hele goede service en aardige verkoper

Wel een eind rijden maar leveren goede informatie en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands beetle gekocht. Binnen 1 dag alles geregeld. Keurige ontvangst, komen gemaakte afspraken na. Klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden heb auto uit gekocht golf diesel perfect, moest 300 km rijden om daar te zijn,maar ik vind dat een van de beste garage.zeker de moeite waard.in oude pekela zijn oplichters garage,s.ik zal maar geen naam noemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig netjes geholpen door laurens qua service niets op aan te merken met dank aan jan de technicus van vestiging veenendaal

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hetgeen Adriaan over zijn strategie schrijft en vertelt, klopt.Een maand terug onze 2e bedrijfsauto bij hem gekocht. Een jaar met de eerste voldeed zo goed, dat ik hem om een 2e auto heb gevraagd, zwarte Ford Custom. Had zelf een standaard gekozen, waarna hij mij een andere, luxere adviseerde. Hij heeft gelijk gekregen, nu na 6 wkn alleen maar trots en plezier met die auto,\r\nZal hem tzt ook benaderen voor de volgende auto s die we nog eens nodig zijn. Dus hoge kwaliteit voor bodemprijzen, zoals ik het ervaar. Daarom vol vertrouwen de autos gekocht zonder de garantie-opcenten. PRIMA, gr. P.B.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst tevreden. Erg vriendelijk ontvangen. Absoluut geen druk om snel te kopen. Kreeg alle tijd om een heel lange proefrit te maken. Uiteindelijk koop gesloten en de auto werd supernetjes afgeleverd. EEn aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed ontvangen er werd mij direct een kop koffie aangeboden..de auto die gekocht werd is van AtotZ deskundig uitgelegd!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk , behulpzaam , deskundig en ze nemen alle tijd voor je , kortom , een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkoper neemt ruim de tijd voor uitleg en tip over de aankoop een auto.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ten eerste zeer hartelijk ontvangen, verwelkomst met een kop koffie.\r\nverder beleeft, en zeer veel kennis van zaken.\r\nzeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vriendelijke klantgericht bedrijf. Goed contact en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig contact!\r\nrustig, geen gehaast.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kwamen in eerste instantie voor een andere auto kijken. Maar deze voldeed niet aan onze verwachting. Er werd verder niks op gedrongen, maar we hebben samen verder gekeken naar een andere auto. Uit eindelijk is het een ander busje geworden. Helemaal naar tevredenheid, goed begeleid. Goede kennis van technische en financiele zaken!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laag drempelig, vertrouwd gevoel. Gezellige open gesprekken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, prima bus. Zeer gastvrije ontvangst !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede en nette service.\r\nLekker open ook begrip vol naar de klant.\r\nOf te wel top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf van te voren bijzonder goed van informatie voorzien vriendelijk geholpen, werd uitgebreid de tijd genomen en gaan vol vertrouwen met onze nieuwe bedrijfsbus op stap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goed service. Goed op de hoogte gehouden met de vorderingen van de auto. Plus veel extra dingen erbij gekregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en plezierige communicatie, correcte afhandeling, goede uitleg, uitgebreid de tijd om alles goed door te nemen. Veel kennis van de verkochte occasion en het merk. \r\nBetrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het als heel erg prettig ervaren hoe de verkoop werd afgehandeld. In mijn ogen een zeer betrouwbaar bedrijf die ruim de tijd neemt en het hele koop traject prima begeleid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, we krijgen er een netjes en eerlijk gevoel bij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst en goede uitleg voor de aankoop van de auto. Dit gaf vertrouwen om de koop definitief te maken.