Suoer!

Kwam met een vraag. Er wordt geluisterd, er wordt dan gehandeld. Probleem opgelost!!

Zeer goed, alles volgens afspraak

Vier nieuwe banden, kon erop wachten.

Super goed

Vriendelijk professioneel

Fantastisch.

Goede zorg voor de auto en goede service

Snel duidelijk een betrouwbaar

De leen auto stond klaar volgens afspraak. De noodzakelijke werkzaamheden zijn telefonisch besproken. De uiteindelijke prijs viel nog iets lager uit dan gedacht. Prima service.

Helder zonder poespas en snel

Voorafgaand een offerte opgevraagd. Daarop direct een afspraak gemaakt. Heb mijn wensen aangegeven en zij hebben geheel conform deze opgevolgd. Details die aan het licht kwamen hebben ze netjes telefonisch vermeldt. Daarop kon ik dus de keuze maken. Daar waar sommigen je proberen te overhalen danwel niet dringend, lieten zij juist de keuze aan de klant! Prima, binnenkort gauw langs voor een grote beurt.

Prima service en niet te duur.

Prima service en niet te duur.

De firma doet wat ze beloven ...en je wordt niet voor de gek gehouden......erg vriendelijk en correct.......

Klantgericht en oplossingsgericht

Er wordt direct tijd gemaakt en naar het probleem gekeken. De medewerker komt met een passende oplossing. Ben erg tevreden.

Snel en duidelijk

Classseeee

Alles duidelijk . Financieel en technisch. Vervangend vervoer top geregeld. Auto rijd als een zonnetje . Hartelijk dank nogmaals

Vriendelijke duidelijk en weet waar ze over praten.

Leveren goed werk af. Mensen zijn vriendelijk en heel behulpzaam denken met je mee. Goede service.

Goed, duidelijk en snel. Kom hier al jaren

Prettige manier van omgaan met klanten

Vriendelijk, goed werk en stipt

Goede planning, duidelijke uitleg, alles op tijd, auto weer als een zonnetje

Afspraken nagekomen

In eerste instantie was ik niet erg blij. Nadat er uitleg was gegeven kon ik het begrijpen wat er moest gebeuren. Uiteindelijk was ik blij dat de auto op 15 november 2019 klaar was en ik hem kon ophalen.

Kennis, Kwaliteit en Service TOP !!!

Als Ondernemer en Rijschoolhouder worden de auto's door BCS VERSLUIS perfect onderhouden. Personeel is vakkundig, clientvriendelijk, zeer bereidwillig en staan direct voor ons Klaar!

Prima bedrijf dat eerlijk informeert over werkzaamheden die moeten gebeuren.

Zie hiervoor

Klantvriendelijk

Altijd eerst overleg voordat er gestart wordt met een reparatie.

Ging voor apk keuring auto was 2 maanden ervoor nagekeken bij een andere garage. Kreeg een belletje dat ervoor 1600 euro kosten aan moesten gebeuren. Auto hadden ze al afgekeurd kosten 29,50. Ben naar 2 andere garages gegaan deze konden afgekeurde onderdelen niet vinden wel dat er een hamer flink op de bodem was geslagen. Heb hem bij een van die garages opnieuw laten keuren kosten 165,00 euro. Voor keuring en nieuwe stangen achter kosten bij Bosch 900 euro kon ook meer worden werd erbij gezegd omdat ze vast geroest zaten. De nieuwe zaterdag er binnen 25 minuten onder.

Klantvriendelijk, vak en deskundig

Ik breng mijn senior Ford Fusion al een aantsl jaren naar volle tevredenheid

Vriendelijk, kundig en eerlijk

Vriendelijk, kundig en eerlijk

Helemaal prima

Keurige garage, fijne communicatie, houden je goed op de hoogte, werken netjes en snel.

Goede garage

Ik heb voor de eerste keer mijn auto in onderhoud bij deze garage en ben zeer tevreden over de mij geboden service.

Goede en vriendelijke service

Ik had donderdag een afspraak staan voor apk en beurt. Gevraagd of ik woensdag in mijn pauze de auto al mocht brengen omdat ik het niet redde was dat In orde. Later op de woensdagmiddag werd ik gebeld dat ze al begonnen waren aan mijn auto. Ik kon de auto eind van de middag al halen. Klasse