Super goed

Prima bedrijf goede monteurs kortom super eerlijk denken mee .

Fijne service en betrouwbaar

Altijd goed geholpen

Goede prijsopgave en perfecte service

Een vriendelijke en relevante service.

Erg vriendelijke mensen. Doen exact wat er gedaan moet worden, zijn duidelijk en geven alles van te voren aan. Goed resultaat met een gratis schone auto. Erg tevreden over de zaak.

gewoon goed!

prima garage, zij hebben kennis, en zijn duidelijk in wat het gaat kosten, wat kan en wat niet kan. En proberen echt de klant te helpen. Ik heb jaren bij VW audi mijn auto in onderhoud gehad, en dit was zo zo, na 6 jaar skoda bij verluis heb ik nog nooit z'n goede service gehad, prima onderhoud!, nu al weer 6 jaar mijn A6 in onderhoud, geen poes pas gewoon doen wat er gedaan moet worden, met kennis! Alsjeblieft probeer dit zo te houden, zeer waardevol, mooi team bij boschcarservice versluis! daar mag je trots op zijn!

Goede en snelle service geleverd ..

Nogmaals, goede en snelle service geleverd.

Bosch car service Versluis' blijft een betrouwbaar adres

Nadat ik december 2011 mijn chevrolet spark heb gekocht bij dit bedrijf in Zoetermeer, ga ik ieder jaar terug voor mijn onderhoudsbeurt. Ieder jaar weer een prettig ontvangst en aanbod voor een leenfiets of leenauto. Altijd vooraf goede afspraken over de onderhoudsbeurt en bekende reparaties en altijd even een telefonische terugkoppeling met eerlijk advies over de kosten en noodzakelijke gevonden gebreken. Als reparatie (nog) niet echt nodig is wordt dit eerlijk gezegd, kortom, een betrouwbaar adres!

Topservice

Mijn oude auto na wat reparaties goed gekeurd. Ze denken echt mee voor een goede snelle oplossing. Ik ben tevreden

betrouwbaar en betaalbaar

Auto wordt inmiddels een aantal achtereenvolgende jaren voor reparatie en onderhoud bij deze garage gebracht. Na uitvoering van grote onderhoudsbeurt en enkele op persoonlijk verzoek aanvullende reparaties eerst 2 weken proef gereden. Geen redenen gehad om een beroep te doen op de garanties. Kortom vakkundig uitgevoerde werkzaamheden aan een 22 jaar oude VW Polo waarmee jaarlijks ruim 30 duizend km wordt gereden.

Zelfde dag geregeld ondanks oude auto met wat tegenvallers

APK en grote beurt bij 10 jaar oude auto. Er werd nogal wat gevonden en achteraf ook nog een verstopte “verrassing “ Ik werd keurig gebeld voor akkoord en ondanks de tegenvaller was mijn auto toch dezelfde dag klaar. Al jaren vaste klant hier, nog nooit ontevreden.

Zeer goed en netjes en snel geholpen.

Uitstekende en kwalitatieve goede service

Goede service, duidelijke communicatie van de problemen met goede oplossingen, waarbij alles goed overlegt wordt met de cliënt alvorens beslissingen te nemen

Snelle en goede service. Ik kon snel terecht voor een bandenwissel. Tijdens de wissel bleek dat een lampje van een dimlicht kapot. Na overleg is deze meteen vervangen. Snel, correct, erg vriendelijk en niet duur. Ik ben dik tevreden.

Suoer!

Kwam met een vraag. Er wordt geluisterd, er wordt dan gehandeld. Probleem opgelost!!

Zeer goed, alles volgens afspraak

Vier nieuwe banden, kon erop wachten.

Super goed

Vriendelijk professioneel

Fantastisch.

Goede zorg voor de auto en goede service

Snel duidelijk een betrouwbaar

De leen auto stond klaar volgens afspraak. De noodzakelijke werkzaamheden zijn telefonisch besproken. De uiteindelijke prijs viel nog iets lager uit dan gedacht. Prima service.

Helder zonder poespas en snel

Voorafgaand een offerte opgevraagd. Daarop direct een afspraak gemaakt. Heb mijn wensen aangegeven en zij hebben geheel conform deze opgevolgd. Details die aan het licht kwamen hebben ze netjes telefonisch vermeldt. Daarop kon ik dus de keuze maken. Daar waar sommigen je proberen te overhalen danwel niet dringend, lieten zij juist de keuze aan de klant! Prima, binnenkort gauw langs voor een grote beurt.

Prima service en niet te duur.

Prima service en niet te duur.

De firma doet wat ze beloven ...en je wordt niet voor de gek gehouden......erg vriendelijk en correct.......

Klantgericht en oplossingsgericht

Er wordt direct tijd gemaakt en naar het probleem gekeken. De medewerker komt met een passende oplossing. Ben erg tevreden.

Snel en duidelijk

Classseeee

Alles duidelijk . Financieel en technisch. Vervangend vervoer top geregeld. Auto rijd als een zonnetje . Hartelijk dank nogmaals

Vriendelijke duidelijk en weet waar ze over praten.

Leveren goed werk af. Mensen zijn vriendelijk en heel behulpzaam denken met je mee. Goede service.