Al jaren klant. Kosten auto repareren werden te hoog. Voor ons een tegenvaller. Samen op zoek naar een andere auto. Super druk in de garage, maar alles binnen een week geregeld. Wij rijden weer veilig.

Alle vragen snel en precies beantwoord !

Enkele kleine aanpassingen in 'no-time' uitgevoerd, helemaal voldoend aan de gestelde vraag. Vriendelijke uitleg, met koffie en ook gezellige 'kout', precies wat we willen ... Mèt het aanbod om direct te bellen of langs te komen bij een vraag of euvel.

Duidelijk uitleg.

Aankoop nieuwe auto met een duidelijke uitleg over de betreffende auto's met voor en nadelen. Goed aanbod van auto's. Duidelijke informatie op de auto's.. Onytvangst gastvrij

Snel en goed geholpen bij de proefrit. Ook bij het kopen en afleveren van onze auto zijn we super geholpen.

Tevreden

We zijn goed geholpen vriendelijk en zijn zeer tevreden

Super geholpen

Alle tijd voor de klant,super geholpen

Vertrouwd, kwaliteit, expertise, behulpzaam, persoonlijk, 1e Keus!

Al vele jaren genieten wij van de prima service en klantvriendelijkheid, goede expertise en altijd behulpzame mannen van Autobedrijf Cuelenaere in Steenbergen.

Hele goede en persoonlijke benadering!

Hele goede en persoonlijke benadering.

Fijn bedrijf

Onze eerste auto pas bij ceulenaere gekocht. Vriendelijk, goede service en goede uitleg bij aflevering.

Zeer prettig en vertrouwd bedrijf met goede occasions

Ik heb een bij autobedrijf Cuelenaere een vrij nieuwe occasion van 2 jaar oud gekocht voor een scherpe prijs met Bovag garantie. De contacten met Albert Cuelenaere waren duidelijk en zeer prettig. Bij de aflevering werd ik opgehaald vanuit Rotterdam. De auto bevalt uitstekend. Ook afspraak gemaakt om aan het einde van de garantietermijn nogmaals de auto te laten checken. Kortom, ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen.

Een eerlijke verkoper gehad, waarmee we direct een "klik" hadden.

Gewoon een vertrouwd adres, waar ik al 11 jaar voor onderhoud kom. Nu mijn eerste auto daar gekocht en ook hierbij weer een goed gevoel.

Zo als het hoort.

En bedrijf dat nog werkt zoals het hoort, goed de eerste keer goed de tweede keer goed elke keer.

Goede garage, prima service.

Afgelopen week weer een andere auto gekocht, volgens mij de 5e Renault op rij. Eerlijk advies, duidelijke afspraken en correcte levering, samengevat goede garage met een prima service!

Weet de tel onderhand al niet meer,maar dit is de zoveelste Renault die wij kochten! We hebben gewoon niet anders dan lof voor jullie! Zeer prettig gesprek bij verkoop en koop nieuwe auto! We kunnen niet anders zeggen topservice geleverd! Ga zo door!

Klantvriendelijk en snelle afhandeling

Positief, en goede informatie....

goede serice

Vriendelijk personeel, goede service en flexibele instelling. Ik kom er graag terug.

altijd goed

Prettig, vriendelijk,

Goed behandeld, en vriendelijk

Een tevreden klant

Met heel veel vertrouwen in het bedrijf een auto gekocht

Klantvriendelijk en met veel vertrouwen een auto gekocht

Heel vriendelijk en service gericht!

Een auto ingeruild en andere gekocht voor een mooie prijs. Netjes afgeleverd volgens afspraak.

Hele goede service

Hele goede service

Super vriendelijk en goede service! Fijn bedrijf waar ík zojuist m’n Renault Clio heb gekocht!!

Zeer vriendelijk

Een ouderwetse garage met vriendelijke mensen

Fijne dealer

Vandaag een auto gekocht. Heel fijn contact met de eigenaar van de garage. Snel, goed en ook nog eens gezellig. Goede service! Je bent hier in goede handen!

GOEDE BEGELEIDING BIJ AANKOOP

BEDRIJF ZIET ER GOED EN BETROUWBAAR UIT