Snel, goed deskundig geholpen

Voor beide fietsen onderhoudsbeurt afspraak gemaakt. Beide fietsen keurig op de dag klaar met beurt en weer als nieuw terug naar de klant. Deskundig,snel geholpen door vriendelijk personeel.

2 elektrische fietsen aangeboden via de E-mail voor de winterbeurt. Datum in gevoerd voor de gratis beurt. Dit was oké. Kreeg ook gratis 2 leen fietsen mee om dat ik hier klant ben.

Zoals altijd tevreden.

Tevreden en als iets niet duidelijk is dan bellen we altijd!

snelle en duidelijke service

jaarlijkse grote beurt incl reinigen, prima verzorgd. noodzakelijke reparaties vooraf aangegeven en uitgevoerd

Een zeer goede service.

Ik ben zeer tevreden klant. Een goede uitleg van de reperatie. En een goed advies bij de aanschaf van een fietstas.

Super service!Een dikke 10!

Super service!Een dikke 10!

Niet alleen super service, maar ook meedenkend!

Dankzij een medewerker kan ik nu mijn krukken meenemen op de fiets! Hij was heel meedenkend en nam alle tijd voor me. Na wat doorvragen door hem, wat puzzel- en denkwerk wist hij dé oplossing te vinden! Uiteindelijk ben ik zéér tevreden de winkel uitgelopen met 2 hockeyklemmen én 2 extra kunststof klemmen. De laatsten kreeg ik er ook nog eens gratis bij! Mijn complimenten voor deze super service!

TOP bedrijf !!

Fiets aangeboden voor winterbeurt. Opgehaald volgens afspraak,en ook weer netjes teruggebracht. Monteur heeft z’n uiterste best gedaan, heb weer een nieuwe fiets,hij ziet er weer keurig uit!!! Ook nog een bon gekregen voor een ontbijtje voor 2 personen. Helemaal te gek !! Bedankt Metropool en medewerkers!!!! Leen.

Mijn ervaring is dat ik altijd goed geholpen wordt.

Altijd klantvriendelijk ,als er iets is wordt ik altijd uitstekend geholpen kortom een grote dikke pluim.

Vakmensen

Het enthousiasme, de liefde en ervaring voor hun vak spat bij iedereen er af.

Zou nieuwe achterband krijgen want die van mijn fiets was kaal.Kreeg telf. van een monteur en die vertelde dat de accu opgestuurd moest worden. Hij had een fout ontdekt. Accu opgestuurd en heb inmiddels een nieuwe. TOP monteur !!! goed geregeld !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De vriendelijkheid en service is gewoon TOP

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Nog steeds goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elke keer ben ik zeer aangenaam verrast door de uitgebreide en fijne afhandeling van kleine reparaties. Tot nog toe heb ik hiervoor nog nooit hoeven te betalen. Dit is een zeer goede service die je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt. Bedankt hiervoor beste mensen van Metropool. Mijn volgende (elektrische, Koga) fiets zal ik natuurlijk weer aanschaffen via Metropool Venlo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buiten en binnenband van het achterwiel laten vervangen vanwege een gat in beide banden, dit kon direct de zelfde dag gebeuren. De dag erna was de ketting eraf, ik dacht dat het samenging met het vervangen van de banden en ben dus terug gegaan. De ketting bleek gebroken en het was onwaarschijnlijk dat dit met het vervangen van de banden te maken had. Toch is de ketting kosteloos gerepareerd en goed terug geplaatst. Zeer prettige service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en en gaan zeer goed met de klanten om\r\nEn een goede service
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen goede ervaringen, klantgericht en behulpzaam. Personeel is wel eens wat stug, maar wel vaklui schat ik zo in.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en goede service
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk,snel,deskundig geholpen.

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service door vakkundige mensen!