Topservice

Goede service! Netjes afgeleverd en behulpzaam.

Snel en correct

Vriendelijk ontvangen, gemakkelijk een proefrit, goed mee te onderhandelen en netjes thuisbezorgd.

Het kopen van een auto bij Autobas.

Wij hebben snel na het bekijken van de auto een proefrit gemaakt. Na de proefrit hebben we meteen de auto gekocht.

Klantvriendelijkheid en uitstekende service

Wij zijn vriendelijke onthaald, verkoper(Bas), liet ons rustig het voertuig bekijken. Koffie was goed!! Na de proefrit weer koffie aangeboden gekregen. Bij het ophalen 4 weken later, weer vriendelijk onthaald. Alles wat we hadden afgesproken is Bas nagekomen. Een autobedrijf waar de klant nog als koning wordt behandeld. Heel erg bedankt.

Snel geholpen en een goede service.

Klantvriendelijk autobedrijf

Goede service alles volgens afspraak goed geregeld Top

Goede en vriendelijke service.

Goede en vriendelijke service.

Vriendelijk,behulpzaam en nam de tijd om alles door te nemen en uit te leggen. Lijkt mij een betrouwbare garage.

goed en klantvriendelijk autobedrijf

Een occasion gekocht. Zeer goed ontvangen.Prettig zaken doen. Niets teveel. Communicatie vlot en ongedwongen, altijd bereikbaar.Een top bedrijf en personeel.

Nette service

Nette service, vriendelijke medewerkers

Nette communicatie, betrouwbaar en doen wat ze beloven

Goed en klantvriendelijk autobedrijf

Deskundig en klantvriendelijk

Prettig om op de hoogte gebracht te worden van vorderingen en meegenomen worden in het proces. We mocht meedenken en beslissen wat voor ons de beste optie was.

Goede service tot nu toe.

Persoonlijk en klantgericht. Gaat ongedwongen.

Professioneel bedrijf doorgeleerd personeel

Altijd zeer vriendelijk en een goede service. Laatst zelfs koffie met gebak gekregen. Top bedrijf

Een super fijne ervaring

Ik heb een occasion gekocht, een leuke Aygo. Geen ervaring/kennis met auto's dus afgegaan op klanttevredenheid. Super geholpen door Bas. Zeer vriendelijk, en men hield goed rekening met de corona richtlijnen. Nadat ik de auto thuis goed bekeken had ik toch een paar puntjes. Een kleine reparatie, en een paar cosmetische minpuntjes. Deze zijn allemaal prima opgelost. Dus een zeer tevreden klant.

Kan deze garage iedereen aanraden voor reparatie, apk keuring of een andere auto

Kan deze garage iedereen aanraden voor reparatie, Apk Keuring of een andere auto

Nette garage, goede auto's en prima service

Zeer tevreden met de aankoop van mijn auto bij AutoBas, de service was goed, alles netjes verzorgd. Ook klein probleem na aankoop zeer netjes opgelost.

Vooraf gebeld dat we zouden komen en auto stond al gereed toen we aankwamen. Konden gelijk de auto goed bekijken en proefrit maken. Vriendelijk ontvangen en geholpen

Top geweldige communicatie!

Super goede service werd met alles geholpen zelfs met de wensen! Er was een luisterend oor en alles is prima verlopen! Ik zeg een top bedrijf en personeel! Mvg Thijmen smeijers

Alles is volgens afspraak gedaan

super service

Klantvriendelijk Netjes

uitstekende service

keurige, vriendelijke en ter zake kundige bejegening

Goed bedrijf, no nonsens mentaliteit. Goede service en we werden vriendelijk geholpen. De verkoop was goed en vlot geregeld. Zeker een aanrader dit bedrijf.

Uitstekend. Voelt vertrouwd.

Wij hebben een mooie Volvo v40 gekocht bij Autobas. Het voelde direct goed. Geen flauwekul verhalen, gewoon eerlijk. Er word met je mee gedacht en er is veel mogelijk. Heel anders dan bij andere bedrijven. Wij komen in de toekomst terug bij Autobas.

Geweldige service bij AutoBas met mijn nieuwe auto!

AutoBas is een zeer prettig bedrijf om uw auto te kopen. Ik was opzoek naar een auto die ze een dag voordat ik hem wou bekijken verkochten aan een andere koper. Via persoonlijk contact met Bas heeft hij voor mij een zelfde auto gevonden en deze aan mij laten zien. Binnen een week reed ik in mijn nieuwe auto die perfect afgeleverd werdt! Top bedrijf.

Albert Einsteinstraat 4 7442 DK Nijverdal