Top service!

Top service en vriendelijk geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto!

Goede ervaring

Prima service en begeleiding.

Goed vlot en vriendelijk geholpen, aanrader!

super goed geregeld door Albert

Albert heeft voor ons via een ander kanaal een bestelbus geregeld waar we anders maanden op hadden moeten wachten. Top geregeld

Zeer klantvriendelijk

We zijn zeer goed geholpen door Albert. Mijn auto ging stuk en ik meldde me voor reparatie bij de balie. Na wat rondgekeken te hebben ging ik 3 dagen later met een andere auto naar huis. Ik ben zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Alles is zeer snel en goed geregeld.

Goede service en vriendelijk geholpen

Hele goede service en gastvrij

Goede uitleg over de auto Goede service De auto’s in de showroom zien er allemaal netjes en verzorg uit Eigenaar vriendelijk

Binnen een maand na ons eerste contact werd onze CLIO E-tech hybride geleverd!

Begin december 2022 lieten wij garage Cuelenaere weten dat we op zoek waren naar een jong gebruikte CLIO hybride automaat in een luxe uitvoering. Wouter Cuelenaere heeft die voor ons in Duitsland gevonden bij een zeer betrouwbare zakelijk relatie en ervoor gezorgd dat de auto binnen 1 maand was gekeurd en geïmporteerd. En dat in een hele krappe markt. Wij zijn niet voor niks al vanaf 1975 klant bij deze garage!!

Prima dienstverlening

Open en eerlijk prima dienstverlening ze komen afspraak na en zijn flexibel.

vriendelijk en behulpzaam

Er werd geen druk uit geoefend over het te besteden bedrag of soort auto wat bij heel veel autobedrijven wel het geval is. Gewoon een algemeen gesprek over de auto die ik mooi vond. Een proefrit was vanzelf sprekend mogelijk en er werd ook eerlijk gesproken over de auto. Zelfs over mijn in te ruilen auto van 20 jaar werd niet minachtend gedaan. Spontane humor en dat uiteindelijk combineren met zaken doen. Dat geeft mij het gevoel dat ik daar op mijn gemak kan rond lopen , kijken , proef rijden en WIL kopen. Albert en Wouter hebben weer een klant bij.

Zeer klant vriendelijk en ik voel me er thuis!

Iedere vraag wordt snel en efficiënt beantwoord en een probleem wordt zo mogelijk verholpen.

Familiebedrijf met uitstraling!

Onze aangekochte occasion voldoet volledig aan de verwachtingen evenals het aankoop proces.

Het is een goed en vertrouwd bedrijf

Je wordt goed geholpen. Een goede service. Ze leggen alles goed uit. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Weer een mooie ervaring met het kopen van onze "nieuwe" occasion

Goed geholpen met een steekhoudend advies en een prima inruil prijs voor onze inruiler. Geen gedoe en geen onzin. Dit is het en daar moet je het mee doen. In vergelijk met andere bedrijven een logisch en duidelijk stand punt. Wel zo prettig. De aflevering ging vloeiend en vlot, en precies volgens afspraak. Ook geen gedoe over de betaling. gewoon bij het afleveren de factuur ontvangen.

Een fijn bedrijf

Een fijn bedrijf, goed en hartelijk geholpen. Prima service. Afspraak is afspraak. Heel blij met de nieuwe auto.

Gemoedelijk bedrijf, zeer vriendelijk,en komen afspraken na.

Vorige week een mooie opel karl gekocht bij Albert. Bij de proefrit werd er direct gemeld dat er een beschadiging zat op de bumper , "maar dat laat ik nog spuiten". Super! Na de proefrit nog wat aandachtspunten besproken. Op de dag van aflevering stond de auto klaar en papieren enz waren ook allemaal geregeld. We kregen nog een leuk bosje bloemen mee en tevreden ,want alle punten die we hadden besproken waren naar tevredenheid uitgevoerd, hebben we de auto mee genomen. De auto was overigens nog netjes bijgetipt,wat een extra verassing was. De auto bevalt fantastisch. Ga zo door, ik weet waar ik het over heb zeker omdat ikzelf werkzaam ben bij een erkend opel reparateur/Vakgarage.

Een uitstekend autobedrijf

Auto hier aangekocht en super geholpen. Heel erg tevreden

Doen wat ze beloven, SERVICE

Prettige garage gericht op meedenken met de klant. Betrouwbaar.

Mooi bedrijf met vakkundig personeel

Gezellige, correcte ontvangst door Wouter, onze achterbuurman, duidelijk uitleg over de auto en uiteindelijk tot mekaar gekomen qua prijs. En de gunfactor speelde zeker een rol. Leuk zaken gedaan.

Goed en vertrouwd

Eerlijk en vertrouwd

Een uitstekend autobedrijf

Vorige week hebben we bij dit bedrijf een Renault Clio gekocht. We werden vriendelijk ontvangen met koffie en er werd alle tijd voor ons genomen. We stonden verbaasd van de service. Grote beurt bij aflevering, APK, update navigatie systeem. Het was druk in de werkplaats, we zouden 2 weken op de auto moeten wachten. Omdat we een leenauto hadden is door het autobedrijf alles op alles gezet om de auto zo snel mogelijk af leveren, dit was binnen een week na aankoop van de auto. We zijn dik tevreden!

heel erg tevreden

Wouter nam alle tijd voor ons, zeer tevreden over de geleverde service ook fijn dat hij na 1 week belde om te vragen hoe de auto beviel!

Goede service, net een stapje extra voor vaste klanten, wat ik erg waardeer.

goede service, vriendelijk personeel.

altijd vervang auto beschikbaar. goede communicatie. altijd een bakje koffie beschikbaar.

Nassaulaan 6 4651AA Steenbergen