perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden, ondanks dat ik (nog) geen auto bij hen heb gekocht. De helft van de ervaring is dat een bedrijf echt eerlijk advies geeft en ook wijzen op de voor een leek verborgen gebreken aan een auto. Ze zetten ook netjes eventuele schades op de foto zodat je zeker weet dat je ook weet vaarvoor je naar Joure afreist. Alle lof! Er ligt nu een zoekopdracht bij hen en ik heb er het volste vertrouwen in dat ze de juiste auto zullen adviseren!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wees op je hoede voor dit malafide bedrijf. Ze hebben me auto verkocht met volop afwezige opties, verborgen gebreken en als klapper een teruggedraaide teller!!! tot 2 keer toe teruggedraaid zoals het uit de RDW rapport blijkt. Maandag afspraak staan voor aangifte bij de politie wegens dwaling en oplichting.

Men koopt een goedkope Bmw van 2001 met 300.000 km op de teller voor slechts € 1700,- waar bij de verkoop duidelijk is aangegeven dat er op een oude auto met deze kilometerstand best eens wat aan kan mankeren. En vervolgens zeggen dat meneer deze auto door wilt verkopen voor 4.850,- euro? Wie zijn er dan de oplichters? Wat betreft KM-stand er zijn 2 keer fouten gemaakt bij invoer NAP dus zeker niet teruggedraaid, en vooral niet door ons, Haha. wat denkt ie wel niet!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deze week een keurige auto gekocht bij dit bedrijf. we zijn zeer te spreken over het hele team ,het hartelijke ontvangst en aandacht is zeker een vermelding waard, top echt waar! hier komen we zeker nog eens terug.\r\nkan t ieder aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen door een verkoper met een hart voor auto\'s.\r\nAuto zag er netjes uit, en rijd super.\r\nRitje Rotterdam bijna slapend gedaan, zo soepel rijd de Toledo.\r\n\r\nBedankt voor de perfecte service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer mee levende heren wij hadden een trouw auto gehuurd wat we helaas moesten annuleren dit werd keurig door de heren opgelost mijn complimenten heren ga jullie zeker aan bevelen
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop van de auto ,bleek dat de auto een verborgen gebrek vertoonde. Na overleg is het gebrek naar alle tevredenheid grandioos opgelost.Frieslandautovoordeel krijgt daarom van mij een zeer warme douche.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele maanden geleden een gebruikte auto gekocht. Na 2 maanden kregen we problemen met de versnellingsbak. Na telefonische afspraak met Jacobus hebben ze dit tot volle tevredenheid gemaakt. Wij zijn dan ook zeer te spreken over de verleende service
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf waardeloze zaak vanmiddag op de site een auto gezien naar veel heen en weer gebelt dat wij zo snel mogelijk zouden komen krijgen we te horen dat hij hem verkocht heeft

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat speurwerk voor een andere auto, terecht gekomen op de marktplaats pagina van Friesland auto voordeel. We waren op zoek naar een leuke Audi A4 diesel met nog een redelijk gunstige kilometerstand in de kleur zwart & handgeschakeld met een lederen bekleding. Na aanleiding van de nette foto\'s op internet en een duidelijke omschrijving waar ook de kleine minpunten netjes werden vermeld. Gebeld met dit bedrijf dat we graag langs wilden komen op de auto te komen bezichtigen & een proefrit te maken. Na een reis van een dik uur aangekomen bij dit bedrijf waar de Audi al klaar stond voor de proefrit. Na een kleine ronde om de auto kwam daar de verkoper aan en stelde zich netjes voor al met al een goede eerste indruk van het bedrijf en personeel. Na dit alles en 3 bakken koffie verder een leuk gesprek met de verkoper gehad en vervolgens de proefrit gemaakt met de Audi, deze reed werkelijk fantastisch we hebben dan ook niks kunnen ontdekken tijdens de rit. Na terugkomst van de proefrit nog even onderhandeld over de prijs dit hebben we uiteraard ook netjes gehouden. Wij zijn dan nu ook de trotse eigenaren van de Audi A4. Al met al voor ons een zeer positieve indruk van zowel de Auto en bedrijf en personeel. Bij de volgende auto zullen we dan ook zeker weer aan dit bedrijf denken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, leuk geholpen bij aankoop auto\'s. Hebben meerdere keren hier een auto gekocht naar volle tevredenheid.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en deskundig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en zeer goed geïnformeerd over de vragen die ik had

Tolhuswei 12

8501 ZR Joure