Goede service en vakkundig personeel

Ik heb bewust voor Metropool gekozen voor mijn e-bike. Personeel is vakkundig en hulpvaardig, wat je met ze afspreekt komen ze na. Fijne zaak, ruim assortiment.

Super service.

Metropool is een uitstekend bedrijf met ontzettend prettige medewerkers, die de afspraken perfect nakomen.

top service

Bedrijf maakt duidelijke afspraken en komt die ook na. Van de afspraken worden notities gemaakt zodat ook collegae op de hoogte zijn. Heel fijn.

veel lof voor service

zeer klantvriendelijk en professioneel personeel

Prima ervaringen mee en dat al jaren lang

Ik kom al jaren bij en ben altijd goed geholpen. Vriendelijke en deskundige vakmensen.

teleurstellend

Enkele jaren geleden een nieuwe fiets gekocht! Nu geen tijd om de band te plakken. Hoe zou het zijn als ik kwam voor een nieuwe fiets?

Vriendelijk personeel dat alle tijd voor je heeft.

Je wordt uitstekend geholpen.

Vriendelijkheid, betrokken, deskundigheid, zeer goede service.

GEWELDIGE SERVICE

Zeer vriendelijk en kundig personeel! kwam voor de 2e onderhoudsbeurt alles weer gemaakt en opnieuw afgesteld, fijn dat de werkplaats nog open is in deze zeer moeilijke tijd!

Klantvriendelijk en deskundig.

Na twee jaar en 8 maanden mijn accu stuk. Garantie helaas 2 jaar maar personeel heeft moeite gedaan om bij firma Bosch toch een nieuwe accu voor mij te kunnen regelen. ( gratis) Personeel altijd klantvriendelijk en erg behulpzaam. Niet voor niets fiets ik vanuit Serum naar Venlo voor een fiets.

Ik dacht dat de wereld verhard was.

Ik was met de e-bike voor een boodschap in venlo stad. De fiets met veel zorg gestald en afgesloten. Bij terugkomst het klokje weg. Wat nu! Eerst naar het publieke toilet van tante Sjaan. Mijn ervaring verteld en gevraagd of er een fietsenzaak in de omgeving is. Deze gaf aan dat ik naar de zaak aan de straelseweg moest gaan. Bij aankomst Mijn verhaal verteld en of hij mij kon helpen. Er werd een klokje gehaald in het magazijn na een telefoontje met Dekkers tweewielers in wanssum. Kon ik met een goed gevoel en ondersteuning naar huis. Dit is buiten alle verwachting.

geweldig

Zeer positief Ben zeer netjes te woord gestaan duidelijke uitleg van factuur en gedane werkzaam heden

De reparatie wordt goed uitgevoerd binnen een dag en geen probleem om een leenfietsen mee te geven!

Altijd helder en duidelijk

Altijd vriendelijk en verstand van zaken

Service heel goed!

Super geweldig

Service top, mogelijkheid om een e-bike te testen top, verdere afhandeling Top

vlot contact, correcte ontvangst.

de samenwerking met de medewerkers van Metropool Venlo is correct en duidelijk.

Wat een waardeloze winkel!!!

Zondag 2 fietsen gehuurd bij deze winkel via hun website, er waren er nog 6 beschikbaar. Woensdagmorgen naar deze winkel toe om de fietsen op te halen. Dan heb je toch ruim 2 dagen de tijd gehad om je voorraad verhuurfietsen te controleren. Medewerker keek al heel raar toen wij de reservering op de toonbank legden en liep weg naar de werkplaats. Kwam even later terug en ging naar het kantoor achter de kassa. Toen hij terug kwam was zijn opmerking: sorry, we hebben geen fietsen we storten het geld wel terug. De eigenaar of bedrijfsleider had zich toen al uit de voeten gemaakt omdat hij door had dat er een probleem was. Wij hebben duidelijk kenbaar gemaakt dat dit geen manier van handelen was. De medewerker bleef bij zijn opmerking. Na lang aandringen werd de eigenaar of bedrijfsleider erbij gehaald. Die kwam met de opmerking dat het verhuursysteem niet goed werkte, als je dat al weet dan ben je toch extra alert hierop. Oplossing had hij ook niet, na meerdere keren vragen of er geen collega was met huurfietsen wou hij, met heel veel tegenzin, wel proberen te bellen. Wij hebben het geld dat we hadden aanbetaald terug gevraagd en zijn vertrokken. Kortom vakantiedag naar de knoppen en in ieder geval NOOIT meer naar Metropool fietsen in Venlo!!!

Super goede service van de werkplaats!

Werkplaats monteur heeft me super snel en goed geholpen zonder afspraak, op zaterdagmiddag.

zeer goed ervaring

perfecte service en vriendelijke medewerkers

Gewoon top

Goede klantgerichte vriendelijke service

Ik ben al 20 jaar klant heb diverse fietsen gekocht mauntainbikes racefiets damesfietsen en allemaal tot volle tevredenheid met vakkundig advies. Ook bij aanschaf van regen/racekleding vakkundig advies gekregen Kortom een aanrader als je iets voor fiets of foetsbenodigheden zoekt ga voor deskundig advies naar Metropool Venlo

Prima!

Onderhoudsbeurt e-bike conform afspraak. Snel en m.i. goed uitgevoerd.

Mijn ervaring met Metropool is zeer goed

Mijn ervaring met Metropool is zeer goed

Perfecte service.

Onderdelen voor de reparatie konden heel lang niet geleverd worden. Gedurende die tijd gebruik mogen maken een vergelijkbare (leen) e-bike. Prima service.