Autobedrijf Snijders daar waar service nog voorop staat.

Dhr Snijders heeft ons geholpen om een tweede auto te vinden. We zijn goed voorgelicht en er werd ons per keuze verteld wat we ongeveer konden verwachten. Kundig en eerlijk advies met een groot aanbod.

Als volgens afspraak en snel geregeld

Alles snel en correct geregeld

Een zeer goede service

een goede service

Goed zoals altijd

Er wordt goed meegedacht en de reparaties zijn altijd prima!

Goede en snelle service

Betrouwbare auto garage zonder verassingen en een eerlijke prijs

Zeer goede ervaring zowel afspraken als nakomen van afspraken.Reperaties worden nauwkeurig uitgevoerd en geen onverwachte hoge rekeningen

Betrouwbaar!

Al jaren kopen wij onze (bedrijfs)auto's bij Nimda. Goede service en eerlijke facturen.

We zijn zeer tevreden over het werk van garage Snijders en bevelen het bedrijf aan iedereen aan!!

Snel en goed geholpen !

Vriendelijke mensen, goede service en denken in oplossingen.

super goed bedrijf met vriendelijke mensen

een warm welkom en deskundig advies......

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

De eigenaar is erg vriendelijk. De service is goed. Ik ga graag terug naar dit bedrijf omdat ik er een goed gevoel bij heb.

Snelle service, prima prijs kwaliteit verhouding

Heel behulpzaam, snelle service en perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Persoonlijk en klantgericht. Ik kom al vele jaren bij deze garage en wordt altijd goed geholpen.

Toffe kerel

Top auto weer gekocht hier

Vandaag voor de tweede keer een auto hier gekocht Er blij met mijn Trabant,Nimda is een eerlijke en een zeer meedenkend persoon. Bedankt weer voor de goede service en tot de volgende x

Doet de besproken reparaties en mocht er nog wat zijn dan word je gebeld om te bespreken wat er gedaan moet worden

Altijd tevreden na onderhoud en meedenken

Snel en vakkundig waar service nog hoog in het vaandel staat

goed van dienst

direct en correct geholpen

Snelle service met persoonlijk contact!

De uitlaat van onze auto was verroest en los geraakt. Nimda heeft dit de volgende werkdag direct opgepakt. Ik ben super snel geholpen en de auto rijdt weer top!

Snelle, goede en professionele hulp!

Goede service, eerlijke prijzen

zeertevrede

goede kwaliteit goede service en ook nog snel geholpen en normale prijzen kan ieder deze aanbeveelen

Super autobedrijf

Je word altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Prima, betrouwbaar adres voor aanschaf en onderhoud van je auto

Afspraak is snel gemaakt en altijd een leenauto mee

Helemaal super!

gedaan wat afgesproken is .vakmannen

Snel en netjes gewerkt

De bandenwissel is weer netjes en snel uitgevoerd door de monteur. Hij ontdekte tevens een schroef in een van mijn banden en heeft de band direct gerepareerd. Daarna de winterbanden netjes in de auto gelegd. Als tevreden klant reed ik weer naar huis.