Een uitstekende garage

Een uitstekende garage, een hele goede service en vriendelijk personeel.

Goede Service!! Prima bedrijf met vriendelijken deskundig personeel

Recentelijk een leuke occasion gekocht bij dit bedrijf. Niet echt een jonge auto maar wel met BOVAG Garantie. De auto had wat kleine probleempjes maar die zijn prima opgelost, Goede service zoals het hoort!!

Goed en eerlijk bedrijf waarbij de klant centraal staat. Deskundige monteurs die met je mee denken.

Erg tevreden

Erg tevreden over de reparatie van mijn auto. Personeel was erg vriendelijk en duidelijk in de kosten. Geen onverwachte kosten en auto was op tijd klaar.

Erg tevreden over mijn gekochte auto!

Erg tevreden over mijn auto die ik hier gekocht heb. Goed geholpen door de verkoper en nog nooit iets met de auto gehad!! Aanrader.

Mijn auto is zeer goed gerepareerd bij Limo Versluis! Dit tegen een prijs die veel lager lag dan de offerte die ik van de dealer kreeg waar ik mijn auto destijds gekocht had. Super goede service ook, ze kwamen mijn auto zelfs thuis ophalen en weer terug brengen!

Vriendelijke mensen

Aan de balie werd ik goed geholpen, Alles werd van tevoren goed uitgelegd zodat ik niet voor een verrassing kwam te staan.

Heel slecht alleen maar praatjes en niet afspraken niet nakomen

Koop nooit een auto Limo Versluis , een auto op naam zetten is dar al een probleem ( auto stond zogezegd niet in de voorraad ) laten je op de dag van afleveren langs komen , krijg je de auto niet mee, afgesproken dat de car kit werd in gebouwd , maar was niet gebeurd. de verkoper kletst veel en komt de afspraken niet na.

Inderdaad een hele vervelende situatie voor u. Normaal wordt een storing bij het RDW snel opgepakt en hersteld , echter door het thuis werken van nu duurde dat aanzienlijk langer. Naar ons idee hebben wij u goed geholpen. Wij hebben u elke dag op de hoogte gehouden over de ontwikkeling bij het RDW en een gratis leenauto ter beschikking gesteld. Zelfs aangeboden heel de koop na de aflevering te ontbinden, dit tot doel u een goed gevoel te geven. Desondanks vinden wij het een vervelende situatie en bieden hierbij onze excuses aan. Het moet een feest zijn wanneer de auto opgehaald wordt. Ondanks de problematische start wensen wij u toch fijne kilometers toe.

Probleem oplossend

Garagebedrijf versluis ontvangt je vriendelijk en kunnen goede technische oplossingen bieden voor je auto. Geen afstand tussen manager en klant. Elke vraag kan door technisch personeel beantwoord worden. Naast een goed advies, kan ook voor een betaalbare oplossing gezorgd worden. Goed vakkundig personeel.

Super goed

Prima bedrijf goede monteurs kortom super eerlijk denken mee .

Fijne service en betrouwbaar

Altijd goed geholpen

Goede prijsopgave en perfecte service

Een vriendelijke en relevante service.

Erg vriendelijke mensen. Doen exact wat er gedaan moet worden, zijn duidelijk en geven alles van te voren aan. Goed resultaat met een gratis schone auto. Erg tevreden over de zaak.

gewoon goed!

prima garage, zij hebben kennis, en zijn duidelijk in wat het gaat kosten, wat kan en wat niet kan. En proberen echt de klant te helpen. Ik heb jaren bij VW audi mijn auto in onderhoud gehad, en dit was zo zo, na 6 jaar skoda bij verluis heb ik nog nooit z'n goede service gehad, prima onderhoud!, nu al weer 6 jaar mijn A6 in onderhoud, geen poes pas gewoon doen wat er gedaan moet worden, met kennis! Alsjeblieft probeer dit zo te houden, zeer waardevol, mooi team bij boschcarservice versluis! daar mag je trots op zijn!

Goede en snelle service geleverd ..

Nogmaals, goede en snelle service geleverd.

Bosch car service Versluis' blijft een betrouwbaar adres

Nadat ik december 2011 mijn chevrolet spark heb gekocht bij dit bedrijf in Zoetermeer, ga ik ieder jaar terug voor mijn onderhoudsbeurt. Ieder jaar weer een prettig ontvangst en aanbod voor een leenfiets of leenauto. Altijd vooraf goede afspraken over de onderhoudsbeurt en bekende reparaties en altijd even een telefonische terugkoppeling met eerlijk advies over de kosten en noodzakelijke gevonden gebreken. Als reparatie (nog) niet echt nodig is wordt dit eerlijk gezegd, kortom, een betrouwbaar adres!

Topservice

Mijn oude auto na wat reparaties goed gekeurd. Ze denken echt mee voor een goede snelle oplossing. Ik ben tevreden

betrouwbaar en betaalbaar

Auto wordt inmiddels een aantal achtereenvolgende jaren voor reparatie en onderhoud bij deze garage gebracht. Na uitvoering van grote onderhoudsbeurt en enkele op persoonlijk verzoek aanvullende reparaties eerst 2 weken proef gereden. Geen redenen gehad om een beroep te doen op de garanties. Kortom vakkundig uitgevoerde werkzaamheden aan een 22 jaar oude VW Polo waarmee jaarlijks ruim 30 duizend km wordt gereden.

Zelfde dag geregeld ondanks oude auto met wat tegenvallers

APK en grote beurt bij 10 jaar oude auto. Er werd nogal wat gevonden en achteraf ook nog een verstopte “verrassing “ Ik werd keurig gebeld voor akkoord en ondanks de tegenvaller was mijn auto toch dezelfde dag klaar. Al jaren vaste klant hier, nog nooit ontevreden.

Zeer goed en netjes en snel geholpen.

Uitstekende en kwalitatieve goede service

Goede service, duidelijke communicatie van de problemen met goede oplossingen, waarbij alles goed overlegt wordt met de cliënt alvorens beslissingen te nemen

Snelle en goede service. Ik kon snel terecht voor een bandenwissel. Tijdens de wissel bleek dat een lampje van een dimlicht kapot. Na overleg is deze meteen vervangen. Snel, correct, erg vriendelijk en niet duur. Ik ben dik tevreden.

Suoer!

Kwam met een vraag. Er wordt geluisterd, er wordt dan gehandeld. Probleem opgelost!!

Zeer goed, alles volgens afspraak

Vier nieuwe banden, kon erop wachten.

Super goed

Vriendelijk professioneel