Top top en top

Geweldig bedrij

Nette, betrouwbare autobedrijf

U wordt hier netjes en vakkundig behandeld. Verder wordt er ook een goede service verleend als er wat met de auto aan de hand is.

Zeer goede service!

Goede dienstverlening en zeer goede service! We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang en kregen duidelijk antwoord op al onze vragen.

Netjes en goede service

Via internet naar de ford puma wezen kijken. Geen verkoop praatjes maar duidelijke eerlijke uitleg. Uiteindelijk tot koop overgegaan tot nu toe erg blij mee. Garage is zeker een aanrader.

Altijd tijd gehad voor de vragen die wij hadden.

Prima geholpen bij het kopen van een andere auto. Goed uitleg gehad en Albert stond altijd klaar als wij vragen hadden.

Prettig zaken doen

Professioneel bedrijf. Je ziet buiten al dat dit bedrijf keurig op orde is en dat wekt vertrouwen om naar binnen te gaan. En hierin zijn we niet teleurgesteld. We werden tijdens onze keuze objectief te woord gestaan, zodat we een keuze konden maken die bij ons paste.

Vriendelijke mensen met veel passie voor hun vak.

Vanwege de hele goede ervaring met mijn vorige auto weer bij dit bedrijf een auto gekocht. Niks is teveel en altijd vriendelijk geholpen.

duidelijke communicatie en zeer klantvriendelijk.

Zoals hier boven: goede communicatie en klantvriendelijke benadering.

Wij waren opzoek naar een andere auto. Samen de wensen doorgenomen en vrij snel kwam er een auto beschikbaar helemaal naar onze wensen en zelfs nog beter. Contact super, aflevering super

Het cijfer 10 zegt al voldoende

Oude liefde roest niet ! Ik ken autobedrijf Cuelenaere al meer dan 45 jaar. Ze zijn kundig, komen afspraken na en het onderhandelen gaat in een relaxte sfeer. Ik zal ze zeker aanbevelen.

Vriendelijk, eerlijke prijs, goede service

Fijn gevoel

Ik heb zeer fijn gevoel bij het autobedrijf. Goede service met mijn nieuwe auto. Aan te bevelen

Prima service.

Prima service,klantvriendelijk.Altijd vriendelijke medewerkers.

zoals altijd de beste service door een vakkundig team, chapeau!!

al ruim 25 jaar klant bij deze garage staan altijd voor je klaar, en bieden je de beste service voor je voertuig

Van ons krijgen ze 5 sterren

alles prima geregeld

alles prima geregeld en netjes geholpen

Super klantgericht

Wouter wist dat we op zoek waren naar een andere, net wat grotere, auto. Toen er auto werd ingeruild die voldeed aan onze wensen is er direct contact opgenomen en nog geen week later reden we rond in onze ‘nieuwe’ auto! Met nog een beurt tegoed in oktober, omdat dit nog eventjes weg is! Ook hebben we een mooie prijs gekregen voor de auto die we hebben ingeruild!

Goed bedrijf

Goed bedrijf

Zeer fijne en betrouwbare garage/mensen

De Ford Kuga die ik gekocht heb was net binnen en de heren hebben alles aan gedaan zodat ik de auto op tijd had voor de vakantie. Zeer goede service. Zeker een betrouwbare garage. Dank je wel !!!

Heel goed geholpen bij cuelenaere

Op zoek naar een andere auto kwamen we terecht bij cuelenaere,hier werden we deskundig geholpen en namen alle tijd voor ons, onze eigen auto ingeruild voor een prachtige Captur die een paar dagen later keurig netjes werd afgeleverd, wij waren dik tevreden over cuelenaere en raden deze bij iedereen aan.

Kennis en vriendelijke verkoer

Hier auto gekocht en op een goede manier geholpen.

Zeer goed ontvangen

Netjes te woord gestaan zijn tevreden over dit bedrijf zeker een dikke 9

Geweldige service!

Bedrijven zoals dezen zijn zeldzaam. In september 2022 een leuke occasion gekocht. Na 6 maanden nog steeds uitstekend geholpen!

Top service!

Top service en vriendelijk geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto!