Tevreden

Mid 2021 was ik op zoek naar een wat zeldzamer auto (Laguna 3, 1.5D Executive) en die hadden ze bij Van Leeuwen staan. Daarom van Alphen aan den Rijn naar Emmen gekart. Ondanks afspraak stond auto nog bij de poetser, dus klein minpuntje. Een schappelijke deal kunnen maken waarna de auto keurig klaarstond bij ophalen met alle besproken punten verholpen. Bij wegrijden merkten we dat de aircon niet goed functioneerde. Na snelle controle door monteur was volgens hem alles normaal, maar dat bleek later niet te kloppen. Omdat het niet erg warm was, was dit mogelijk wat moeilijk goed te beoordelen, maar kostte ons uiteindelijk wel geld. Na ruim 6 maanden nog steeds erg tevreden met deze auto en beoordeel nog steeds als een schappelijke deal voor beide partijen. Mogelijk gaan we binnenkort een tweede auto bij Van Leeuwen kopen.

top bedrijf

onze auto had het begeven en wij hadden wegens fam omstandigheden per direct een andere auto nodig we reden binnen 10 min in een andere auto bij van Leeuwen weg. superrrrrrr goed behandeld nog bedankt voor alles

Eerlijk en komt afspraken na.

Leuke 2e hands Fiat Panda gekocht. Duidelijk verhaal aan de telefoon zodat we niet voor niets naar Oss zijn gereden vanuit Delft. Bijna alles wat er aan de auto nog niet goed was hebben ze eraan gedaan. Ook APK was geen probleem. Defect knipperlichten werd nog netjes nagezonden. Kortom vriendelijk en goed geholpen en een nette auto tegen redelijke prijs.

In 1 woord geweldig

Erg goed ontvangen de verkoopster amy heeft ons meer dan geweldig geholpen erg vriendelijk en deskundig bij de aankoop van onze nieuwe auto. Meer dan tevreden.

KUT BEDRIJF

Ford fiest gekocht bij van Leeuwrn auto s in Emmen na dat het ( eindelijk geleverd )kon worden en ik een stukje wilde rijden stond ik na 500 m al stil. Wat denk je? Tank leeg , maar bij de foto,s zou deze half vol.zijn!! Ik voel me ZEER! BEDONDERD door dit bedrijf Sandra Boneschansker

Warme ontvangst!

Eerste contact was gelegd via Marktplaats. Er wordt snel gereageerd en vooral vriendelijk. Na een rit van Amsterdam naar Emmen. Warm ontvangen. We hebben een proefritje mogen maken. Ze denken mee. Zeker een aanrader! Prachtige auto gescoord. Super blij. Het was zo gezellig dat ik vergeten was waarvoor ik kwam.

super goed geholpen, zeer klantvriendelijk

ik kwam hier voor het eerst, ze hebben veel service verleend ik blijf hier terug komen , zeer tevreden klant heeft u een auto nodig kom naar deze garage!

Goed opgelost

Ik had de auto eigenlijk al gekocht maar door omstandigheden was deze aankoop niet handig en dat zat me niet lekker. De verkoper had dat in de gaten en later hebben we contact gehad en kreeg ik het aanbod om de koop kosteloos ongedaan te maken. Een hele fijne oplossing.

Zeer goed geholpen

Nadat er van achteren een auto op mijn auto gebotst was ben ik naar Van Leeuwen Schadeherstel in Waddinxveen gegaan. Zij hebben alles voor mij geregeld en de schade werd compleet vergoed. Super!

Snel en prittig geholpen

Doordat mijn vorige benz totallos verklaart was. En ik toch met spoed weer een auto nodig was is mijn oog gevallen op een benz bij deze dealer. Van alle kanten hebben ze begrip getoond en voor dat de auto helemaal betaald was kon ik hem al ophalen. Helemaal happy, en toch schort er meer aan dan dat ik gedacht had. Ook mijn eigen schuld om zo klakkeloos via de website te kopen zonder eerst te kijken. Helaas loet mijn gezondheid het op dat moment nog niet toe om te kijken. Maar kim er nog weer en dan eens zien hoe hun verdere service en coulance is. De afhandeling daar schorte het niet aan.

Iemand met hart voor zijn zaak en voor zijn klanten

Zeer positieve ervaring opgedaan bij deze garage. Eerlijk en betrouwbaar!! Wil kwaliteit leveren en doet er alles aan om je goed te helpen Super!!!!

hele goede service en aardige verkoper

Wel een eind rijden maar leveren goede informatie en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands beetle gekocht. Binnen 1 dag alles geregeld. Keurige ontvangst, komen gemaakte afspraken na. Klantgericht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden heb auto uit gekocht golf diesel perfect, moest 300 km rijden om daar te zijn,maar ik vind dat een van de beste garage.zeker de moeite waard.in oude pekela zijn oplichters garage,s.ik zal maar geen naam noemen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig netjes geholpen door laurens qua service niets op aan te merken met dank aan jan de technicus van vestiging veenendaal

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hetgeen Adriaan over zijn strategie schrijft en vertelt, klopt.Een maand terug onze 2e bedrijfsauto bij hem gekocht. Een jaar met de eerste voldeed zo goed, dat ik hem om een 2e auto heb gevraagd, zwarte Ford Custom. Had zelf een standaard gekozen, waarna hij mij een andere, luxere adviseerde. Hij heeft gelijk gekregen, nu na 6 wkn alleen maar trots en plezier met die auto,\r\nZal hem tzt ook benaderen voor de volgende auto s die we nog eens nodig zijn. Dus hoge kwaliteit voor bodemprijzen, zoals ik het ervaar. Daarom vol vertrouwen de autos gekocht zonder de garantie-opcenten. PRIMA, gr. P.B.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst tevreden. Erg vriendelijk ontvangen. Absoluut geen druk om snel te kopen. Kreeg alle tijd om een heel lange proefrit te maken. Uiteindelijk koop gesloten en de auto werd supernetjes afgeleverd. EEn aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed ontvangen er werd mij direct een kop koffie aangeboden..de auto die gekocht werd is van AtotZ deskundig uitgelegd!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk , behulpzaam , deskundig en ze nemen alle tijd voor je , kortom , een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkoper neemt ruim de tijd voor uitleg en tip over de aankoop een auto.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ten eerste zeer hartelijk ontvangen, verwelkomst met een kop koffie.\r\nverder beleeft, en zeer veel kennis van zaken.\r\nzeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vriendelijke klantgericht bedrijf. Goed contact en goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig contact!\r\nrustig, geen gehaast.\r\n\r\n