tjeerd koop en ik verwacht niet dat dit de laatste is. Ik heb aangegeven wat ik zocht en tjeerd vond de auto voor mij. Daarna heeft hij de lease geregeld en had ik er geen omkijken naar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Bij Tjeerd van TZ auto's een prachtige Sprinter gekocht voor ombouw tot camper. Het contact verliep prettig en snel. Hij nam ruim tijd voorafgaand en tijdens de koop. Een missend onderdeel werd bovendien nog nagestuurd. Top!

Gemoedelijk, duidelijk, goede deal.

Ontvangst in een nette verzorgde showroom, Goede koffie. Al snel kwamen we tot een zeer goede deal. Aanrader! De auto is keurig afgeleverd.

auto gekocht en naar alle tevredenheid afgeleverd.

Goede ervaring

Fijne verkoper, niet opdringerig. En afspraken goed nagekomen.

Ik hou een positief gevoel over aan de koop van mijn auto bij TZ Auto's

De contacten in aanloop naar en rondom de koop waren prettig en zorgvuldig. Het bedrijf komt betrouwbaar op me over. Tjeerd was behulpzaam en nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden. We zijn blij met de auto en de manier waarop de koop heeft plaatsgevonden.

Super snel en soepel!

Super bedrijf handelt soepel en snel! Zal hier in de toekomst zeker meer handel mee willen doen.

We zijn ter zake kundig van advies voorzien en kwamen uiteindelijk thuis met de auto die we zochten

Het hele proces voelde goed, perfect geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf ik heb er een Audi A4 gekocht waar ik binnen de garantie veel problemen mee ondervond alles is netjes opgelost via de garantie en zelfs een gratis leen auto!! Ik zou hier zo weer een auto kopen!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, no nonsense!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hierbij wil ik een eerder commentaar terugtrekken. Vandaag ben ik uitstekend geholpen. Mijn Landrover is teruggehaald door TZautos en omgeruild voor een vrij jonge Peugeot. Prima service!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto