perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en transparante service met een scherpe prijs. De laatste maanden twee keer een auto gekocht, twee keer duidelijke afspraken en die ook steeds nagekomen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoop liep prima 450 euro voor het klaar maken van de auto was het niet waard de ruitenwissers treken streepen de houder van de antene is stuk er zitten randen op de remschijven verder de verkopen is een aardige man veder ook een prima bedrijf op basis van vragen die ik stelde over invalide auto.s wist de verkoper nix

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst prettig bedrijf. Eerlijke en duidelijke informatie. Auto stond erbij als beloofd, nix mis mee.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW met \"weinig kilometers\" gekocht voor de hoofdprijs.\r\nIk blij! Echter aan de auto mankeert echt van alles, zeer ontevreden, maar enig service/begrip, ho maar. Dit is geen autobedrijf, maar mannetjes die auto\'s importeren, schoonmaken en weer doorverkopen, zonder enige deskundigheid en visie. Ze moeten zich diep schamen, maar dat woord kennen ze niet. Ik zit met een ellendige auto die ik niet meer fatsoenlijk kan verkopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig. Auto stond vooraan klaar bij aflevering en alles geregeld zoals afgesproken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en goed en vriendelijk geholpen. \r\n\r\nDuidelijk uitleg over de auto gekregen en de voorgeschiedenis. Daarnaast volop ru8mte ruimte voor vragen en natuurlijk was een proefrit geen probleem. \r\n\r\nWat mij betreft kan ik ieder een bezoek aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er een Volvo XC70 gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, klantvriendelijk, goede ( bezorg ) service !\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en duidelijk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben er heen gereden vanuit venlo met een bewust doel.\r\nDe auto die ik voor ogen had stond er nog , en ik had ze niet geinformeerd dat ik kwam.\r\nDit zorgt er in mijn ogen voor dat ze van te voren geen voorbereidingen kunnen treffen.\r\nAchteraf was het ook niet nodig geweest , want er stond precies de wagen zoals vermeld op de weppage.\r\nNiets meer en niks minder.\r\nGeen opdringerigheid , aandacht voor de klant en de natuurlijke vriendelijkheid van beide heren vielen meteen op.\r\nHet gevoel en vertrouwen dat hier ontstaat in de zaak is top , zonder te overdrijven in deze.\r\nDe mannen zijn zakelijk moeilijk om te krijgen in de prijs , maar gezien mijn eerlijkheid in deze werden we beloond met een prijs voor de auto waar we prima mee konden leven.\r\nDe auto is meteen overgeschreven , en we konden hem meteen meenemen.\r\nDe auto is in prima conditie en voor zijn bouwjaar nog een super wagen.\r\nAls het weer zover is , zullen zij de eersten zijn waar ik weer ga kijken.\r\nTop mannen , en hou dit concept vast.\r\nJullie weten hoe je tevreden klanten de zaak uit laat rijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn proefrit bleek de airco van de auto niet te werken. Falco stelde voor om deze bij zijn compagnon te laten vullen. De airco werkte weer. Echter toen ik 2 dagen daarna de auto weer gebruikte, bleek de airco het weer niet te doen. Falco bood aan om €250 terug te geven op de auto terwijl ik deze zonder garantie had gekocht. Wat een service! Inmiddels is de airco gerepareerd bij mijn plaatselijke aircomonteur. Al met al ben ik zeer tevreden met de gang van zaken en raad het bedrijf dan ook absoluut aan :-)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed. en falco is een topper.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gingen opzoek naar een mooie betrouwbare auto.\r\nBij aankomst even rond gekeken en niet meteen een verkoper in je nek.\r\nNa een paar rondjes om de auto die we zochten kwam de meneer naar ons toe om ons verder te informeren. \r\nGoeie informatie en goede eerlijke prijs!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden hartelijk ontvangen en ze waren zeer bereid om te laten zien wat we wilden zien om een goede keus te maken. Tevens zijn we goed voorgelicht. \r\nDe deal voor onze nieuwe auto was snel gemaakt :-)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooi bedrijf met leuke auto.s vriendelijke mensen zeker voor herhaling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf innemende en behulpzame medewerkers

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenlijk kwamen wij per toeval dit bedrijf tegen toen we aan het oriënteren waren voor een kleine goedkope auto. Na een eerste blik toch besloten om even goed naar alle auto\'s te kijken en daar zaten mooie exemplaren tussen voor schappelijke bedragen. Er was in die week een VW Polo binnengekomen die er nog erg goed uitzag (wat kleine krasjes hier en daar, maar daar was de prijs ook naar). Gevraagd om een proefrit, en dat was geen probleem. Reedt als een zonnetje en de motor klinkt ook top. Kortom wij waren verkocht. Na een kleine onderhandeling besloten we om hem te kopen en in die week werd de auto nog een keer netjes gekeurd, schoongemaakt en rijklaar gemaakt. Één onderdeel zou later nog worden aangebracht, moest nabesteld worden. \r\n\r\nToen het onderdeel geleverd was kregen we netjes bericht en zijn we naar de garage gereden. Terplekke werd het onderdeel bevestigd en we konden weer weg. alhoewel. De motor wilde niet meer starten. \r\nDe mensen van betaalbaar autorijden hebben dit ook keurig afgehandeld. We mochten een leen auto even gebruiken en ondertussen zou er nog iemand komen kijken naar de auto. Helaas bleek er toch wat grotere problemen te zijn, de ketting in de motor was versprongen en liep dus niet meer goed waardoor de ontbranding niet tegelijk liep met de toevoer van brandstof. Dit probleem kan bij iedereen gebeuren (in mijn direct omgeving hoorde ik dat er meer mensen hier last van hebben gehad). Betaalbaar autorijden heeft vervolgens de auto terug naar de garage gebracht en heeft er voor gezorgd dat alles weer picobello in orde was zonder extra kosten!!!!! Super netjes dus en meer dan lof voor de service! \r\nUiteraard hopen we dat we nog lang kunnen genieten van de auto, maar dat moet wel goed komen. mochten we nog een tweede hands auto zoeken dan gaan we zeker ook weer langs betaalbaarautorijden.nl!\r\n\r\nondertussen rijden we nu een maandje met de auto zonder problemen! zelfs met de extreme kou werkt alles!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en no nonsense attitude.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen, afspraken zijn duidelijk. Zeker een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe tevreden klantvriendelijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf... vriendelijke service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate netjes geholpen bij de aanschaf van een Volvo S40. Ze bleven zelfs na sluitingstijd wachten op de proefrit en namen daarna nog alle tijd om de verkoop te regelen. Afgesproken om een deuk uit het portier te laten halen, dit gebeurde vakkundig een paar dagen later. Nette zaak met ruim aanbod tegen schappelijke prijzen.

Ambachtsweg 22 1271 AM Huizen

620079140