Goede service, net een stapje extra voor vaste klanten, wat ik erg waardeer.

goede service, vriendelijk personeel.

altijd vervang auto beschikbaar. goede communicatie. altijd een bakje koffie beschikbaar.

Goed verhaal

Goed geholpen, op de manier van ons kent ons en niet zomaar een nummer

Kort voor onze vakantie is een grote reparatie aan de versnellingsbak uitgevoerd. Er is alles aangedaan om de auto op tijd klaar te krijgen. De garage maakt een bijzonder betrouwbare indruk op me.

Snel, duidelijk en vriendelijk

Prima geregeld alles.

goed bedrijf, goede service ,korte lijnen

Goede service , korte lijnen. zeer betrouwbaar bedrijf.

Klantvriendelijkheid op 1

Ben heel goed geholpen en alles verliep erg vlot. Ik ben trouwen niet anders gewend. Mijn emailadres is gewijzigd in [email protected]

Snelle goede service!

Cuelenaere doet wat ze beloven

Vakkundige service en goed advies

Ik kwam er met een wensenpakket maar zonder al te veel kennis van auto's. Goed geholpen en de auto is in perfecte staat afgeleverd. Zeker een aanrader voor een goede tweedehands auto

Prettig zaken gedaan.

Prima geholpen door Albert.

Prima service,

Mooie auto’s.

Fantastisch autobedrijf

Vandaag de kers op taart: onze auto opgehaald Het gehele proces van een auto uitzoeken, proefrijden, 2 auto's inruilen en besluiten te kopen was wederom een fijne ervaring. Professioneel en persoonlijk

Afspraken worden nagekomen

Nadat we de advertentie op de website hadden gezien, zijn we naar de auto gaan kijken. Tijdens de proefrit hoorden wij een irritant geluid. De volgende dag werden we al geïnformeerd dat dit verholpen was en dat we de auto konden kopen. Dit hebben wij dan ook gedaan. Alle overige afspraken waren bij de aflevering van de auto ook voldaan. Dus wij zijn een tevreden klant.

goed en respect vol bedrijf

netjes en eerlijk geholpen en goede klik met verkoper

Prima service!

Goed en prettig contact, al jaren! Op een zeer prettige manier zaken doen. Open en eerlijk. Al diverse auto's gekocht en nooit slecht geholpen. Bedankt weer!

Eerlijk, vriendelijk, open, 100% betrouwbaar

Inmiddels al ruim 20 jaar volkomen tevreden klant bij Cuelenaere. Diverse auto's gekocht en kom daar altijd voor onderhoud. Ben niet minder kritisch geworden, maar op alle gebieden leveren zij excellente service, zonder poespas. De Megane is in perfecte staat afgeleverd, en we zijn gezamenlijk weer tot een mooie deal gekomen. Bedankt mannen, ga zo door!

prettig, prima,

auto hier aangekocht en prima geholpen

Goede service, nieuwe auto afleveren zoals het hoort

Mijn nieuwe Renault opgehaald, goede uitleg en veel aandacht voor de klant. J.huijgen

Vriendelijk, goed en deskundig geholpen

Ik ben zeer tevreden over de hulp bij de aankoop van een Opel Mokka

Gewoon van AtotZ alles in orde!

Het hele traject van advies naar koop ging op een natuurlijke mannier. Daarom al +/- 40 jaar klant.

Prima fijne zaken gedaan

Goed geonderhandelt fijn gesprek Je doet zoiets niet elke dag Maar ik denk dat we goede zaken hebben gedaan top

Klant is koning!

Uitstekend geholpen. Vakkundig en snel.

Zoals altijd goed

Ik kom al heel lang bij autobedrijf Cuelenaere, dat zegt al iets hè.

we zijn uitstekend geholpen

we hebben een andere auto gekocht en we zijn daar heel informatief geholpen

Kwaliteit wint altijd !

Heb daar de afgelopen paar jaar, bedrijfsmatig, ongeveer 75 auto's gekocht. Nimmer teleurgesteld !!

Nassaulaan 6

4651AA Steenbergen