Super goede rijschool, was altijd gezellig met Edwin in de auto!

Gelijk vanaf het begin voelde ik mij al vertrouwd in de auto. De lessen waren gezellig met Edwin. Ik had het pakket van 30 lessen en ze werden allemaal goed benut om voor te bereiden voor het examen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prettige rijschool die je vertrouwen geeft tijdens het rijden in de auto

De rijschool heb ik als erg fijn ervaren. Er was genoeg ruimte om ook eens iets niet zo goed te kunnen doen zonder dat daar dan vervelend op werd gereageerd. Dit zorgde voor vertrouwen. Daarnaast was het fijn om de bijzondere verrichtingen vaker te herhalen. Ook na het halen van de tussentijdse toets die al redelijk aan het begin van de opleiding was gepland.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles wordt duidelijk uitgelegd en er is een fijne sfeer waar het niet erg is om fouten te maken.

Ik vond het fijn om hier te lessen. De uitleg wordt goed en duidelijk gedaan met behulp van voorbeelden. Ook is het rustig en een fijne sfeer waardoor het niet erg voelt als je een foutje maakt.

Alles in 1 keer gehaald

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad

Elke les was weer leuk en ik keek er elke week weer naar uit. We konden altijd gezellig een praatje houden tijdens de les en alles werd goed, rustig en duidelijk uitgelegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rustige uitleg, zeer betrokken.

Edwin neemt alle tijd om dingen uit te leggen. Ik heb altijd met veel plezier de rij lessen gevolgd en ben blij dat ik zo snel mijn rijbewijs heb gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede lessen met een relaxte leraar!

Edwin heeft mij ontzettend goed geleerd hoe ik moet rijden. Tijdens mijn lessen hielp hij op de juiste momenten en gaf hij goede tips. Het was zeer fijn om hem als leraar te hebben.

Uitstekende rijschool

Edwin Vink legt alles erg duidelijk en professioneel uit

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

erg fijne manier van leren

hij geeft op een rustige en effectieve manier les waardoor je het snel onder de knie krijgt, ik ben in 1 keer geslaagd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijn

De ervaring met deze rijschool was erg goed. Als beginnende rijder wordt je serieus genomen en gekeken naar de plus en min punten van de rijles. Daarnaast vond ik het persoonlijk erg fijn dat er gelijk werd begonnen met rijden en schakelen. Daardoor was er ruimte om fouten te maken en die weer op te lossen. Erg fijne rijschool dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

mijn ervaring tijdens het rijden was erg fijn

De hulp, ervaring en rust die je krijg en ervaart tijdens het rijden is erg fijn. Edwin helpt goed, grijpt goed in als dat nodig is en legt goed uit waar verbeterpunten liggen.

Hele fijne lessen!

Fijne ervaring en netjes alles binnen het pakket.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig en zeer professioneel

Ik heb 30 lessen gehad, en ben geslaagd. Fouten maken was geen probleem en er werd rustig uitgelegd wat je fout deed en de volgende keer beter kon doen. Over het algemeen zeer prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructeur altijd in voor een babbel

Erg goed. Erg naar mijn zin gehad

Helemaal top

Goeie rijinstrecteur heel snel mijn rijbewijs kunnen halen 6 maanden en 10 dagen over gedaan

Prima!

Perfecte rijschool

Autorijbewijs en BE-rijbewijs beiden in een keer gehaald door de goede doelgerichte lessen.

Fijne ervaring!

Hele fijne ervaring, heel rustig waardoor ik weinig druk voelde en op me gemak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het erg vertrouwelijk om met Edwin te lessen. hij gaf me ook veel ruimte om zelf dingen te leren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke, goede lessen met een goed eindresultaat!

Fijn om op verschillende plekken te lessen niet alleen in Tiel. Duidelijk uitleg en goede antwoorden op vragen!

Top rijschool

Edwin geeft altijd duidelijk uitleg, blijft altijd rustig als er iets fout gaat en geeft goede begeleiding. Voor de rest is hij ook erg geduldig en was de sfeer altijd goed, dus zeker aan te bevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rijlessen waren erg goed en er was altijd een ontspannen sfeer

Edwin nam altijd goed de tijd om alles duidelijk uit te leggen en corrigeerde mij op een rustige en aardige manier waar nodig. Edwin heeft mij veel geleerd en daardoor boekte ik snel vooruitgang. Zeker aan te raden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg in een fijne auto

Het was altijd gezellig en Edwin dacht altijd goed na over de lessen. Hij helpt je goed verder en alles is netjes geregeld. De auto reed fijn. Ondanks dat het met het examen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super veel geleerd van alle lessen, in een keer geslaagd. Edwin gaf mij vertrouwen, rust en geduld. Rijbewijs inmiddels op zak en het rijden in het verkeer gaan mij goed af. Nog super bedankt Edwin!

Top rijschool!

Ik heb in 1x mijn rijbewijs gehaald bij Edwin Vink. Ik ben altijd met plezier naar mijn rijlessen gegaan, want de lessen waren heel leuk en leerzaam. Edwin is heel geduldig en legt alles zovaak als nodig rustig uit. Deze rijschool is dus echt een aanrader!